• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

2uduzuvy.jpg

Skickat frÄn min GT-I9105P via Tapatalk

2014-02-22 17.23.17.jpg
Morsan försöker lÀra mig vila tranor som hon hÄller pÄ att lÀra aöka ungarna pÄ fritids att vika. Japansk precision, vika exakt och göra det om och om och om igen. Inget fÄr lÀmnas till slumpen.

Sugen efter en GS har aldrig varit sÄ stort som det Àr nu. Tror att det blir sushi middag ocksÄ.
Hai!

Kommit fram till att en vit tavla skulle sitta som en smĂ€ck nĂ€r vĂ„ren sakta börjar nalkas och huden till slut fĂ„r lite fĂ€rg sĂ„ börjat snegla pĂ„ sarx013. Är det mĂ„hĂ€nda nĂ„gon hĂ€r som har en i sin Ă€go och kan dela med sig om sina tankar? Ni andra med för den delen.
En GS vore det ultimata men det tycker inte min börs för tillfÀllet.
Sarb023 och sarb035 Àr ocksÄ uppe pÄ tapeten men gillar det lite mer kantiga dragen pÄ bandhornen och lÀnken hos sarxen.

(lÄnad bild frÄn vida webben)

749521d1387701084-seiko-presage-sarx013-dscn1801.jpg

Kommit fram till att en vit tavla skulle sitta som en smĂ€ck nĂ€r vĂ„ren sakta börjar nalkas och huden till slut fĂ„r lite fĂ€rg sĂ„ börjat snegla pĂ„ sarx013. Är det mĂ„hĂ€nda nĂ„gon hĂ€r som har en i sin Ă€go och kan dela med sig om sina tankar? Ni andra med för den delen.

Inte Ă€n, men jag har bestĂ€llt en sarx015 som jag borde ha i början av veckan. Återkommer med rapport :)

Nu Àr det bara en sak som gÀller - en GS GMT. Ska bli mitt mÄl om sÄ ska dö utfattig :)

Skickat frÄn min GT-I9505 via Tapatalk

FrÄga till forumet pÄ Seiko trÄden: finns det nÄgon som sÀljer GS i Sverige? Hittar Klockmaster i Globen men har inte dom lagt ned?

Behöver lite hjÀlp, försöker hitta en lÀnk till min sarb017. Har letat runt utan framgÄng. Seikos egna verkar vara slut pÄ de flesta stÀllen. Vet ni nÄgot annat som passar?

Tillbaka
Topp