• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hade gÀrna haft en HAQ GS dykare, men inte pÄ 44mm. Hoppas den fÄr en ny boett pÄ max 42mm.

Det finns vÀl inga Àldre Grand seiko dykare?

Skickas frÄn min iPhone via Tapatalk

Typ sÄ hÀr - spring drive texten och sÀkert med den enklare lÀnken.
mXNo1ob.png

NÄgon som vet om det finns nÄgon butik i gbg som sÀljer skx007/009?

Skickat frÄn min GT-I9505 via Tapatalk

TvÄ likadana bilder pÄ mm för att den Àr sÄ fin!
Ruskigt avis :). Försöker samla pÄ mig nÄgra Seikos (har aldrig haft nÄgra, erkÀnner), men din trio Àr vÀl nÄt slags ultima önskelistan. Hittils bara 2 st 7T62, och jag bidar pÄ tratten men förlorar hela tiden 5 sek före auktionsutgÄng. Orutin sÄ klart. Bara att jobba pÄ. Seiko Àr coolt.

Ruskigt avis :). Försöker samla pÄ mig nÄgra Seikos (har aldrig haft nÄgra, erkÀnner), men din trio Àr vÀl nÄt slags ultima önskelistan. Hittils bara 2 st 7T62, och jag bidar pÄ tratten men förlorar hela tiden 5 sek före auktionsutgÄng. Orutin sÄ klart. Bara att jobba pÄ. Seiko Àr coolt.

Framförallt sÄ Àr det bra jÀvla pang för pengen :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

20140309_172046_zps87c7a333.jpg

En sÀkert 10 Är gammal kinetic som tillbringat mycket tid i lÄda pÄ sistone. Nu tar sekundvisaren periodvis ojÀmnt lÄnga hopp 3-4 s, för att dÀremellan ticka pÄ som vanligt. Och sÄ har den tappat "minnet" dvs mÄste stÀllas varje gÄng man sÀtter den pÄ sig.

Vad har pajat, tro? NÄt som Àr vÀrt att fixa?

Tillbaka
Topp