Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr bilden fick mig att spendera hela kvÀllen googlandes pÄ "military issued watches". Damn you Kobra Kai.IDF / BFK
![]()
MĂ„ste ha en SBDC001! Grattis till den trippeln![]()
Dykartrippel![]()
Kul! För oss ocksĂ„ för dĂ„ kommer det fina bilder pĂ„ den framöver.Ăr helt begeistrad i nytillskottet i samlingen!7549-7009...
![]()
Hur trivs du med Sumon nu nÀr du haft den i nÄgra veckor?![]()
Dykartrippel![]()
Snygg fÀrgkombo pÄ natot. Vart fÄr man tag i det ?Eftersom det ett Àr sjukt jobbig att justera lÀnken till den hÀr, eller sÄ suger jag bara pÄ det, sÄ fÄr den bekanta sig med ett nato medans lÀnken fÄr besöka urmakaren och korrigera det som jag strulat till.![]()
Grymt snygg klocka. Ăr bra sugen pĂ„ att införskaffa en sĂ„dan!I Seikos nĂ€rmast oĂ€ndliga vĂ€rld av dykare, GS, SD, Tuna, Padi, Transocean et al, Ă€r denna för mig den gyllne "mitt i" favorit, ingen GS men tillrĂ€ckligt nĂ€ra:
![]()
(SBDX017)
Trevlig fortsÀttning pÄ helgen
//Bosse
http://www.cheapestnatostraps.com/c...ck-white-blue-and-red-20-mm?variant=219604694Snygg fÀrgkombo pÄ natot. Vart fÄr man tag i det ?
JÀttebra, grym klocka. Nu fÄr den vila lite dÀremot eftersom jag precis köpte en Sbcm023:a som mÄste fÄ testas ordentligtHur trivs du med Sumon nu nÀr du haft den i nÄgra veckor?
Snk809?Ănskar jag hade denna pĂ„, nĂ„gon som har koll pĂ„ referensnummer pĂ„ originalet? Den Ă€r ju moddad...![]()
Kanske helt fel forumdel frÄga pÄ men men![]()
Snk809?
![]()
Dykartrippel![]()
Sbcm023 heter den, batteriklocka med perpetual calendar som hÄller + - 20 sek /Är.Kul att se dom bredvid varandra pÄ armen
Vad Àr det för modell lÀngst till vÀnster?
500ex. Tror Globen har en hemma.Har efter att min padi landade pÄ armen i torsdags kvÀll insett att jag kommer att behöva en GS sÄ smÄningom. sitter och dreglar över en SBGR097. Har förstÄtt att den Àr limitiderad men har inte lyckats utlÀsa i hur mÄnga utgÄvor. NÄgon som vet om dom Àr svÄra att fÄ tag pÄ? Postar en stulen bild pÄ skönheten ocksÄ.![]()
tack för infon !500ex. Tror Globen har en hemma.