• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hittade den. KvÀllslektyr? :)

Kul lÀsning! Skxen överlevde sÄ jag Àr inte lika svÄrflörtad som vissa andra i den dÀr trÄden om att den Àr tÀtad uppskruvad...

Skxen fick rastas lite. Idag tillsammans med ett (numera) grÀddigt spÀdbarnskrÀk pÄ zulut. FÄr se hur den patinering blir... :)

image.jpeg

Efter en stilla dag pÄ jobbet sÄ tog jag mig till fina gatan för att prova lite alternativ till GS (ingen nÀmt, ingen glömt), blev vÀl mött av en yngling i kostym, och kollade lite olika som jag har googlat fram.
Och hur gick det dÄ? Tja beror pÄ hur man ser pÄ det, men billigt det blev det och just nu sÄ kÀnner mig jag vÀldigt fast i GS beroendet.

Det blev byte till denna vid hemkomsten

P7251136.jpg

(SBGA085)

//Bosse

Kul lÀsning! Skxen överlevde sÄ jag Àr inte lika svÄrflörtad som vissa andra i den dÀr trÄden om att den Àr tÀtad uppskruvad...

Skxen fick rastas lite. Idag tillsammans med ett (numera) grÀddigt spÀdbarnskrÀk pÄ zulut. FÄr se hur den patinering blir... :)

image.jpeg
Grattis till en J-modell :happyhappy:

Sexsiffrigt nummer som börjar med 662. Inget speciellt nummer som antyder att det skulle vara nÄgon egen nummerserie pÄ dessa eller nÄt sÄnt.
Han menar de tre sista. 6 6 betyder juni 2016, 2 betyder batch nr 2, de tre siffrorna efter det Àr det han undrar över. AlltsÄ om det Àr en lÄg eller hög siffra.

Tack! Visst Àr det. Har fler bilder jag kan dela med mig av och ska ta nÄgra pÄ armen nÀr jag kortat lÀnken. FÄr se om jag hinner fÄ upp nÄgot senare ikvÀll.
DÄ var lÀnken kortad (ok, det var den för ett tag sen, men sen kom det lite annat i vÀgen) sÄ vi kör vÀl ett par bilder pÄ den pÄ handleden innan det Àr dags att ge sig ut pÄ kvÀllens trÀningspass nu nÀr det Àntligen börjat svalna lite.
DSC09626 - Version 2.jpg
DSC09636 - Version 2.jpg

DÄ var lÀnken kortad (ok, det var den för ett tag sen, men sen kom det lite annat i vÀgen) sÄ vi kör vÀl ett par bilder pÄ den pÄ handleden innan det Àr dags att ge sig ut pÄ kvÀllens trÀningspass nu nÀr det Àntligen börjat svalna lite.
DSC09626 - Version 2.jpg
DSC09636 - Version 2.jpg

Schysst som faen!! :) Grattis!

Tillbaka
Topp