Alternativ bild pÄ sbdx012. Ska enligt uppgift kosta $2600
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr Àr ju ocksÄ en mm300NÄgonstans lÀste jag att den skulle kosta ca 280k Yen vilket motsvarar strax över 18k svenska. Enligt uppgift frÄn samma osÀkra kÀlla ska den komma ut januari 2015.
Det dÀr Àr ju ocksÄ en mm300
280000 yenn+ japanskt skatt om man handlar i Japan. Svenska listpriset blir dÄ troligtvis 28000kr. LÀste att det Àr en LE pÄ 1000 exemplar.
Rent estetiskt tycker jag det saknas en ny bezel med guldsiffror och guld runt lyspluppen.
Personligen tycker jag det Àr lite trÄkigt att de inte omarbetar modellen helt istÀllet. Den har ju funnits i över 10 Är och dÄ brukar det vara dags för en uppgradering/ny modell.
Tror nog det Àr guldsiffror pÄ ringen, vilket var det som saknades pÄ SBDX003.PÄ bilden nÀstan ut som att det Àr guldsiffror men du har alldeles sÀkert rÀtt. Helt klart synd. FÄr nog ocksÄ hÄlla med de som tycker att det Àr för mycket text pÄ tavlan. Fin Àr den iaf. StÀmmer priset sÄ tycker jag det Àr rimligt. MM300 Àr den mest prisvÀrda klockan jag stött pÄ sÄ lÄngt. Har iofs inte haft nÄgon finare GS Ànnu
Tror nog det Àr guldsiffror pÄ ringen, vilket var det som saknades pÄ SBDX003.
Synd i sÄ fall att den inte Àr "guld" runt lyspluppen.Tror nog det Àr guldsiffror pÄ ringen, vilket var det som saknades pÄ SBDX003.
SÀtter en 100-ing pÄ att den Àr det. Tror ljuset i bilden spelar ett spratt.Synd i sÄ fall att den inte Àr "guld" runt lyspluppen.
Vad anser ni om "Cocktail Time"? (SARB065)
Har Àgt en och var jÀttenöjd. Med allt. Förutom att jag saknade skruvad krona.
Resten av Seikos sortiment.Ăgt? Vad blev det sen dĂ„?
Ăgt? Vad blev det sen dĂ„?
En höjdare. Gillar namnet ocksÄ. PÄminner mig om "suntory time" frÄn Lost in translation. Föredrar dock sarb066 eller Ànnu hellre sarb068 men den verkar stört omöjlig att fÄ tag pÄ.Vad anser ni om "Cocktail Time"? (SARB065)
En riktig Klockodil mao.Om du tÀnker direkt efter tror jag det var en MM600. Fast den Àr ocksÄ sÄld
NÄn som vet hur blÄtt vridringsinlÀgget pÄ en sbda003 ska vara? KornblÄtt eller blÄsvart? Jag köpte min samurai i tron att den skulle vara blÄ, men den visade sig vara en sbda001 och tavlan Àr tveklöst svart. Vridringen vet jag inte riktigt - svart som blekts lite mot mörkblÄtt skulle jag sÀga. SÀljaren gissade dÀremot pÄ att den möjligen fÄtt ett blÄtt insert. Ingen av oss verkar lita till 100% pÄ sitt fÀrgseende och dÀrför behövs lite extra expertis.
(ĂvervĂ€ger att sĂ€lja och vill kunna beskriva den korrekt.)
Har ett tag spanat pÄ en Seiko 5 Sports Miltary för att jag ville ha en sportig "beater" som inte Àr pÄ stÄllÀnk. IgÄr sÄ slog jag spontant till! NÄgon som har erfarenhet av den (nÄgot man kanske skulle ha frÄgat innan man slog till )?
Har rest runt lite pÄ andra forum.
Kolla in denna. En Thailand LE (300 exemplar).
KĂ€lla: http://www.thewatchsite.com/21-japa...-marmite-marine-master-300mm-thailand-le.html
Beror ju pÄ vilken du menar. Den större versionen SNZG015 eller om det var snzh? Har jag haft. Bra klocka.Har ett tag spanat pÄ en Seiko 5 Sports Miltary för att jag ville ha en sportig "beater" som inte Àr pÄ stÄllÀnk. IgÄr sÄ slog jag spontant till! NÄgon som har erfarenhet av den (nÄgot man kanske skulle ha frÄgat innan man slog till )?
Har inga erfarenheter sjÀlv, men gillar hur den ser ut. RÀknar kallt med att du delar med dig av dina intryck.