SSL
Guld
30! Ja, det kan man alltsÄ glömma. Tack.
Det var det, det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
30! Ja, det kan man alltsÄ glömma. Tack.
Ett utmÀrkt och klassiskt sÀtt att autentisera en bild pÄDagens, Dagens Nyheter i bakgrunden...kreativt!
//Bosse
Hittade den. KvÀllslektyr?![]()
Ser riktigt bra ut! FÄr man frÄga om vilket nummer den har?Paketöppning med risk för att bli avrÀttad???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paketöppning med risk för att bli avrÀttad???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis till en J-modellKul lÀsning! Skxen överlevde sÄ jag Àr inte lika svÄrflörtad som vissa andra i den dÀr trÄden om att den Àr tÀtad uppskruvad...
Skxen fick rastas lite. Idag tillsammans med ett (numera) grÀddigt spÀdbarnskrÀk pÄ zulut. FÄr se hur den patinering blir...
![]()
Sexsiffrigt nummer som börjar med 662. Inget speciellt nummer som antyder att det skulle vara nÄgon egen nummerserie pÄ dessa eller nÄt sÄnt.Ser riktigt bra ut! FÄr man frÄga om vilket nummer den har?
/David
Tack! Ăr vĂ€l inte sĂ„ mĂ„nga dagar kvar tills de slĂ€pps pĂ„ riktigt? KĂ€nns som att man fuskat som redan har en hemma, men nöjd och glad Ă€r man ju sĂ„ klart Ă€ndĂ„Grattis! Nu lĂ€ngtar man ju bara Ă€nnu mer efter sin klocka![]()
Han menar de tre sista. 6 6 betyder juni 2016, 2 betyder batch nr 2, de tre siffrorna efter det Àr det han undrar över. AlltsÄ om det Àr en lÄg eller hög siffra.Sexsiffrigt nummer som börjar med 662. Inget speciellt nummer som antyder att det skulle vara nÄgon egen nummerserie pÄ dessa eller nÄt sÄnt.
Ok! Precis som yonsson sĂ€ger menar jag de sista siffrornaïżŒïżŒSexsiffrigt nummer som börjar med 662. Inget speciellt nummer som antyder att det skulle vara nĂ„gon egen nummerserie pĂ„ dessa eller nĂ„t sĂ„nt.
Mid-400 Ă€r de tre sista.Ok! Precis som yonsson sĂ€ger menar jag de sista siffrornaïżŒïżŒMen dĂ„ Ă€r de alltsĂ„ ganska fĂ€rska.
KUL med bilder! Riktigt fin Àr den, grattis!Paketöppning med risk för att bli avrÀttad???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Visst Àr det. Har fler bilder jag kan dela med mig av och ska ta nÄgra pÄ armen nÀr jag kortat lÀnken. FÄr se om jag hinner fÄ upp nÄgot senare ikvÀll.KUL med bilder! Riktigt fin Àr den, grattis!
Grattis! Första som ser svenskt ljus?Paketöppning med risk för att bli avrÀttad???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Ja, det skulle jag gissa att det Àr.Grattis! Första som ser svenskt ljus?![]()
Vilket sprÄk Àr dagsvisningen?Tack! Ja, det skulle jag gissa att det Àr.
Engelska och franska. Den Àr köpt frÄn England.Vilket sprÄk Àr dagsvisningen?
Visst Àr den, men tyvÀrr Àr den inte pÄ riktigt (gÄ bakÄt i trÄden sÄ hittar du den).
Attans....Visst Àr den, men tyvÀrr Àr den inte pÄ riktigt (gÄ bakÄt i trÄden sÄ hittar du den).
DÄ var lÀnken kortad (ok, det var den för ett tag sen, men sen kom det lite annat i vÀgen) sÄ vi kör vÀl ett par bilder pÄ den pÄ handleden innan det Àr dags att ge sig ut pÄ kvÀllens trÀningspass nu nÀr det Àntligen börjat svalna lite.Tack! Visst Àr det. Har fler bilder jag kan dela med mig av och ska ta nÄgra pÄ armen nÀr jag kortat lÀnken. FÄr se om jag hinner fÄ upp nÄgot senare ikvÀll.
DÄ var lÀnken kortad (ok, det var den för ett tag sen, men sen kom det lite annat i vÀgen) sÄ vi kör vÀl ett par bilder pÄ den pÄ handleden innan det Àr dags att ge sig ut pÄ kvÀllens trÀningspass nu nÀr det Àntligen börjat svalna lite.
![]()
![]()
Det ser ut som en aperol spritz skummad med en brustablett, mums.
Bjuder pÄ en arkivbild!
![]()
Men va faaaaan?!?Engelska och franska. Den Àr köpt frÄn England.
Nu trillar det bara pÄ. Vilka Àr det som slÀpper innan releasen egentligen?Men va faaaaan?!?
FÄr man frÄga frÄn vilken handlare?Engelska och franska. Den Àr köpt frÄn England.
Har PMat honom, kÀnns som att det vore ytterst intressant med bildbevis som hÀrleder sÀljaren.FÄr man frÄga frÄn vilken handlare?