• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

2015-10-28 09.24.27.jpg

Cocktail time i morgonsolen.

Mycket fin, blir dock inte klok pĂ„ tavlan frĂ„n det jag hittar pĂ„ nĂ€tet. Är den silverfĂ€rgad eller blĂ„ i verkligheten?

Bra storlek pÄ den, snygg, rÀtt pris! Men utan hacking, manuelll uppdragning och screw down crown. Men man kanske inte kan fÄ allt...
Du tĂ€nker precis som jag gjorde nĂ€r jag köpte den. Klockan Ă€r skitsnygg, men nu med klockan pĂ„ armen saknar jag framför allt hackingen frĂ„n tidigare klockor. Även skruvad krona stĂ„r pĂ„ önskelistan. Jag har tagit sikte pĂ„ en Sumo istĂ€llet, sĂ„ det blir nog en snabb flipp av denna Sea Urchin :)

Du tĂ€nker precis som jag gjorde nĂ€r jag köpte den. Klockan Ă€r skitsnygg, men nu med klockan pĂ„ armen saknar jag framför allt hackingen frĂ„n tidigare klockor. Även skruvad krona stĂ„r pĂ„ önskelistan. Jag har tagit sikte pĂ„ en Sumo istĂ€llet, sĂ„ det blir nog en snabb flipp av denna Sea Urchin :)
Men den Àr vÀl rÀtt mycket större. Jag vill elst ha 40mm eller mindre. Damn this big watch trend! Börjar iofs kÀnnas som att den Àr pÄ vÀg att mattas ut.

Men den Àr vÀl rÀtt mycket större. Jag vill elst ha 40mm eller mindre. Damn this big watch trend! Börjar iofs kÀnnas som att den Àr pÄ vÀg att mattas ut.
Sumon ligger pÄ 44 mm, nuvarande Sea Urchin pÄ 42. Skulle tro att min grÀns gÄr vid 44, trots att jag har rÀtt breda handleder. Fast jag kanske mÄste ta mig till Globen för att kolla in Sumon lite nÀrmre...

Fri frakt pÄ den annonsen, kanske har de gjort fel? Jag pröjsade i alla fall totalt 3150kr.

dock vÀgrar de skicka tracking number... undrar om det har nÄgot med saken att göra...

SÄ var det för mig med. Lev med DHL men inget track nr. NÀr jag vÀl fick det sÄ var det fel nr. Dagen efter hade jag en avi i lÄdan.

Tillbaka
Topp