• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Efter sommarens Tuna- och Turtlemani vÀxlade jag spÄr igÄr till Seiko Giugiaro reissue (SCED037): den Àr trots sin mÀrkliga form förbluffande bekvÀm. Och snygg (eller i alla fall unik). SÀllan fÄr jag sÄ mÄnga frÄgor om min klocka som nÀr den Àr pÄ. Den ser ju ut som en "alien" Àven 2016. Trevlig helg!
image.jpg

Behöver lite hjÀlp av er Seikolovers och experter. SÄg en Sarx015 i butik idag och blev helt hÀnförd.
Köpte ju n sary055 för en vecka sen men tror fan att sarx:en tilltalar mig lite lite mer eftersom den Àr lite mindre samt har lum, men samtidigt sÄ tycker jag ju att sary:n Àr sÄ jÀkla snygg med ( vilka beslut jag har).
Nu till min frÄga... Ska jag sÀlja sary till fördel för sarx? Vilken klocka tror ni hÄller i lÀngden om man tÀnker rent estetiskt?
Tackar ödmjukast för alla svar!

Behöver lite hjÀlp av er Seikolovers och experter. SÄg en Sarx015 i butik idag och blev helt hÀnförd.
Köpte ju n sary055 för en vecka sen men tror fan att sarx:en tilltalar mig lite lite mer eftersom den Àr lite mindre samt har lum, men samtidigt sÄ tycker jag ju att sary:n Àr sÄ jÀkla snygg med ( vilka beslut jag har).
Nu till min frÄga... Ska jag sÀlja sary till fördel för sarx? Vilken klocka tror ni hÄller i lÀngden om man tÀnker rent estetiskt?
Köp och behÄll bÄda?

Bara att köpa bÄda.

Nya sköldpaddan har suttit nÀstan konstant pÄ armen sen den inhandlades och jag Àr verkligen supernöjd. Men nu börjar ju tankarna snurra inför ett nyköp- vad fan ska jag satsa pÄ? Sumo? Padi? BFK? Hm..
SvÄra val.
image.jpeg

" Husse! Sluta fota klockan......... "

Ha en trevlig helg allihopa!:)

Som tidigare postare konstaterat, köp den, behÄll SARY055:an.
HÀr Àr min SARX013
image.jpeg

Jag behöver hjÀlp med hur jag ska förvara mitt vÀxande innehav av klockor. Idag ligger de pÄ och i nattygsbordet eller i sina lÄdor. Innan jag börjar surfa efter lÀmplig förvaring finns det kanske nÄgon i denna trÄd som kan ge mig tips om vad jag bör leta efter - och var. Det ska inte vara fancy utan framför allt praktiskt. Tack pÄ förhand och trevlig helg.

Jag behöver hjÀlp med hur jag ska förvara mitt vÀxande innehav av klockor. Idag ligger de pÄ och i nattygsbordet eller i sina lÄdor. Innan jag börjar surfa efter lÀmplig förvaring finns det kanske nÄgon i denna trÄd som kan ge mig tips om vad jag bör leta efter - och var. Det ska inte vara fancy utan framför allt praktiskt. Tack pÄ förhand och trevlig helg.
Finns enkla GoPro vÀskor i teknikmagasinet:
https://www.teknikmagasinet.se/produkter/foto-o-video/vaskor-o-fodral/sp-pov-mycase-large-black
Finns i 3 storlekar, beroende pÄ hur mÄnga klockor du har...
jag köpte en medium för nÄgon hundring,
image.jpeg
funkar bra om du inte vill ha nÄgot kraftigare som Yonssons Pelicase
https://klocksnack.se/threads/pelicase-klocklÄda.57025/

Finns enkla GoPro vÀskor i teknikmagasinet:
https://www.teknikmagasinet.se/produkter/foto-o-video/vaskor-o-fodral/sp-pov-mycase-large-black
Finns i 3 storlekar, beroende pÄ hur mÄnga klockor du har...
jag köpte en medium för nÄgon hundring,
image.jpeg
funkar bra om du inte vill ha nÄgot kraftigare som Yonssons Pelicase
https://klocksnack.se/threads/pelicase-klocklÄda.57025/
Stort tack @sherwan för tipsen. LÄter mycket bra. Fortsatt trevlig lördag.

Tillbaka
Topp