• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Fredagsgmt
1398406677972.jpg

Konfettiregn
Av de tvÄor det bara Higuchi som Àr officiell ÄterförsÀljare. Har dock aldrig hört nÄgot ont on Sheiya.

skallagrimson
Skx171 har trevligare tavla enligt mig. Köp en skx-vridring till den sÄ Àr du hemma.

barnefko
Smart! Det blir vÀl dock tvÄ hÄl i tavlan?

Tack för tipset men jag Àr ingen moddare...
Slog till pÄ en Orange monster frÄn Creationwatches istÀllet. Borde komma nÀsta vecka... Har sneglat pÄ den lÀnge och ser fram emot att lÀgga vantarna pÄ den.

KÀnns som jag fÄr in och joina klubben snart IOM den hÀrliga trÄd!

Skickas frÄn min iPad via Tapatalk

DÄ har vi produktnamn pÄ nya GS HAQ dykarna.

SBGX115 och SBGX117. Det bekrÀftar i princip bara att de kommer tillhöra det vanliga sortimentet och med största sannolikhet inte Àr Master Shop edition eller LE, men det visste vi ju nÀstan redan. Nu kommer det bildgooglas varje dag tills det ger trÀff. :D

Bild för de glömska;
ytLDnBC.png

DÄ har vi produktnamn pÄ nya GS HAQ dykarna.

SBGX115 och SBGX117. Det bekrÀftar i princip bara att de kommer tillhöra det vanliga sortimentet och med största sannolikhet inte Àr Master Shop edition eller LE, men det visste vi ju nÀstan redan. Nu kommer det bildgooglas varje dag tills det ger trÀff. :D

Bild för de glömska;
Tack för det Yonsson, nu vet jag vad min nÀsta klocka blir. Har nÀmligen blivit helt sÄld pÄ GS Quartz. Har inte sett dessa förrut men har funderat pÄ varför inte dylika existerar. Nu Àr det bara att bestÀmma sig för fÀrg (och vÀnta) men lutar Ät SBGX117.
Törs du gissa pÄ prislappen?

niclasnice
Jag har vÀl i princip bestÀmt mig för att köpa den svart-tavlade innan jag ens vet specifikationerna eller sett riktiga bilder. :D Hoppas bara den Àr under 44mm, men det borde den vara.

Riktpriset Àr $4000, sÄ den blir ju inte direkt billig. Kommer nog i september/oktober som tidigast.

niclasnice
Jag har vÀl i princip bestÀmt mig för att köpa den svart-tavlade innan jag ens vet specifikationerna eller sett riktiga bilder. :D Hoppas bara den Àr under 44mm, men det borde den vara.

Riktpriset Àr $4000, sÄ den blir ju inte direkt billig. Kommer nog i september/oktober som tidigast.
OK tack dÄ vet jag! Hoppas ocksÄ att den inte blir alltför stor. Ser helt klart lovande ut. Lutar Ät en svart hÀr med. SBGX117?

Lite svÄrt att se pÄ bilden utan, men det verkar som om den kommer pÄ den 5-delade lÀnken. Samtliga nya kvartsmodeller frÄn i Är har den 5-delade lÀnken.

SBGV007-L.jpg

Tillbaka
Topp