Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr Àr sÄ snygg! En vacker dag ska en likadan sitta pÄ min handled...Finpromenad med SBGA127.
Den blÄ tavlan blixtrar till i ljuset.
![]()
JodÄ. Har en. StÄr 6F24-8009 pÄ baksidan.NÄgon som vet ref pÄ den hÀr?
![]()
Tack, det gick snabbt! En sÄn mÄste jag ha!JodÄ. Har en. StÄr 6F24-8009 pÄ baksidan.
![]()
Gillar som fan men sÄ kommer det hÀr med solar...![]()
Det förvÄnar mig lite att inte SEIKOs solar diver chrono Àr mer populÀr hÀr, pÄ WUS verkar den vÀldigt poppis. Strapcode har nu i alla fall tagit fram lite olika lÀnkar till modellen, modellen SSC015 bör dÀrmed precis ha blivit en av de mest prisvÀrda modellerna i SEIKOs sortiment, i alla fall rent specifikationsmÀssigt.
Gillar som fan men sÄ kommer det hÀr med solar...
Jag har varit pÄ vÀg att klicka hem en flera gÄnger, men tror att den kommer stt vara för stor för mig. JÀkligt snygg Àr den i alla fall. Finns det nya lÀnkar kanske det Àr dags att testa.![]()
Vilket Àr typ det bÀsta som har hÀnt klockvÀrlden rent teoretiskt. Batterierna hÄller i typ ett Är utan sol. Köp och bÀr nÀr du kÀnner för det, underhÄllsfritt, klockrent. Tror jag mÄste testa en sÄdan snart.![]()
![]()
Det förvÄnar mig lite att inte SEIKOs solar diver chrono Àr mer populÀr hÀr, pÄ WUS verkar den vÀldigt poppis. Strapcode har nu i alla fall tagit fram lite olika lÀnkar till modellen, modellen SSC015 bör dÀrmed precis ha blivit en av de mest prisvÀrda modellerna i SEIKOs sortiment, i alla fall rent specifikationsmÀssigt.
Tack. VÀldigt nöjd med den. HÄller +2 sek per mÄnad. RÀtt sjysst. à rsklocka dessutom (81).Riktigt trevlig![]()
Om du köper en SBDX012 eller 017 sÄ fÄr du det.NÄgon hÀr som kan svara pÄ ifall dessa keepers finns i "guldfinish"?
![]()
Tack för svar. Jag gissar att den Àr för 20/18mm gummi dÄ?Om du köper en SBDX012 eller 017 sÄ fÄr du det.
Tack för svar. Jag gissar att den Àr för 20/18mm gummi dÄ?
Behöver 22/20 (Tuna).
SBDX014 menade jag inte 017. 014 Àr en Tuna med 22mm.Tack för svar. Jag gissar att den Àr för 20/18mm gummi dÄ?
Behöver 22/20 (Tuna).