Jag vet inte om det Àr nÄgon yttre fysisk skillnad pÄ SARB vs. SARX, men lÀnken passar till SARB013/15/17 i all fall.Hmm undrar om inte den lÀnken skulle fungera med min sarx 015. Gillar designen skarpt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet inte om det Àr nÄgon yttre fysisk skillnad pÄ SARB vs. SARX, men lÀnken passar till SARB013/15/17 i all fall.Hmm undrar om inte den lÀnken skulle fungera med min sarx 015. Gillar designen skarpt.
http://www.higuchi-inc.comNÄn sommar lÀnk till hugichi inc eller va de heter?
Ănnu en kvĂ€ll med lite surfande efter en "reasonably priced" beater.
IkvÀll fastnade jag för den hÀr, SRP488. Tycker den har nÄgonting. Kommer pÄ lÀnk, men det hÀr bandet var riktigt snyggt till.
Vad tycks om klockan, och vet nÄgon vad det Àr för band?
Va faan?! Har du varit i min lÄda och pillat?!
Seiko Sumo pÄ ett Yobokies Anvil blir det idag
NÄn som testat att köpa frÄn Japan? Har sett att en del Äterimporterade modeller Àr avsevÀrt billigare pÄ Rakuten, till exempel fÄr man en SKX009 för ca 130 USD.
Va faan?! Har du varit i min lÄda och pillat?!
Det Àr en hel del som bestÀllt frÄn Japan och varit nöjda.
Jag har köpt via eBay frÄn Japan och det har gÄtt bra. Har ocksÄ förlorat min rakuten-oskuld, sitter nu och vÀntar otÄligt pÄ mitt paket!
Edit: Tydligen kom mitt paket fram till butiken i morse, dags att Ă„ka och handla
yonsson:
LÀste pÄ WUS att det vÀntas en ny version av sumon till vÄren. SBDC027. Den ska vara limiterad till 2000st.
Ngn som vet mera?
Knep du den frÄn 9:59 pÄ ttt? Var nÄgon snubbe som han innan mig pÄ den...
Om det blir dags att sÀlja en dag, gÀrna idag
( ) hojta till
StÀmmer fint det, sÄg din köpes annons dÀr med och ska komma ihÄg dig vid en ev försÀljning men just nu kÀnns det som att den ska stanna ett tag
http://www.tungchoywatch.com/product_info.php/cPath/239/products_id/1332Vad för andra bandstift fungerar bra pÄ SKXen, Àr sÄ trött pÄ att bli förbannad varje gÄng jag ska byta band eftersom dom feta bandstiften Àr sÄ krÄngliga att fÄ av..
NÄgon som vet vart kan man köpa super oyster-lÀnk till en skx007 och vad fÄr man vara beredd pÄ att ge för den?
Och modellen heter? Den ser ju trevlig ut.SvÀrfars guldseiko.
SSB112P1Och modellen heter? Den ser ju trevlig ut.
Skickat frÄn min SM-G900F via Tapatalk