Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgon som gillar smörgÄstÄrta?
![]()
Jag förstĂ„r inte! Ăr det SeikorĂ€kor eller vadĂ„?![]()
Kommit fram till att en vit tavla skulle sitta som en smĂ€ck nĂ€r vĂ„ren sakta börjar nalkas och huden till slut fĂ„r lite fĂ€rg sĂ„ börjat snegla pĂ„ sarx013. Ăr det mĂ„hĂ€nda nĂ„gon hĂ€r som har en i sin Ă€go och kan dela med sig om sina tankar? Ni andra med för den delen.
Inte Àn, men jag har bestÀllt en sarx015 som jag borde ha i början av veckan. à terkommer med rapport![]()
Inte Àn, men jag har bestÀllt en sarx015 som jag borde ha i början av veckan. à terkommer med rapport![]()
Födelsedagspresent frÄn kÀringen.![]()
Skickat frÄn min GT-I9105P via Tapatalk
Bra tant[/quote Helt klart.
Kan du tipsa om var man kan fÄ tag pÄ den till vettigt pris?
FrÄga till forumet pÄ Seiko trÄden: finns det nÄgon som sÀljer GS i Sverige? Hittar Klockmaster i Globen men har inte dom lagt ned?
Tack!Inte vad jag hört. BÄde Globen och FÀltöversten har GS.
Behöver lite hjÀlp, försöker hitta en lÀnk till min sarb017. Har letat runt utan framgÄng. Seikos egna verkar vara slut pÄ de flesta stÀllen. Vet ni nÄgot annat som passar?
Har du provat att maila yobokies? Han brukar ju ha en hel del.
[email protected]
http://www.seiyajapan.comHalloj.Vart kan man bestÀlla Seiko Sarb frÄn?