Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har börjat se Turtle-reissuen i "Made in Japan"-modell. NÄgon som fÄtt se en sÄdan i verkligheten och kan beskriva vad skillnaden Àr?
Bögputs (cape cod, som unga sÀger) har ingen dött av. Riktigt snygg..... PS först i könNy Kalifornien-klocka dök upp idag efter en flygtur till över Atlanten. I paketet som kom lÄg en pepsi quartz-dykare frÄn 1985, en 7548-700F. Bra skick, men kanske lite för blank / överpolerad?
En riktigt trevlig klocka, som formmÀssigt visar att den Àr föregÄngare till SKX.
![]()
![]()
![]()
WS
![]()
HÀr med sina nyfunna Seiko-vÀnner.
![]()
Ny Kalifornien-klocka dök upp idag efter en flygtur till över Atlanten. I paketet som kom lÄg en pepsi quartz-dykare frÄn 1985, en 7548-700F. Bra skick, men kanske lite för blank / överpolerad?
En riktigt trevlig klocka, som formmÀssigt visar att den Àr föregÄngare till SKX.
![]()
![]()
![]()
WS
![]()
PADI funkar ocksÄ.Min bÀsta vÀn vill köpa sig en tonfisk. sbbn015 eller 031skicka pm till mig om ni har nÄgon pÄ hyllan.
Allt löst Tack Anna o KM fÀltöversten.PADI funkar ocksÄ.![]()
Tjusigt nĂ€r den Ă€r sĂ„ blank. Ăr det sĂ„ den skall se ut frĂ„n början? Min Ă€r nĂ€stan matt.Ny Kalifornien-klocka dök upp idag efter en flygtur till över Atlanten. I paketet som kom lĂ„g en pepsi quartz-dykare frĂ„n 1985, en 7548-700F. Bra skick, men kanske lite för blank / överpolerad?
![]()
![]()
![]()
WS
![]()
HÀr med sina nyfunna Seiko-vÀnner.
![]()
Jag tror att min fĂ„tt en polering nyligen av ur-firman jag köpte den av.Tjusigt nĂ€r den Ă€r sĂ„ blank. Ăr det sĂ„ den skall se ut frĂ„n början? Min Ă€r nĂ€stan matt.
![]()
Vad gick PADI'N pÄ om du köpte den hÀr i sverige?
4798.Vad gick PADI'N pÄ om du köpte den hÀr i sverige?
Ăverkomligt
MvhĂverkomligt
Tack för snabbt svar
Har inte lÀst om att nÄgon pratat om
PADI Kinetic GMT Diver SUN065
Limiterade. Eller har jag missat det?
Men fasen vilken skönhet. Men visst har den slÀppts i japan?![]()
Jo dÄ men den har inte kommit Ànnu.
Tror inte den landat Ànnu men den kommer. Jag tycker den Àr cool men för stor och för tung.Men fasen vilken skönhet. Men visst har den slÀppts i japan?
Ja inte Àr ni mÄnga iaf.Med risk att svÀra i kyrkan, Àr det bara jag som tycker PADI Àr sjukt ful?inga personangrepp tack
![]()
Ăr inte det dĂ€r Big Ben ur mitt pĂ„ Avenyn?!PADI jakten i GBG fick ta en liten paus, kom pĂ„ att jag hade varit dĂ€r tidigare och omrĂ„det luktat kulhĂ„l i bildörren. Men vi hittade denna butik, padi fritt
![]()
LÀste lite om att den har qvarts osilator med elektromagnetsism? Eller Àr det en batterieare och inte som springdrive?Tror inte den landat Ànnu men den kommer. Jag tycker den Àr cool men för stor och för tung.