Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Troligtvis ingenstans och egentligen spelar det vÀl ingen roll att nÄgra klockor sipprar hit innan releasen. Det kÀnns ju dÀremot lite som att ha förhandsbokat en filmvisning och fÄ spoilers pÄ sms nÄgra dagar innan förhandsvisningen.För allas info har jag svarat pÄ yonssons PM sÄ fÄr vi se vart det tar vÀgen.
Oh grattis och vÀlkommenMina nya tvÄ favoriter, yellow fever har totallt uppenbarat sig.![]()
Skx:en fick jag av min blivande fru hÀromdagen och GS:en damp ner idag till min stora lycka.
007:an Àr ju sjukt mycket pang för pengen, nu förstÄr jag vad alla menar
Tack till Yonsson och Kenkun som gav mig vÀgledning var jag skulle hitta min GS!
Mina Sinn's och Damasko'n kommer definitivt att fÄ lÀmna helt klart
Underbar semester mÄste jag sÀga![]()
Oh grattis och vÀlkommen
Den dÀr Àr hÀftig, ska vara en bastant och tung pjÀs, skulle Àlska lite mer info och intryck av din GS efter nÄgra dagar av anvÀndning![]()
Mina nya tvÄ favoriter, yellow fever har totallt uppenbarat sig.![]()
Skx:en fick jag av min blivande fru hÀromdagen och GS:en damp ner idag till min stora lycka.
Tack till Yonsson och Kenkun som gav mig vÀgledning var jag skulle hitta min GS!
Tack! Det Àr ju faktiskt coolt med quartz, Ariel Adams sÀger ju att det krÀvs en speciell mÀnniska för att uppskatta HEQGrym! Sneglat lÀnge pÄ den. Stort plus med skruvad krona. Och quartz. Och coolt case. Bara bra saker!
Tack! Det Àr ju faktiskt coolt med quartz, Ariel Adams sÀger ju att det krÀvs en speciell mÀnniska för att uppskatta HEQ![]()
Alltid lug holes pÄ GSInte bara coolt utan bÀst! Glömde nÀmna lug-holes. Ytterligare stort plus.
Grattis! Skx Àr alltid bra och gillar verkligen blandningen av vit och röd text pÄ GS.Mina nya tvÄ favoriter, yellow fever har totallt uppenbarat sig.![]()
Inte bara coolt utan bÀst! Glömde nÀmna lug-holes. Ytterligare stort plus.
Tack mÄnskenet! Det var egentligen inget snack om vilken GS jag ville ha nÀr jag vÀl sÄg denGrattis! Skx Àr alltid bra och gillar verkligen blandningen av vit och röd text pÄ GS.
Grattis, en av mina favorit GS.Mina nya tvÄ favoriter, yellow fever har totallt uppenbarat sig.![]()
Alltid lug holes pÄ GS
Grattis till tvÄ fina klockor. Den antimagnetiska quartzen Àr en av mina favoriter: skarpa linjer, perfekt storlek och mycket snyggt med den röda texten i urtavlan. Jag sneglade lÀnge pÄ den innan jag till sist slog till pÄ - en Rolex Explorer 1. OcksÄ en stilren klocka. Men ingen Seiko. Och inget 9F-verk. SÄ det blir nog en GS Quartz en dag trots allt.Mina nya tvÄ favoriter, yellow fever har totallt uppenbarat sig.![]()
Har 4 st IDF "issued" sÀk remmar (en reserverad till dig). LÀgger ut annons imorgon för 270kr .SeikotrÄds pris ikvÀll 200kr. För dyrt? Kör Malaco remmar eller valfri garnbit. Pm om du ska ha ett.LÀckert!
PMa!
Rimligt överpris godtages!
Pepsi...somrigt...blÄtt...snyggt!!! 5H26-7A19
![]()
SÄ kan man mycket vÀl uttrycka det - SeparationsÄngest! Den behövde inte be om att fÄ stanna. Den bara gjorde det.Fick du separationsÄngest? För den lÄg vÀl pÄ K&S ett tag?
SÄ kan man mycket vÀl uttrycka det - SeparationsÄngest! Den behövde inte be om att fÄ stanna. Den bara gjorde det.
Hej!
Jag Àr sugen pÄ att införskaffa en ny GS och siktat in mig pÄ en SBGE011/SBGE013. Hur mycket tror ni att man fÄr ge för en sÄdan hÀr i Sverige? Tips pÄ andra fina modeller?
Lycka till att hitta en begagnad i Sverige. LÀgg en bevakning pÄ watchrecon istÀllet.Hej!
Jag Àr sugen pÄ att införskaffa en ny GS och siktat in mig pÄ en SBGE011/SBGE013. Hur mycket tror ni att man fÄr ge för en sÄdan hÀr i Sverige? Tips pÄ andra fina modeller?