• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

God morgon. (10 minuter för tidig pÄ Ätervinningsstationen). 7c43-6010
20150829_085356.jpg
IstÀllet för att Ätervinna den kan du vÀl starta en vÀlgörenhetsauktion?!
;)

Inget köp? Testades nÄt annat kul? TÀnkte kika förbi dom och FÀltöversten inom kort.

Randigt kÀnns inte som min grej. Men ska kika irl.
Inget köp just dÄ, men dom var sÄ trevliga att jag kommer köpa dÀr om jag ska köpa Seiko överhuvudtaget.
Blev förvÄnad över att de hade ett gÀng Seiko som bara Àr för japanska marknaden egentligen.

Har Seiko nÄgra trevliga kronografer i mellanprisklassen?
AlltsÄ inte de allra billigaste, men inte heller Gs dyrt.
Gillar storlek och stuk pÄ sdgz013. Ananta Àr lite för biffiga för min smak.
Vad sÀger ni referensmÀstare?
NĂ„gra tips?

Tack! Din lÄda Àr vÀl full med sköna flÀskseikos?!? :)
Har nĂ„gra godbitar. Men finns en plats kvar minst. Denna kom idag förresten. 6105-8119 som ska vara helt original. HĂ„ller tiden som en dröm men kĂ€nner mig lite osĂ€ker pĂ„ insert och verket som verkar vara ett 6105a. Verkar finnas ett gĂ€ng frĂ„n 1971 som har a verket men frĂ„ga Ă€r om det Ă€r original. Ngn som har info? Snygg Ă€r den iafâ˜ș
20150830_131134.jpg

20150830_114403.jpg

-Varför stÄr du och fotar vÄra paprikor?
-Öh, va? Det gjorde jag vĂ€l inte alls. Jag tog ju en bild pĂ„ min klocka :smug:
Du har ingen sambo med dig i affÀren antar jag... ;)

Tillbaka
Topp