Tack! Japp. Förefaller vara detKool! Ăr det originallĂ€nk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Japp. Förefaller vara detKool! Ăr det originallĂ€nk?
Jaga efter en issued frÄn varje vÀrldsdel sÄ har du att göra ett tag.Tack! Japp. Förefaller vara detEn 7005-8050 med proof tavla Àr pÄ vÀg frÄn Australien för att göra sin bruscha sÀllskap.
Bra idé. En 7005-8052 med tre kronor vore inte fel. Ngn hÀr som har en?Jaga efter en issued frÄn varje vÀrldsdel sÄ har du att göra ett tag.![]()
Som min, heja FedEx.![]()
Tycker lÀnken ser rÀtt OK ut.![]()
Jagat den ett tag. Var en komplicerad historia att fÄ hem efter att ha hittat den hos en handlare i Norra Iran, men för att göra en lÄng historia kort sÄ fick jag hjÀlp av en kompis som tolkade och anvÀnde sin familj i Iran att köpa den Ät mig och senare att frakta hem den. Skam den som ger sig osv..
Jagat den ett tag. Var en komplicerad historia att fÄ hem efter att ha hittat den hos en handlare i Norra Iran, men för att göra en lÄng historia kort sÄ fick jag hjÀlp av en kompis som tolkade och anvÀnde sin familj i Iran att köpa den Ät mig och senare att frakta hem den. Skam den som ger sig osv..
Om det Àr den guldiga med lÀnk ni diskuterar sÄ Àr jag intresserad om nÄgon av er fÄr den och bestÀmmer sig för att skicka den vidare!
Jo men tack Ă€ndĂ„. Var dĂ€rför det lokala postkontoret vĂ€grade skicka den. âșCase backen sĂ€ger "tillhör staten" men det visste du kanske.
Coolt!Bra tajming och julklapp frÄn Mellanöstern. 7005-8140 BestÀlld av Shah Pahlavi till officerare i sitt kungliga garde pÄ 70 talet.
God Jul!
![]()
![]()
Vilken Duo! God julPassar pÄ att önska er alla en riktigt God Jul.
NÄgra bilder för JuleljusstÀmmningen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JulstjÀrnan i granens topp![]()
Woot!Word!
![]()
Det dÀr du skrev om Norrland Àr nog sant.
![]()
Tycker lÀnken ser rÀtt OK ut.![]()
Menar du att den redan Àr i Sverige och redo för leverans? LÄter ju helt sjukt i sÄ fall.Faktiskt. Min gick ivÀg med Fedex sista leverans imorse. SpÀnnande!
Skickade meddelande igen och frÄgade om den var "out if stock" eller vad problemet var. Han svarade att han skulle skaffa fler inom nÄgra dagar.Faktiskt. Min gick ivÀg med Fedex sista leverans imorse. SpÀnnande!
Menar du att den redan Àr i Sverige och redo för leverans? LÄter ju helt sjukt i sÄ fall.![]()
Absolut, annandagen skulle jag chansa pÄ.Min Àr i Köln just nu. Nog fan borde den hinna hit innan nyÄr, eller?
![]()
Absolut, annandagen skulle jag chansa pÄ.
Ni dom lyckades fÄ er turtle skickad frÄn Filippinerna, vad fick ni betala för fraktkostnad? Jag blev dessvÀrre utan, out of stock....
Grattis, min Àr fortfarande kvar pÄ terminalen.Min Àr i Köln just nu. Nog fan borde den hinna hit innan nyÄr, eller?
![]()
DÄ blir ju bara klockan dyrare Àn vÄran totalHan har inga kvar. Kommer köpa in fler frÄn sina grannar men med ett nytt pris pÄ 3300kr (18500 pesos) +800kr i frakt. Jag avbokade, vÀntar till de kommer till Japan i januari istÀllet.
Eh, ja. Höjer priset med 1400kr, avböjde sÄklart. Den lÀr dyka upp i Japan strax efter nyÄr för runt 2000kr. SÄ jÀkla kul Àr det inte att slippa vÀnta en vecka eller tvÄ.DÄ blir ju bara klockan dyrare Àn vÄran total.
Eh, ja. Höjer priset med 1400kr, avböjde sÄklart. Den lÀr dyka upp i Japan strax efter nyÄr för runt 2000kr. SÄ jÀkla kul Àr det inte att slippa vÀnta en vecka eller tvÄ.![]()
Menar du att den redan Àr i Sverige och redo för leverans? LÄter ju helt sjukt i sÄ fall.![]()
Min Àr i Köln just nu. Nog fan borde den hinna hit innan nyÄr, eller?
![]()
Köhln Àr mycket bÀttre Àn IndienFedEx fram med kompassen, vi skall norr ut.
10.50 Under transport
NEW DELHI IN
05.21 LĂ€mnat FedEx-kontor
GUANGZHOU CN