• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jockinho

Patek
2-Faktor
Vilken Àr mest mÄngsidig, svart eller krÀm/vit/silver? Blir nog en ny sarb 2016 men vilken :)

image.jpeg

image.jpeg
 

bjoernens

Omega
Var det nÄn som testat SARG011? Hur Àr den i verkliga livet?
image.jpg

Bild jÀttestulen.....
Hej,
Jag har en sarg011. Fantastisk klocka för pengen (som vanligt med seiko jdm) mycket vacker boett, bra storlek, safirglas, 6r15. Jag bÀr min oftast pÄ NATO dÄ jag inte tycker att det medföljande lÀderbandet passar stilen pÄ klockan. Jag valde denna över Tudor ranger och Ängrar det inte en sekund.
IMG_20151227_102859.jpg
 

Bosse

Friends of KS
Hej,
Jag har en sarg011. Fantastisk klocka för pengen (som vanligt med seiko jdm) mycket vacker boett, bra storlek, safirglas, 6r15. Jag bÀr min oftast pÄ NATO dÄ jag inte tycker att det medföljande lÀderbandet passar stilen pÄ klockan. Jag valde denna över Tudor ranger och Ängrar det inte en sekund.
IMG_20151227_102859.jpg

Ja ha ja, tack för den bild, nu sitter jag och repeterar: Jag skall inte ha fler Seiko, jag skall inte ha flera Seiko, Jag skall... :)
Vi fÄr se hur det gÄr med det
NÄ, hÀr Àr dagens Seiko

PC270531.jpg

(SCVN001)

//Bosse
 

BĂ„tkocken

Panerai
2-Faktor
Var hittar man lÀmpligast ett 7s26 verk? Vill ha ett med svart dag/datum skiva att peta i en SKX. Har lÀst nÄgot om tjockleken dÀr 3 mm och 4 mm nÀms dÀr det sistnÀmnda ska passa i SKX. StÀmmer det ni som Àr vana pulare?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var hittar man lÀmpligast ett 7s26 verk? Vill ha ett med svart dag/datum skiva att peta i en SKX. Har lÀst nÄgot om tjockleken dÀr 3 mm och 4 mm nÀms dÀr det sistnÀmnda ska passa i SKX. StÀmmer det ni som Àr vana pulare?
Har ingen aning om vad du pratar om men kolla chronograph.com
 

cycleMagnus

Panerai
Ingen som sitter pÄ en SKX007 som den vill bli av med? Kunde inte posta i köpes sÄ jag tÀnkte att hÀr kanske kan funka :) FÄr gÀrna vara i sÄ bra skick som möjligt och Japan modell Àr ett plus i kanten men inget mÄste. Gör inget om den Àr pÄ oyster ocksÄ, men inget mÄste det heller.
See ut som creationwatches har fÄtt hem 007 och 009 men inte J versionen.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Sitter och surfar nya srp77x.
Fan vad sugen man blir men kan inte bestÀmma mig srp777=Svart eller srp779=pepsi?

image.jpeg


Var frÄn början helt 100 pÄ en pepsi men nu Àr jag inte sÄ sÀker :nailbiting:
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Sitter och surfar nya srp77x.
Fan vad sugen man blir men kan inte bestÀmma mig srp777=Svart eller srp779=pepsi?

image.jpeg


Var frÄn början helt 100 pÄ en pepsi men nu Àr jag inte sÄ sÀker :nailbiting:
Jag gillar bÄda men den svarta Àr mer mÄngsidig och stilren om du frÄgar mig. Fördelen men pepsin Àr att den stÄr ute lite mer naturligtvis men jag föredrar den svarta sett till helheten.
 
Topp