barnefko
Basic
Sbdc007 - shogun pÄ lÀdernato med double domed safir....Cool, ref?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sbdc007 - shogun pÄ lÀdernato med double domed safir....Cool, ref?
Shogun.. .lilla gubben. Bakis i dag eller?Cool, ref?
IstÀllet för att Ätervinna den kan du vÀl starta en vÀlgörenhetsauktion?!God morgon. (10 minuter för tidig pÄ Ätervinningsstationen). 7c43-6010
Jag har en egen Ätervinningsstation för Seiko dykare. Denna gÄng var det "gamla" som möbler rök.IstÀllet för att Ätervinna den kan du vÀl starta en vÀlgörenhetsauktion?!
Nej, men det Àr trevligt nÀr folk skriver ut ref. Alla som lÀser Àr ju inte referensninjor.Shogun.. .lilla gubben. Bakis i dag eller?
Hade de den med vit tavla sarx013?
Inget köp just dÄ, men dom var sÄ trevliga att jag kommer köpa dÀr om jag ska köpa Seiko överhuvudtaget.Inget köp? Testades nÄt annat kul? TÀnkte kika förbi dom och FÀltöversten inom kort.
Randigt kÀnns inte som min grej. Men ska kika irl.
Den hÀr Àr ju fett grymHar Seiko nÄgra trevliga kronografer i mellanprisklassen?
AlltsÄ inte de allra billigaste, men inte heller Gs dyrt.
Gillar storlek och stuk pÄ sdgz013. Ananta Àr lite för biffiga för min smak.
Vad sÀger ni referensmÀstare?
NĂ„gra tips?
Finns ju andra SDGZ modeller...Har Seiko nÄgra trevliga kronografer i mellanprisklassen?
AlltsÄ inte de allra billigaste, men inte heller Gs dyrt.
Gillar storlek och stuk pÄ sdgz013. Ananta Àr lite för biffiga för min smak.
Vad sÀger ni referensmÀstare?
NĂ„gra tips?
testade denna ocksÄ!
den dĂ€r Ă€r lite mindre, och har röd topp pĂ„ sekundvisaren. SĂ€kert andra grejor ocksĂ„ men jag minns inteĂr det nĂ„gon skillnad pĂ„ dom förutom lĂ€der/lĂ€nk?
Tror de Ă€r lika förutom den röda tippen pĂ„ sekund visaren.Ăr det nĂ„gon skillnad pĂ„ dom förutom lĂ€der/lĂ€nk?
Aha. DĂ€r ser man...
Sagt det förr men tÄl att sÀgas igen. Otrolig klocka i perfekt skick. Finns en plats i lÄdan för en liknande7549-7010
Tack! Din lÄda Àr vÀl full med sköna flÀskseikos?!?Sagt det förr men tÄl att sÀgas igen. Otrolig klocka i perfekt skick. Finns en plats i lÄdan för en liknande
Kul! FÄr undersökas.Den hÀr Àr ju fett grym
Seiko sndf87
Ja! Verkar finnas ett par olika sdgz. Helt missat. FÄr se över de olika verken.Finns ju andra SDGZ modeller...
SDGZ005... 40mm, samma urverk
Ruskigt fin den dÀr!
Tackar.Wow, grymt snygg! Ref?
Edit: Hittade!
Har nĂ„gra godbitar. Men finns en plats kvar minst. Denna kom idag förresten. 6105-8119 som ska vara helt original. HĂ„ller tiden som en dröm men kĂ€nner mig lite osĂ€ker pĂ„ insert och verket som verkar vara ett 6105a. Verkar finnas ett gĂ€ng frĂ„n 1971 som har a verket men frĂ„ga Ă€r om det Ă€r original. Ngn som har info? Snygg Ă€r den iafâșTack! Din lĂ„da Ă€r vĂ€l full med sköna flĂ€skseikos?!?