Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Beror pÄ skick, modell, rÀtt lÀnk mm.Ni som vet Vad Àr ett normalt pris för en vintage Grand Quartz?
Kolla japanska ebay sÀljare. 2-3 inkl frakt och moms skulle jag nog rÀkna med för att fÄ ok skick.Ni som vet Vad Àr ett normalt pris för en vintage Grand Quartz?
Snyggt! Ref?DÄ var man Àntligen Tuna-Àgare dÄ, vad passande att det blev pÄ en "Tuna Tuesday"...
Ja, very nice! SBBN015? FrÄn Titanesque?DÄ var man Àntligen Tuna-Àgare dÄ, vad passande att det blev pÄ en "Tuna Tuesday"...
Snyggt! Ref?
Ja, very nice! SBBN015? FrÄn Titanesque?
Grym Lambo ! Posta den i min halvdöda trĂ„d klockor + leksak vetja !!!Idag kom det 2 paket. En nygammal bekantskap SCED021 och en 7c43-6010 som frun la rabarber pĂ„. âș En bra dag.
Bra samling Seiko!Ăr relativt ny hĂ€r och tĂ€nkte dela med mig av mina Seiko klockor. Otroligt nöjd med dem allihopa mĂ„ste jag sĂ€ga.
Tack sÄ mycket. Mer Àn halva samlingen Àr Seiko. Otroligt bra klockor för pengarna. Speciellt deras nya 4R36.Bra samling Seiko!
Shit vad snabbt servicen gick! Du fÄr gÀrna posta en lista pÄ vad som gjorts nÀr den kommer tillbaka. Aldrig sett en servicelista frÄn SEIKO tidigare.Har varit i kontakt med Seiko SC i UK och fÄtt det bekrÀftat att klockan (Grand Seiko SBGM001) kommer skickas tillbaka idag, servicen Àr klar och alla tester har blivit godkÀnda under helgen. Förhoppningsvis kommer klockan landa hos min nÀrmaste uthÀmtningsstÀlle nu pÄ torsdag. Antar att de skickar med Royal Mail och att leveranstiden borde vara 2-3 dagar.
MÄste sÀga att de har en riktigt bra kundtjÀnst, svarar pÄ mail inom en timme!
Tjusigt. Den klÀr dig ypperligt. HÄll hÄrt i den. Blir en klassiker tror jag. Trodde jag skulle kunna vara utan Tuna ett tag och gjorde misstaget att sÀlja min vita delfin. Hur tÀnkte jag dÀr? Har nu korrigerat det och en ny tonfisk Àr pÄ vÀg. Kanske kommer imorgonDÄ var man Àntligen Tuna-Àgare dÄ, vad passande att det blev pÄ en "Tuna Tuesday"...
Trevligt att kunna hjÀlpa till:Shit vad snabbt servicen gick! Du fÄr gÀrna posta en lista pÄ vad som gjorts nÀr den kommer tillbaka. Aldrig sett en servicelista frÄn SEIKO tidigare.
Shit vad snabbt servicen gick! Du fÄr gÀrna posta en lista pÄ vad som gjorts nÀr den kommer tillbaka. Aldrig sett en servicelista frÄn SEIKO tidigare.
SĂ„ ska det se ut! ăăăăšăTrevligt att kunna hjĂ€lpa till:
(HÄppas att du Àr pÄ bra humör idag Hr. Y
//Bosse
Tack. Ja, jag tĂ€nker nog behĂ„lla den hĂ€r. Ăr glad att jag hann fĂ„ tag pĂ„ en av de sista med den klassiska looken pĂ„ tavla och visare. Refraktionen i glaset Ă€r ju sĂ„ coolt, man kan sitta och kolla hur lĂ€nge som helst, som en kristallkula .Tjusigt. Den klĂ€r dig ypperligt. HĂ„ll hĂ„rt i den. Blir en klassiker tror jag. Trodde jag skulle kunna vara utan Tuna ett tag och gjorde misstaget att sĂ€lja min vita delfin. Hur tĂ€nkte jag dĂ€r? Har nu korrigerat det och en ny tonfisk Ă€r pĂ„ vĂ€g. Kanske kommer imorgon
ăăăăăăăŻæŹćœă«æ„œăăăŁăă§ăTrevligt att kunna hjĂ€lpa till:
(HÄppas att du Àr pÄ bra humör idag Hr. Y
//Bosse
Tur dĂ€r finns google translate: (översĂ€ttning) Ha Ha Ha det var riktigt roligtăăăăăăăŻæŹćœă«æ„œăăăŁăă§ă
Ăr relativt ny hĂ€r och tĂ€nkte dela med mig av mina Seiko klockor. Otroligt nöjd med dem allihopa mĂ„ste jag sĂ€ga.
Tur att vi lever 2015! Borde det funka med ocr. Googlade fram detta gratis program som ett exempel.Jag har faktisk ett kort brev jag skulle vilja ha översatt frÄn japanska. Antar att inte @KenKun kan japanska?
B
Det Àr ett analogt brev sÄ Google translate kan inte hjÀlpa mig.
FĂ„r testa det. Vore ju kanon om det fungerade.Tur att vi lever 2015! Borde det funka med ocr. Googlade fram detta gratis program som ett exempel.
http://www.i2ocr.com/free-online-japanese-ocr
Tur dÀr finns google translate: (översÀttning) Ha Ha Ha det var riktigt roligt
Japanska Àr (dessvÀrre) helt utom min kompetens...
// Bosse
Jag har faktisk ett kort brev jag skulle vilja ha översatt frÄn japanska. Antar att inte @KenKun kan japanska?
Det Àr ett analogt brev sÄ Google translate kan inte hjÀlpa mig.