Kan ha fel men har för mig att jag sett ett insert till en Omega som skulle passa.
Ska vara 38mm ytterdiameter och 31,5 innerdiameter
Den Àr limmad, bra guide hÀr: http://www.sixty40.plus.com/007to009.html
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan ha fel men har för mig att jag sett ett insert till en Omega som skulle passa.
Ska vara 38mm ytterdiameter och 31,5 innerdiameter
Den Àr limmad, bra guide hÀr: http://www.sixty40.plus.com/007to009.html
Har inte du fÄtt svar pÄ det tidigare i trÄden? Kolla 10watches.com DÀr finns massvis med eftermarknadsinlÀgg. Det finns Àven en guide hÀr pÄ hemslöjdsdelen. Sök pÄ trÄdtitel: sumo (skapad av yonsson). Funkar pÄ samma sÀtt.Vilka insert passar pÄ en SKX007? Funkar 009? NÄgra fler?
Hej!
SjÀlvklart skulle jag vilja köpa en GS med dessa visare, den ekonomin finns tyvÀrr inte. Samtidigt gillar jag SARX013, förutom visarna. Detta vÀcker följande tvÄ frÄgor:
1. Finns samma eller liknande visare frÄn GS att köpa och i sÄ fall var?
2. Passar dem pÄ SARX013?
Du Àr lite sen aadde81
Jag hade ett original-visarsett i den stilen med blÄ sekundvisare och allt frÄn en SARB065, men de har jag skickat vidare nu. Visarna passar sÄklart eftersom det Àr samma urverk pÄ de klockorna.
Yobokies sÀljer en egen version av de visarna, me. Passformen Àr lite sÄdÀr. Kolla min PMGS-trÄd i hemslöjdsdelen för mer info om installationen. (Sök pÄ trÄdar startade av mig i hemslöjdsdelen).
Tokfin den dÀrGS visare Àr speciella:
//Bosse
http://www.higuchi-inc.com/coinfo-e.htmlHar en polare som Àr i Japan nu. NÄgon som rÄkar veta vad man gÄr ge för den billigaste Grand seikon dÀr? Funderar Àven pÄ om han skulle fÄ köpa med en sarb.
Jag stÄr i valet och kvalet mellan en SEIKO sumo (SBDC003) och en SKX (007). Ni som har eller har haft bÄda, hur upplever ni skillnaden mellan de bÄda vad gÀller kÀnslan av kvalitet och robusthet? (om vi försöker bortse frÄn storleksskillnaden)
Jag stÄr i valet och kvalet mellan en SEIKO sumo (SBDC003) och en SKX (007). Ni som har eller har haft bÄda, hur upplever ni skillnaden mellan de bÄda vad gÀller kÀnslan av kvalitet och robusthet? (om vi försöker bortse frÄn storleksskillnaden)
Har en polare som Àr i Japan nu. NÄgon som rÄkar veta vad man gÄr ge för den billigaste Grand seikon dÀr? Funderar Àven pÄ om han skulle fÄ köpa med en sarb.
Skickas frÄn min iPhone via Tapatalk
SÄhÀr
Den dÀr GS'en Àr mycket fin. Jag kommer inte direkt att hindra dig frÄn att posta fler bilder pÄ den.
Vilken nÀtbutik Àr billigast nÀr det gÀller Seiko? Priserna i Sverige Àr hutlösa och tidigare har jag alltid köpt över disk i ett annat land med mer humana priser.
Sen har du ju alltid Watchhubs och Creationwatches, mÄnga hÀrifrÄn har haft lyckade köp med dom. Lycka tillVilken nÀtbutik Àr billigast nÀr det gÀller Seiko? Priserna i Sverige Àr hutlösa och tidigare har jag alltid köpt över disk i ett annat land med mer humana priser.