Nej det stÀmmer inte. 40.5 Àr den.Jag lÀste nÄgonstans att den var 48mm! StÀmmer det? Tycker inte den ser sÄ stor ut pÄ bilder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej det stÀmmer inte. 40.5 Àr den.Jag lÀste nÄgonstans att den var 48mm! StÀmmer det? Tycker inte den ser sÄ stor ut pÄ bilder.
Oj, missade din frĂ„ga totalt. Sorry. Jag köpte den utav Titanesque pĂ„ tradera och den lĂ„g pĂ„ 3700spĂ€nnĂr lite smĂ„tt sugen pĂ„ en sĂ„nhĂ€r...var bestĂ€llde du din ifrĂ„n och vad fick du ge?
Det var ett bra pris för den klockan! Fortfarande nöjde med den?Oj, missade din frÄga totalt. Sorry. Jag köpte den utav Titanesque pÄ tradera och den lÄg pÄ 3700spÀnn
Det gör du helt rÀtt i!!Kör Spacewalk idag.
![]()
Fan den dÀr var ju apcool.Kör Spacewalk idag.
![]()
Perfekt klocka till Star Wars day! May the fourth be with you!
Ja priset kan jag verkligen inte klaga pÄ. Kan inte klaga pÄ klockan heller. Den Àr sÄ jÀkla snygg, blir glad varje gÄng jag kollar pÄ denDet var ett bra pris för den klockan! Fortfarande nöjde med den?
Inte lika vacker som Bosse...
SpÀnnande!Inkommande Tuna! Skickades frÄn lÄngt bort med DHL igÄr och anlÀnde idag vid 12-tiden. Bra ledtid! à terkommer senare![]()
Welch springer spaniel? En sÄdan har vi haft.Chillar pÄ altanen med min hund och tonfisk. Vilket hÀrligt vÀder vi har fÄtt nu! Helt underbart.
![]()
(SBBN037)
Faktiskt inte, Àven om de pÄminner om varann. Detta Àr en hollÀndsk ras som heter Kooikerhondje och de anvÀndes för att locka in Ànder i fÀllor med hjÀlp av sin svans. Inte sÄ vanliga hÀr i vÄrt avlÄnga landWelch springer spaniel? En sÄdan har vi haft.![]()
Den dÀr Àr sÄ grym alltsÄ (oavsett om den Àr pÄ lÀnk eller lÀder)!Provade GS:en pÄ ett blÄtt lÀder, Àr inte helt övertygad...
![]()
Kan bara hÄlla med, sÄ fantastiskt lÀcker!Den dÀr Àr sÄ grym alltsÄ (oavsett om den Àr pÄ lÀnk eller lÀder)!