Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HallÄ Seikofantaster! Ny pÄ forumet och tÀnkte frÀckt börja med att be om lite hjÀlp. Den hÀr stackaren skulle behöva en ny bezel, men vad för klocka Àr det jag har? Sitter 7T62 i den, sÄ mycket vet jag i alla fall. NÄgon som kan dra till med ref och kanske till och med tips pÄ inköpsstÀlle för ny bezel? Tusen tack!
![]()
Precis, tror originalet kommer frÄn en presentation Seiko gjort för handlare dvs typ klipp och klistra PowerPoint. Tror detta Àr safe.
MajBlir liksom s
NÀr ska man anta att dessa kommer ut pÄ marknaden?
Att den slÀpps och att den kommer till butik Àr dock inte alltid samma sak, risken finns ju att den landar efter sommaren.Maj!? Suck...
Att den slÀpps och att den kommer till butik Àr dock inte alltid samma sak, risken finns ju att den landar efter sommaren.
Verkar kunna bli en riktig dundersuccé. SÄg tidigare idag pÄ ett annat forum att folk gnÀller pÄ att kronan sitter 3,45 istÀllet för kl 4 (förstÄr att det har med verket att göra). Ngn som har tankar kring det? Mig stör det inte det minsta.Maj!? Suck...
Verkar kunna bli en riktig dundersuccé. SÄg tidigare idag pÄ ett annat forum att folk gnÀller pÄ att kronan sitter 3,45 istÀllet för kl 4 (förstÄr att det har med verket att göra). Ngn som har tankar kring det? Mig stör det inte det minsta.
Well, it's five o'clock somewhere...
![]()
(SBBN015)
Bra dÀr! Den hade jag glömt. SlÀnger in en 7546-606a för att leda tillbaka till Seiko.Du syftar vÀl pÄ Slash's första (och bÀsta) solo-platta? Det tog jag för givet!
![]()
Fjanterier. Annat urverk som sagt och pÄ det stora hela ger det ÀndÄ samma intryck sÄ det spelar ju ingen som helst roll. Man undrar ju hur mÄnga som kommer sÀtta i en gammal 7040-tavla i den nya boetten.Verkar kunna bli en riktig dundersuccé. SÄg tidigare idag pÄ ett annat forum att folk gnÀller pÄ att kronan sitter 3,45 istÀllet för kl 4 (förstÄr att det har med verket att göra). Ngn som har tankar kring det? Mig stör det inte det minsta.
Nope, Àr bara en fras jag hört. Har inga Slashskivor i samlingen, vet förstÄs vem han Àr dock.Du syftar vÀl pÄ Slash's första (och bÀsta) solo-platta? Det tog jag för givet!
![]()
Verkar kunna bli en riktig dundersuccé. SÄg tidigare idag pÄ ett annat forum att folk gnÀller pÄ att kronan sitter 3,45 istÀllet för kl 4 (förstÄr att det har med verket att göra). Ngn som har tankar kring det? Mig stör det inte det minsta.
Det Àr vÀl ingen idag som gnÀller för att kronan sitter 3:45 pÄ SKXerna fast den satt kl 4 pÄ föregÄngaren 7002 t.ex.
TRAMS, ser skitbra ut![]()
Att man letar "fel" pÄ den nivÄn Àr ett bra betyg pÄ konceptet.Det Àr vÀl ingen idag som gnÀller för att kronan sitter 3:45 pÄ SKXerna fast den satt kl 4 pÄ föregÄngaren 7002 t.ex.
TRAMS, ser skitbra ut![]()
En frÄga gÀllande SKX007, vilket Àr bÀst? Ska man köpa SKX007 sÄ billigt som möjligt och dÀrefter ett super oyster frÄn strapcode separat eller slÄ till pÄ denna modell direkt frÄn skywatches: http://www.skywatches.com.sg/review...matic-scuba-diver-s-watch-skx007k2-skx007.htm ?
Det potentiella problemet jag ser Ă€r att du inte vet om den oysterlĂ€nk du fĂ„r Ă€r likvĂ€rdig med Strapcodes. Ăr det billigare Ă€r det en avvĂ€gning du fĂ„r göra.Ingen som kan ge ett rĂ„d?
En frÄga gÀllande SKX007, vilket Àr bÀst? Ska man köpa SKX007 sÄ billigt som möjligt och dÀrefter ett super oyster frÄn strapcode separat eller slÄ till pÄ denna modell direkt frÄn skywatches: http://www.skywatches.com.sg/review...matic-scuba-diver-s-watch-skx007k2-skx007.htm ?
Ingen hÀr som klickat hem en SBBN035 Ànnu? Ser sÄ grymt "Dark sided" ut! Man kanske mÄste ha en till starwarspremiÀren i december.
![]()
(lÄnad bild frÄn anvÀndaren "gshock626" pÄ WUS)