Sket i detHÄller med @yonsson, för fet. TyvÀrr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sket i detHÄller med @yonsson, för fet. TyvÀrr.
GÀller det 003:an sÄ Àr jag game.
![]()
NÄn som vet om det finns lÀnk att köpa till srp641?
Ej original Àr inget problem.
Denna skönhet alltsÄ.
![]()
Kan ju vara ett alternativ om jag kommer till skott.![]()
Du kan ju köpa en SRP583 och sno lÀnken.![]()
Gissar att han vill ha en svart med rÀtt svÀrta.Strapcodes lÀnkar verkar funka.
http://forums.watchuseek.com/f21/straps-baby-tuna-srp641-3231994.html#post29593554
Gissar att han vill ha en svart med rÀtt svÀrta.
![]()
Du kan ju köpa en SRP583 och sno lÀnken.![]()
Ăr det verkligen samma bandbredd pĂ„ den? Monster caset har ju 20mm men jag har fĂ„tt för mig att monstertunan har 22?!?
Visste vÀl att det var för enkelt!Ops, sorry. @Mforce
JÀttefin! Bra att du servade upp den.PÄ benen igen. Seiko Sportsman som tappade glaset direkt efter köpet. Nu Àr glaset Äter och klockan har fÄtt service. RÀtt enkel klocka, men jag tycker den Àr en snygg dressare med tavla som fÄtt patina.![]()
Tack!Strapcodes lÀnkar verkar funka.
http://forums.watchuseek.com/f21/straps-baby-tuna-srp641-3231994.html#post29593554
Den dÀr Àr riktigt lyckad!Kör vÀl lite tonfisktisdag dÄ...
![]()
Den dÀr Àr riktigt lyckad!
Kör en lagom sliten 6105-8119 idag.
![]()
Vart ju kanon. FÄr bli ett blÄtt Wjean Marinemasterband till padi
Den sÄlde snabbt!Heads up! Ngn som Àr sugen pÄ en "silver pogue"? Bvsa. SlÀnger ut ikvÀll om ingen hugger innan.
6139-6005 frÄn 73
![]()
Fin liten klocka dĂ€r! Manuell GS Ă€r riktigt gott att se.Nytt lĂ€derband (Hirsch London)!Ăr inte sĂ„ tajt som det ser ut pĂ„ bilden.
![]()
Det lÄter ju som en grym idé. NÄgon kanske borde styra upp ett gruppköp.Vart ju kanon. FÄr bli ett blÄtt Wjean Marinemasterband till padi![]()
Vart ju kanon. FÄr bli ett blÄtt Wjean Marinemasterband till padi![]()
Det lÄter ju som en grym idé. NÄgon kanske borde styra upp ett gruppköp.![]()
Sure. Kan kolla med honom. Skulle tro vi fÄr ett bra pris.Det lÄter ju som en grym idé. NÄgon kanske borde styra upp ett gruppköp.![]()
Det lÄter ju som en grym idé. NÄgon kanske borde styra upp ett gruppköp.![]()
Har mailat och Äterkommer med pris.Styr nÄn sÄ köper jag!Bara Padin kommer kan jag sluta smyglÀsa hÀr
![]()