• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Köpte den pÄ annons pÄ TTT
Men tror den finns pÄ uret med
Ska ev byta lÀder det kÀnns lite stumt
Men Àr nog för att det Àr nytt

Inte Yonsson-klass precis, men fredagskvÀllen Àr sen och veckan har varit tung. DÄ kÀnner man för den 25 Är gamla lÀttviktskvartsen...
IMG_0225.JPG

Eller sÄ siktar du pÄ det troligtvis bÀsta SEIKO slÀppt med kinetic: SBDD003
image.jpg

En stor jÀkel dock.
2s6mpfa.jpg
JÀkligt snygg, Àr det stor skillnad pÄ urverken?

Dock Àr den cirka sju gÄnger sÄ dyr vilket talar emot köpet en del. Synd ocksÄ att den Àr sÄ stor, kÀnns inte som jag har handleden för att fixa den klockan! SÀljs den i Sverige?

JÀkligt snygg, Àr det stor skillnad pÄ urverken?

Dock Àr den cirka sju gÄnger sÄ dyr vilket talar emot köpet en del. Synd ocksÄ att den Àr sÄ stor, kÀnns inte som jag har handleden för att fixa den klockan! SÀljs den i Sverige?
Den tillverkas inte lĂ€ngre. Är vĂ€l inget mirakelurverk direkt, men finishen ska enligt uppgifts vara bra.

Ny sumo kommer i januari 2015. Har precis sett den hÀr bilden pÄ TZ-uk:
Gillar den inte alls faktiskt. Tycker inte visarnas form Àr nÄgon höjdare. De borde haft kantiga Àndar och varit mindre vid infÀstningen. Delen med lyspasta pÄ sekundvisaren borde Àven suttit lÀngre ut.
DSC_0702_zps4cd79127.jpg

HÄller fullt med dig. Det kÀnns inte sim sumo lÀngre.
Jag gillar inte remakes pÄ gamla modeller. DÄ Àr det ju bÀttre att göra en helt ny boett och pluppa in de dÀr delarna i den.

Nya monstern ser ju helt ok ut. Lite mÀrkligt att de inte slÀppte alla pÄ en gÄng utan att det kommer tvÄ nya nu.
image.jpg

Gillar den inte alls faktiskt. Tycker inte visarnas form Àr nÄgon höjdare. De borde haft kantiga Àndar och varit mindre vid infÀstningen. Delen med lyspasta pÄ sekundvisaren borde Àven suttit lÀngre ut.

HÄller med om sekundvisaren, dÀremot gillar jag de andra visarna. Och tavlan och vridringsinlÀgget. Fast helheten i den boetten? NÀ... Och den dÀr 'X'-symbolen mÄste bort. Bortbortbort.

Om man ska planera inför sommaren
Vilken modell tycker ni gör sig snyggast pÄ gummi? För sÀg runt 5k
Har fÄtt för mig att jag mÄste ha en badklocka med gummi trots att jag gÀrna inte badar för det Àr sÄ svinigt kallt :D

Om man ska planera inför sommaren
Vilken modell tycker ni gör sig snyggast pÄ gummi? För sÀg runt 5k
Har fÄtt för mig att jag mÄste ha en badklocka med gummi trots att jag gÀrna inte badar för det Àr sÄ svinigt kallt :D
En 6105-8110? Snyggare Àn sÄ blir det inte i den prisklassen. Alla behöver minst en badklocka!

Tillbaka
Topp