Vild gissning: Japan.FÄr man frÄga varifrÄn du köpte klockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vild gissning: Japan.FÄr man frÄga varifrÄn du köpte klockan?
Vild gissning: Japan.![]()
ok, rephrasing... frÄn vilken ÄterförsÀljare köpte du klockan, seiyajapan, shoppinginjapan?
Gillar melodin i avslutningen av meningen "klockodiles klocka dock", poetiskt...Jag har sett denna pÄ seiyajapan, vet inte om det var Klockodiles klocka dock.
Chino watch...FÄr man frÄga varifrÄn du köpte klockan?
Ăldre som i vintage? Nej, men det finns ju redan 3 modeller + nĂ„gra LE. SBGA029, SBGA031, SBGE001.Det finns vĂ€l inga Ă€ldre Grand seiko
Dagens:
![]()
Jag följde denna guide nÀr jag tog bort insertet pÄ min SKX009, fungerade utmÀrkt!Kikar efter ett klipp pÄ Youtube först. Tack för tipset Molle!
Jag följde denna guide nÀr jag tog bort insertet pÄ min SKX009, fungerade utmÀrkt!
http://www.sixty40.plus.com/007to009.html
Jag följde denna guide nÀr jag tog bort insertet pÄ min SKX009, fungerade utmÀrkt!
http://www.sixty40.plus.com/007to009.html
Mina seikos just nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag vill i framtiden komplettera med en tonfiskmodell eller tvÄ, kanske Àven nÄgon ananta hittar in![]()
Ruskigt avisTvÄ likadana bilder pÄ mm för att den Àr sÄ fin!
Ruskigt avis. Försöker samla pÄ mig nÄgra Seikos (har aldrig haft nÄgra, erkÀnner), men din trio Àr vÀl nÄt slags ultima önskelistan. Hittils bara 2 st 7T62, och jag bidar pÄ tratten men förlorar hela tiden 5 sek före auktionsutgÄng. Orutin sÄ klart. Bara att jobba pÄ. Seiko Àr coolt.
vonbahr
Hur upplever du GSen?
Lite mer GS som Àr runt 37 mm och lÄg:
Och den blĂ„ sekund visare ĂR sĂ„ blĂ„ ILR
//Bosse
Köper jag nÄgon mer GS sÄ blir det ocksÄ en manuell. Riktigt gött!Lite mer GS som Àr runt 37 mm och lÄg:
Och den blĂ„ sekund visare ĂR sĂ„ blĂ„ ILR
//Bosse