Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stora? Nej de har ju inga bandhorn.Ju mer jag tittar desto mer rycker det i köpfingret för en Tuna. Men Àr de inte vÀldigt stora? Vad fÄr man ge för en rackare begagnat?
Tonfisken har en unik dragningskraft. Ingen höjdare till kostym IMO men pÄ stranden/vid poolen/i havet Àr den kung. Storleken? Nej den Àr lagom storJu mer jag tittar desto mer rycker det i köpfingret för en Tuna. Men Àr de inte vÀldigt stora? Vad fÄr man ge för en rackare begagnat?
AngÄende storleken pÄ Seiko Tuna, kolla den hÀr posten pÄ WUS:
http://forums.watchuseek.com/f21/sbbn015-tuna;-need-size-comparison-help-007-a-873685-post6417226.html#post6417226
Stora? Nej de har ju inga bandhorn.
Tonfisken har en unik dragningskraft. Ingen höjdare till kostym IMO men pÄ stranden/vid poolen/i havet Àr den kung. Storleken? Nej den Àr lagom stor
VÀlkommen till SeikotrÀsklÀgret!Min Seiko! Ingen Grand och ingen diver, gillar ÀndÄ. Ser riktigt grann ut i solsken.
Tackar! Sitter ocksÄ och funderar pÄ om man ska klicka hem en Tuna frÄn creationwatches.VÀlkommen till SeikotrÀsklÀgret!
Klassiker!Vinklar pÄ gamla GS Àr mumma det...
Japp!Tackar! Sitter ocksÄ och funderar pÄ om man ska klicka hem en Tuna frÄn creationwatches.
Klassiker!
Jag kör en lite nyare ibland...
Och en annan med skarp boett!
HĂ€ftigt med lika fast gammalt och nytt...Galet fina....
Har bara gamla
Beror helt pĂ„ modell och det finns mĂ„nga.Tack DĂ„ Ă€r det bara det ungefĂ€rliga prislĂ€get kvar. Ăr ute efter en quartz i sĂ„dana fall...
Beror helt pÄ modell och det finns mÄnga.
Om vi snackar begagnat och inte vintage sÄ Àr det TYP:
300m: 5000kr+
600m: 6+
1000m: 8+
Spring drive: 14+
Men dÄ snackar jag billigt. Det finns ju massa vintagemodeller som Àr svindyra. Finns Àven massa limiterade modeller och dÄ blir det dyrare. Det finns ju limiterade modeller som kostar över 30 papp nya i Japan. De brukar behÄlla sina vÀrden bra. Bra skick och full set ökar priserna ytterligare.
Om du letar 300m sÄ Àr det SBBN007, SBBN015, SBBN017 som gÀller. De har dock precis utgÄtt, sÄ om nÄgra veckor Àr det de nya modellerna som gÀller.
Priset beror pÄ modell. De med baklock kan man ju enkelt byta sjÀlv pÄ= 25kr.
Gött! Stort tack för hjÀlpen!
Jag har gluttat lite pĂ„ 015 och 017. Det lockar Ă€nnu mer nĂ€r modellerna har slutat tillverkas. Ăr det nĂ„gon av er som bytt batteri och vet vad det gĂ„r pĂ„?
Den hÀr var ju inte helt dum. Dock dyrt med springdrive
Priset beror pÄ modell. De med baklock kan man ju enkelt byta sjÀlv pÄ= 25kr.
LĂ€mna in, kanske 300kr?
behöver packningar bytas (sÀllan) kostar vÀl drt nÄgon hundring till.
Den dÀr Àr riktigt grym! Seiko sÄ det skriker om det
Du Àr allt för vÀnlig! Du har inte nÄgon av modellerna sjÀlv och vill bjuda pÄ lite bilder?
Om du vill ha mer info och se mer bilder pÄ Tuna, kolla igenom den hÀr trÄden (209 sidor!) "The Official Tuna Thread" pÄ WUS...
http://forums.watchuseek.com/f21/official-tuna-thread-455529.html
SÄÄ grym7c43-6010. Ett litet mÀsterverk.
sbgm001
Grymt nöjd fortfarande. Som det ser ut nu sÄ blir den tillsammans med Tudor-flingan en keeper..Beauty... Gott att se att du har den kvar och vÄrdar den ömt. Fortfarande kalasskick.
Hör av dig om det Àndras Fin den dÀr...Grymt nöjd fortfarande. Som det ser ut nu sÄ blir den tillsammans med Tudor-flingan en keeper..
Fast det kan ju Ä andra sidan Àndras.. hehe
Tack, sÀtter upp dig pÄ listan.Hör av dig om det Àndras Fin den dÀr...
Lite mer kurvad boett och bandhorn, men ÀndÄ kantigt... SBGH005
Du Àr allt för vÀnlig! Du har inte nÄgon av modellerna sjÀlv och vill bjuda pÄ lite bilder?