Grönt Àr skönt.Bytte insert precis, blev sÄ nöjd med den blekta pepsin jag haft sÄ tagit hela sommaren till att byta
Va tycks?
![]()
Lite fÀrg livar alltid upp det trÄkigt svarta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grönt Àr skönt.Bytte insert precis, blev sÄ nöjd med den blekta pepsin jag haft sÄ tagit hela sommaren till att byta
Va tycks?
![]()
HÄller med! Lustigt att jag blev sugen pÄ att testa den nu nÀr jag har en sarb017, mycket grönt nu pÄ handledenGrönt Àr skönt.
Lite fÀrg livar alltid upp det trÄkigt svarta!
Grönt Àr en underskattad fÀrg!HÄller med! Lustigt att jag blev sugen pÄ att testa den nu nÀr jag har en sarb017, mycket grönt nu pÄ handleden
HÄller med, sambon Àlskar den med! Kommer nog bli sÄ att hon "rÄkar" lÄna dessa tvÄ ^^Grönt Àr en underskattad fÀrg!
Bytte insert precis, blev sÄ nöjd med den blekta pepsin jag haft sÄ tagit hela sommaren till att byta
Va tycks?
![]()
TackBlev riktigt snyggt!
Jag gillar dom dÀr som fan, jag har oxÄ varit nÀra att klicka hem en. Speciellt den med blÄtt inlÀgg.![]()
Det förvÄnar mig lite att inte SEIKOs solar diver chrono Àr mer populÀr hÀr, pÄ WUS verkar den vÀldigt poppis. Strapcode har nu i alla fall tagit fram lite olika lÀnkar till modellen, modellen SSC015 bör dÀrmed precis ha blivit en av de mest prisvÀrda modellerna i SEIKOs sortiment, i alla fall rent specifikationsmÀssigt.
Byt tillbaka till Pepsi sÄ du fÄr ha den ifredTack
Visade precis tjejen klockan, "oj, nu vart den ju snygg!". Pepsi var ingen hit alltsÄ![]()
Hon lÄnade faktiskt den i dag, kanske fÄ göra det om detta fenomen fortsÀtter i för stor utstrÀckning(sambons första wrist shootByt tillbaka till Pepsi sÄ du fÄr ha den ifred![]()
Hon lÄnade faktiskt den i dag, kanske fÄ göra det om detta fenomen fortsÀtter i för stor utstrÀckning(sambons första wrist shoot):
![]()
Jag blir iofs bara glad om hon fortsÀtter fÄ intresse för klockor![]()
Hittade den pÄ bukten, Àr ett OEM insert(av lÀgre kvalite) till Rolex 16800. Denna sÀljare: http://www.ebay.com/usr/wholesaleoutlet990?_trksid=p2057872.m2749.l2754Vart köpte insertet förresten?
Hittade den pÄ bukten, Àr ett OEM insert(av lÀgre kvalite) till Rolex 16800. Denna sÀljare: http://www.ebay.com/usr/wholesaleoutlet990?_trksid=p2057872.m2749.l2754
Tyckte det var jÀkligt svÄrt att hitta insert till SKX031, men hittade denna lista och tog en Rolex insert istÀllet som var nÀra nog =)
![]()
SÄ lite sÄ, hoppas du hittar nÄgot som passar =)Tusen tack, det fÄr bli att sÀtta sig ner och leta dÄ![]()
Den dÀr alltsÄ..snuskigt fin.Fredags godis
![]()
Allt mellan en 1000-lapp och uppÄt, beror ju helt pÄ vilket skick den Àr i, om man inte bryr sig om det A M delar i den lr helt original, kolla det vanliga: Ebay, Seiko-forum, mm, den dyraste pÄ Ebay den senaste tiden gick för 5800:- sÄ det Àr bara att leta och frÄg om hjÀlp om man behöver.Vet inte om jag ska frÄga hÀr eller i vintage delen. Vad fÄr man ge för en 6309 och vart hittar man? Blivit sugen efter padin.
Vet inte om jag ska frÄga hÀr eller i vintage delen. Vad fÄr man ge för en 6309 och vart hittar man? Blivit sugen efter padin.
Hade du spanat in min paketöppning hade du sett ett bÀttre resultatHar sökt överallt efter ett snyggt matchande armband i stÄl till denna klocka utan att egentligen hittat nÄgot intressant överhuvudtaget. SÄ mitt hopp stÄr nu till er, Sveriges kunnigaste Seiko fantaster. NÄgon som har en fin lÀnk till sin eller vet nÄgon som passar?![]()
Den dÀr Àr sÄ ovÀntat annorlunda sÄ den blir bra.FrÄn imorse
![]()
Mvh
Micke
SÄ sarb017 lÀnken passar alltsÄ..synd att jag sÄlde den innan jag kunde prova detHade du spanat in min paketöppning hade du sett ett bÀttre resultat
HÀr Àr en som med lite hantverk fÄtt ihop det bra:
http://forums.watchuseek.com/f21/se...pirit-bracelet-brought-you-dremel-482409.html
Seiya har lagt upp Cocktail 065:an med sarb017-lÀnken pÄ sig.
![]()
Passformen Àr vÀl sisÄdÀr.
Har för mig att jag sett ett bÀttre alternativ nÄn gÄng men minnet sviker tyvÀrr.
Passar o passar...SÄ sarb017 lÀnken passar alltsÄ..synd att jag sÄlde den innan jag kunde prova det.