Cool, nu blev jag sugen pÄ att handla igen.![]()
7A38-7000
inte min tyvÀrr![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cool, nu blev jag sugen pÄ att handla igen.![]()
7A38-7000
inte min tyvÀrr![]()
Den var klart intressant![]()
7A38-7000
inte min tyvÀrr![]()
Den högra var ju snygg. Hur stor? 38 mm? Hade nog varit fint pÄ lÀder.Den vÀnstra var den första riktiga klockan jag köpte för egna pengar. Första riktiga sommarjobbets lön gick Ät. Fasen vad nöjd jag var.
Men idag Àr den död. Oklart om det bara Àr batteriet (tror inte det).
Den andra har levt ett rÀtt hÄrt liv. Beater Àr nog ordagrant rÀtt sant. Den Àr död.
Nu till frÄgan: Àr det vÀrt nÄt att skrÀmma liv i dem? Eller ska de fÄ fortsÀtta sina (döda) liv i byrÄlÄdan? Vad tycker ni?
![]()
SÄklart du ska försöka fÄ liv i dem! Coola ju!Den vÀnstra var den första riktiga klockan jag köpte för egna pengar. Första riktiga sommarjobbets lön gick Ät. Fasen vad nöjd jag var.
Den andra har levt ett rÀtt hÄrt liv. Beater Àr nog ordagrant rÀtt sant. Den Àr död.
Nu till frÄgan: Àr det vÀrt nÄt att skrÀmma liv i dem? Eller ska de fÄ fortsÀtta sina (döda) liv i byrÄlÄdan? Vad tycker ni?
![]()
Klass pÄ den gissningen! Ja, exakt. Med krona 40mm. 7T32 i den högra och 7T34 i den vÀnstra.Den högra var ju snygg. Hur stor? 38 mm? Hade nog varit fint pÄ lÀder.
Jag skulle försökt skrÀmma liv i den vÀnstra. Det var min drömklocka typ 91-92.Den vÀnstra var den första riktiga klockan jag köpte för egna pengar. Första riktiga sommarjobbets lön gick Ät. Fasen vad nöjd jag var.
![]()
Den vÀnstra var den första riktiga klockan jag köpte för egna pengar. Första riktiga sommarjobbets lön gick Ät. Fasen vad nöjd jag var.
![]()
Jag bestÀllde en nyligen frÄn seiyajapan.comHar en jobbarkompis som vill ha en Sarb. Vilken sida Àr bra att bestÀlla ifrÄn?
TackarJag bestÀllde en nyligen frÄn seiyajapan.com
Totalt blev det: 2875kr för klockan + 753 för tull och moms = 3628 kr
Har en jobbarkompis som vill ha en Sarb. Vilken sida Àr bra att bestÀlla ifrÄn?
Senaste inköpet! 6139-8020 frÄn -72 (tror jag?)Lagom skick, nollstÀllningsknappen till kronografen fastnar ibland och lite rostflÀckar i urverket, men va fan den tickar pÄ riktigt bra annars!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JodÄ riktigt nöjd!Cool!!!
OppigÄrds brygger goda öl ocksÄ.
Tack. Kluven inför nato men hÄller med om att det sitter bra pÄ denna. Kunde heller inte lÄta bli att hugga nÄgra frÄn Jackes annons igÄr just för att han hade ett vÄffelgummi i samma annons. De kan man inte har för mÄnga avDen gör sig finfint pÄ Nato. Jag har nÄgra Nato pÄ ingÄng.
Nato-band och OysterlÀnk Àr min melodi. Eller vÄffelgummi pÄ 6105![]()
Det var den svarta 033 tror jag. Men kan frÄga imorgon om den gröna.Vilken modell Àr han intresserad av? Jag har en SARB017 aka Alpinist som inte fÄr nÄgon handledstid lÀngre![]()
![]()
Cocktail time i morgonsolen.