Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JÀkligt snygg, Àr det stor skillnad pÄ urverken?Eller sÄ siktar du pÄ det troligtvis bÀsta SEIKO slÀppt med kinetic: SBDD003
En stor jÀkel dock.
Ălskar kittkatt-indexarna pĂ„ den dĂ€r. SĂ€g ett annat mĂ€rke som levererar det detaljarbetet i den prisklassen...
Den tillverkas inte lĂ€ngre. Ăr vĂ€l inget mirakelurverk direkt, men finishen ska enligt uppgifts vara bra.JĂ€kligt snygg, Ă€r det stor skillnad pĂ„ urverken?
Dock Àr den cirka sju gÄnger sÄ dyr vilket talar emot köpet en del. Synd ocksÄ att den Àr sÄ stor, kÀnns inte som jag har handleden för att fixa den klockan! SÀljs den i Sverige?
Fanns ocksĂ„ i icke-PVD, SBDD001. Stor, men lĂ€tt iom Ti. Satt bra pĂ„ 19cm.Den tillverkas inte lĂ€ngre. Ăr vĂ€l inget mirakelurverk direkt, men finishen ska enligt uppgifts vara bra.
Fanns ocksÄ i icke-PVD, SBDD001. Stor, men lÀtt iom Ti. Satt bra pÄ 19cm.
SBDD003 pÄ min handled:
Lumen pÄ lillebrorsan Àr hur som helst mer Àn godkÀndFanns ocksÄ i icke-PVD, SBDD001. Stor, men lÀtt iom Ti. Satt bra pÄ 19cm.
SBDD003 pÄ min handled:
Ser grym ut! SĂ€g till om du vill byta den mot min 6105-8000.Dagens Seiko
Ser grym ut! SĂ€g till om du vill byta den mot min 6105-8000.
Funkar pÄ nato. Dags att testa GGB.
I sÄ fall:Funkar absolut! Ju fler bilder jag ser, desto snyggare blir den.
Grym kombo!I sÄ fall:
Funkar Ànnu bÀttre pÄ GGB!
MÄste sÀga att det Àr den snyggaste klockan just nu. Sen du la upp första bilderna har jag nog googlat den ca 40 gÄnger vid olika tider pÄ dygnet.I sÄ fall:
Funkar Ànnu bÀttre pÄ GGB!
Eller sÄ siktar du pÄ det troligtvis bÀsta SEIKO slÀppt med kinetic: SBDD003
En stor jÀkel dock.
Gillar den inte alls faktiskt. Tycker inte visarnas form Àr nÄgon höjdare. De borde haft kantiga Àndar och varit mindre vid infÀstningen. Delen med lyspasta pÄ sekundvisaren borde Àven suttit lÀngre ut.Ny sumo kommer i januari 2015. Har precis sett den hÀr bilden pÄ TZ-uk:
HÄller fullt med dig. Det kÀnns inte sim sumo lÀngre.Gillar den inte alls faktiskt. Tycker inte visarnas form Àr nÄgon höjdare.....
Jag gillar inte remakes pÄ gamla modeller. DÄ Àr det ju bÀttre att göra en helt ny boett och pluppa in de dÀr delarna i den.HÄller fullt med dig. Det kÀnns inte sim sumo lÀngre.
Gillar den inte alls faktiskt. Tycker inte visarnas form Àr nÄgon höjdare. De borde haft kantiga Àndar och varit mindre vid infÀstningen. Delen med lyspasta pÄ sekundvisaren borde Àven suttit lÀngre ut.
Nördfaktor = 2,7...Star Wars Seiko Sunday!
En 6105-8110? Snyggare Àn sÄ blir det inte i den prisklassen. Alla behöver minst en badklocka!Om man ska planera inför sommaren
Vilken modell tycker ni gör sig snyggast pÄ gummi? För sÀg runt 5k
Har fÄtt för mig att jag mÄste ha en badklocka med gummi trots att jag gÀrna inte badar för det Àr sÄ svinigt kallt
En 6105-8110? Snyggare Àn sÄ blir det inte i den prisklassen. Alla behöver minst en badklocka!
Blir nog bra. Vill minnas att jag sett ett grönt och skönt gummiband till Alpinisten men minns inte var.Kan ju vara nÄt
Funderade pÄ hur 017 ser ut pÄ gummi
Grönt och svart borde rimma bra!
Ska det badas med den sÄ rekommenderar jag inte 6105.En 6105-8110? Snyggare Àn sÄ blir det inte i den prisklassen. Alla behöver minst en badklocka!