UtmÀrkt! Vad Àr det för mÀrke?Satte ett ödlestrap pÄ sarx:en.
TÀnkte att det skulle ge lite höstkÀnsla.
So far mycket nöjd.
Vad sÀger panelen, hiss eller diss?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
UtmÀrkt! Vad Àr det för mÀrke?Satte ett ödlestrap pÄ sarx:en.
So far mycket nöjd.
![]()
UtmÀrkt! Vad Àr det för mÀrke?
Rob frÄn Monsterwatches skriver följande ang 6309 reissue:
"It is announced here in the Netherlands, no hoax. We will not get the ones with black bezels."
Ifall nÄgon tvivlade fortfarande.
Edit: Ăven Higuchi har konfirmerat enligt anvĂ€ndare pĂ„ wrist sushi.[/QUOTE
Vad fan Àr wrist sushi?Rob frÄn Monsterwatches skriver följande ang 6309 reissue:
"It is announced here in the Netherlands, no hoax. We will not get the ones with black bezels."
Ifall nÄgon tvivlade fortfarande.
Edit: Ăven Higuchi har konfirmerat enligt anvĂ€ndare pĂ„ wrist sushi.
Forum för Japanska klockor.Vad fan Àr wrist sushi?![]()
Vad fan Àr wrist sushi?![]()
Bra drag dÀr ju! Reggade mig.Forum för Japanska klockor.
SBGR092Lite trevliga bilder pÄ Seiko / GS frÄn Hodinkee.
https://www.hodinkee.com/articles/hodinkee-and-seiko-event
NÄgon som vet vilken GSen med guldbaksida Àr? Hade varit kul att fÄ se hela klockan![]()
Bandhornen pÄ den dÀr alltsÄ... Klickade precis hem en Sarb033, trots att boetten pÄ Sarxen kÀnns vassare (bokstavligt talat ;-) ). TyvÀrr Àr tavla och index lite för likt Aquaterra tycker jag.Satte ett ödlestrap pÄ sarx:en.
So far mycket nöjd.
![]()
Töfft!Kollegans alpinist pÄ hemknÄpad paracord.![]()
Gött! Sitter ju perfekt pÄ Nato!Nyinkommen Baby. MÄste sÀga att den Àr helt okej för att vara sÄ stor. Passar döbra pÄ pvd-nato dessutom:
![]()
SÄ hÀrligt nördigt!Kollegans alpinist pÄ hemknÄpad paracord.![]()
Han Àr förjÀvligt grym att knopa allt möjligt, lite mc gyver över karlnSÄ hÀrligt nördigt!![]()
Hur frÀnt/fult/bizarrt som helst!Kollegans alpinist pÄ hemknÄpad paracord.![]()
Skicka gÀrna ett PM om nÄgon Àr intresserad.Jag vet att jag borde skriva detta inlÀgg i handelstrÄden men dÄ jag Àr en ny medlem och invÀntar behörighet skriver jag i denna trÄd.
Jag inhandlade en Seiko Sarb035 och fick den igÄr. Blev lite smÄtt missnöjd med storleken och undrar dÀrmed om nÄgon har en Seiko Sarx013 liggandes som kan tÀnka sig att göra ett byte med en helt ny Seiko Sarb035?
Eller sÄ bidrar du till forumet och postar i köp och sÀljdelen nÀr du har rÀttigheter att sÄ göra.Skicka gÀrna ett PM om nÄgon Àr intresserad.
FÄr nog göra det.Eller sÄ bidrar du till forumet och postar i köp och sÀljdelen nÀr du har rÀttigheter att sÄ göra.
Mkt trevlig!! LÀgg rabarber pÄ den!![]()
7A38-7000
inte min tyvÀrr![]()