• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

SKX173 & 007:

tmp_21341-20160902_201348-872868530.jpg

tmp_21341-20160902_201202-1206922459.jpg

I Seikos nÀrmast oÀndliga vÀrld av dykare, GS, SD, Tuna, Padi, Transocean et al, Àr denna för mig den gyllne "mitt i" favorit, ingen GS men tillrÀckligt nÀra:

P9031264.jpg

(SBDX017)
Trevlig fortsÀttning pÄ helgen
//Bosse
Grymt snygg klocka. Är bra sugen pĂ„ att införskaffa en sĂ„dan!

Önskar jag hade denna pĂ„, nĂ„gon som har koll pĂ„ referensnummer pĂ„ originalet? Den Ă€r ju moddad...
image.jpeg

Kanske helt fel forumdel frÄga pÄ men men :blackeye:

image.png
Har efter att min padi landade pÄ armen i torsdags kvÀll insett att jag kommer att behöva en GS sÄ smÄningom. sitter och dreglar över en SBGR097. Har förstÄtt att den Àr limitiderad men har inte lyckats utlÀsa i hur mÄnga utgÄvor. NÄgon som vet om dom Àr svÄra att fÄ tag pÄ? Postar en stulen bild pÄ skönheten ocksÄ.

image.png
Har efter att min padi landade pÄ armen i torsdags kvÀll insett att jag kommer att behöva en GS sÄ smÄningom. sitter och dreglar över en SBGR097. Har förstÄtt att den Àr limitiderad men har inte lyckats utlÀsa i hur mÄnga utgÄvor. NÄgon som vet om dom Àr svÄra att fÄ tag pÄ? Postar en stulen bild pÄ skönheten ocksÄ.
500ex. Tror Globen har en hemma.

Tillbaka
Topp