Nice. Riktigt tuff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice. Riktigt tuff!
Kolla lÀnken. Av nÄgon anledning ingick DHL.Du valde nog den "vanliga" frakten som Àr gratis, men dÄ garanterar dem inte momsfritt i tullen.
http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/Hej Seiko lovers!
Vet nÄgon om det gÄr att fÄ tag i 12H bezelringinlÀgg till nÄgon Seiko modell (SKX kanske?) eller om det finns nÄgon modell som kommer med den typen frÄn fabrik?
Det skulle ju bli en utmÀrkt poor mans GMT-funktion!
En snabb googlesökning gav inte nÄgot resultat annat Àn hem gjorda moddar och ej lÀngre existerande modeller.
Den hÀr killen har ju fÄtt till det rÀtt bra, men sÄ har han en komplett maskinverkstad ocksÄ.
http://www.suukko.com/ps/
![]()
Kom pÄ att jag saknar denna lite.
![]()
Slut pÄ meddelande.![]()
Undrar om det Àr samma som jag Àgde ett tag. Var tog den vÀgen?
Eller sĂ„ kom han pĂ„ att han hade gömt diamanter inuti klockan och fick panik! Ăppnade du baksidan?Tror inte det Ă€r samma. Köpte den av en kille i England för marknadspris. Efter nĂ„gra mĂ„nader hörde han av sig och ville köpa tillbaka den dĂ„ den hade enormt affektionsvĂ€rde. Han var desperat och erbjöd betydligt mer Ă€n vad jag gett, han fick köpa tillbaka den för vad jag gett och lite bra karma Ă„t mitt hĂ„ll.![]()
Jag tror du fÄr nöja dig med mikrojusteringen i spÀnnet.Tjena! Har precis inhandlat mig en Seiko SSB025 och har ett problem, jag behöver en halvlÀnk eller hur kan man justera klockan sÄ den passar? Tar jag bort 1 lÀnk till sitter den tight nÀr handleden Àr kall. Har googlat lite men inte kommit fram till nÄgot.
Mvh
Inte en av varje dÄ?BestÀllde en ny skx007 igÄr, inte för att jag vill ha en utan för att jag nu tror pÄ Hodinkee att den gÄtt ur produktion. Ska lÀgga den i garderoben orörd tills det blir en klassiker.![]()
Det Àr fortfarande fel trÄd.Ingen Seiko men en hÀrlig och tung dykare.![]()
Vore lite kul att höra varför du tyckte den passade hÀr? No offense, no hard feelings osv.. Bara nyfiken.Ingen Seiko men en hÀrlig och tung dykare.![]()
Ăr sjĂ€lv i köpartagen pĂ„ denna klocka och Ă€r dĂ€rför lite nyfiken pĂ„ varifrĂ„n du har bestĂ€llt?BestĂ€llde en ny skx007 igĂ„r, inte för att jag vill ha en utan för att jag nu tror pĂ„ Hodinkee att den gĂ„tt ur produktion. Ska lĂ€gga den i garderoben orörd tills det blir en klassiker.![]()
Japan, enklast Ă€r nog watchhubs.netĂr sjĂ€lv i köpartagen pĂ„ denna klocka och Ă€r dĂ€rför lite nyfiken pĂ„ varifrĂ„n du har bestĂ€llt?![]()
Dagen efter jag sÀger att jag bestÀllt en 007, komiskt. LÀge att köpa en sumo ocksÄ alltsÄ.Nya Sumos och Shogun ngn?
![]()
![]()
![]()
Ja ett generationsskifte men tycker nog inte sumo har samma stÀllning som skx007. Inget att lÀgga i box imo.Dagen efter jag sÀger att jag bestÀllt en 007, komiskt. LÀge att köpa en sumo ocksÄ alltsÄ.![]()
Ăr det nĂ„gra större skillnader utöver lite ny text pĂ„ tavlan?Nya Sumos och Shogun ngn?
![]()
![]()
![]()
InstÀmmer sÄklart annars hade jag boxat en Sumo ocksÄ.Ja ett generationsskifte men tycker nog inte sumo har samma stÀllning som skx007. Inget att lÀgga i box imo.
Edit: Tycker den nya ser bÀttre ut dessutom.