Safor
Basic
Tack! Tyckte den va snygg som f-n ju. [emoji41]SSB112P1
Skickat frÄn min SM-G900F via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Tyckte den va snygg som f-n ju. [emoji41]SSB112P1
SvÀrfar Àr toknöjd, han har mycket guld pÄ sig .Tack! Tyckte den va snygg som f-n ju. [emoji41]
Skickat frÄn min SM-G900F via Tapatalk
Det Àr ju för att den ska kunna ha en lÄg profil David
Testat den pÄ gummi?
Beror pÄ om du orkar handla, men jag körde min pÄ ett retro rubber frÄn timefactors (INTE "flat version"). Billigt, snyggt och ruggigt bekvÀmt.Nej, precis packat upp den. Vad rekommenderas?
Beror pÄ om du orkar handla, men jag körde min pÄ ett retro rubber frÄn timefactors (INTE "flat version").
Jepp. Ett av fÄ band/gummin som fyller ut hÄlet mellan luggarna och boetten pÄ sumon.Det hÀr?
Det lÄter som vacker musik i mina digitala öron!Har varit lite krasslig i helgen och passat pÄ att lÀsa igenom samtliga sidor av denna trÄd. Tack till alla som har bidragit till KS bÀsta trÄd! Slutsats: Kommer frÄn och med nu aldrig att köpa nÄgot annat Àn Seiko, historia, kvalité, urval, prisvÀrdhet, innovation.
Bra dÀr! Har satt ihop en lista som jag tÀnkte börja beta av.Det lÄter som vacker musik i mina digitala öron!
MM300 Àr sÄklart ett snÀpp upp frÄn Sumon men frÄgan Àr om jag inte gillar designen pÄ Sumon bÀttre - Ser ut som om den följer armens rundning bÀttre, vilket kÀnns viktigt för en sÄ pass stor klocka.
Sumon Àr helt klart en trevligare klocka, MM300 Àr pÄ tok för topptung och sjukt fult proportionerad.
Du har inget liggandes som du vill sÀlja?Jepp. Ett av fÄ band/gummin som fyller ut hÄlet mellan luggarna och boetten pÄ sumon.
Du har inget liggandes som du vill sÀlja?
Grattis!! Ăr du nöjd?