Blackmore
Silver
Lite ambivalent idag.
SBDX014 eller SBGX115
![]()
![]()
SBGX115
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite ambivalent idag.
SBDX014 eller SBGX115
![]()
![]()
SBDX014. LĂ€tt!Lite ambivalent idag.
SBDX014 eller SBGX115
![]()
![]()
SBGX115 hÀrLite ambivalent idag.
SBDX014 eller SBGX115
![]()
![]()
6309 idag igen![]()
Precis, tror originalet kommer frÄn en presentation Seiko gjort för handlare dvs typ klipp och klistra PowerPoint. Tror detta Àr safe.De dÀr Àr mer en effekt av JPG-algoritmens destruktiva kompressionsformat Àn copy paste, tror jag. Den lÄga kvalitén pÄ bilden kan bero pÄ att originalet var litet och har blivit förstorat.
Men visst kan det vara lögn och ont uppsÄt ÀndÄ
SBDX014. Chris i Globen visade den till mig nÀr den precis kommit in. Min underlÀpp darrade men jag lyckades besinna mig dÄ endast Grand Seiko Àr det som finns pÄ radarn just nu. Kul iaf att den hittade hem till en konnÀssörLite ambivalent idag.
SBDX014 eller SBGX115
![]()
![]()
Precis, tror originalet kommer frÄn en presentation Seiko gjort för handlare dvs typ klipp och klistra PowerPoint. Tror detta Àr safe.
VÀldigt lÀcker bild!Well, it's five o'clock somewhere...
![]()
(SBBN015)
Trodde det hette 11 o'clockWell, it's five o'clock somewhere...
![]()
(SBBN015)
SÄg det inte pÄ de första bilderna men det verkar som att de fÀrgmatchat minutvisaren med inlÀgget. Min spontana reaktion Àr tummen ned. Men kan ju förÀndras. Tror inte det Àr fejk förövrigt.
Tycker oxÄ det verkar sjukt fult med den blÄa och röda minutvisaren, helt klart en miss. Jag hoppas dock pÄ att bilderna Àr riktiga, Àven om jag kommer sitta still i bÄten och njuta av min gamla, mögliga och otÀta 7040SÄg det inte pÄ de första bilderna men det verkar som att de fÀrgmatchat minutvisaren med inlÀgget. Min spontana reaktion Àr tummen ned. Men kan ju förÀndras. Tror inte det Àr fejk förövrigt.
![]()
Hehe, Àr det frÄn True Detective?Trodde det hette 11 o'clockvad dricker du annars till lunch?
De andra Àr ju J-versioner, dessa Àr K-versioner. Inte ovanligt att SEIKO slÀpper olika detaljer pÄ olika marknader. Minutvisaren kan man ju alltid byta om man inte gillar den. 4R36 kan ta delar direkt frÄn 7s26-modeller. Med andra ord, köp en skx-visare sÄ Àr det löst.SÄg det inte pÄ de första bilderna men det verkar som att de fÀrgmatchat minutvisaren med inlÀgget. Min spontana reaktion Àr tummen ned. Men kan ju förÀndras. Tror inte det Àr fejk förövrigt.
![]()
Hoppas J versionerna skippar matchade visare. Inte mkt för att byta visare eller andra delar. Som att rita en egen mustach pÄ en Zorn tavla. Gillar modellerna ÀndÄ och kommer garanterat att ta en eller fler, matchade visare eller ej.De andra Àr ju J-versioner, dessa Àr K-versioner. Inte ovanligt att SEIKO slÀpper olika detaljer pÄ olika marknader. Minutvisaren kan man ju alltid byta om man inte gillar den. 4R36 kan ta delar direkt frÄn 7s26-modeller. Med andra ord, köp en skx-visare sÄ Àr det löst.
Nej frÄn verkliga livetHehe, Àr det frÄn True Detective?
Googlade citatet... "Thursday is one of my days off. On my off days, I start drinking at noon. You don't get to interrupt that."