• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vet inte om detta Àr rÀtt trÄd att anvÀnda. Hursomhelst sÄ Àr jag intresserad att köpa en Sbdx001 (eller 017) inom snar framtid. PÄ KlockmÀster Globen sÄ listar 001:an 25', jag Àr beredd att betala runt 20' för en ny men inte mer. Tror ni att KlockmÀster kan matcha det? Eller Àr jag tvungen att vÀnda mig till utlandet, longisland eller seiya? En affÀr dÀrifrÄn skulle landa pÄ runt 20 med tull och moms inrÀknat.

Vet inte om detta Àr rÀtt trÄd att anvÀnda. Hursomhelst sÄ Àr jag intresserad att köpa en Sbdx001 (eller 017) inom snar framtid. PÄ KlockmÀster Globen sÄ listar 001:an 25', jag Àr beredd att betala runt 20' för en ny men inte mer. Tror ni att KlockmÀster kan matcha det? Eller Àr jag tvungen att vÀnda mig till utlandet, longisland eller seiya? En affÀr dÀrifrÄn skulle landa pÄ runt 20 med tull och moms inrÀknat.
GĂ„ dit och prata med dem.

FortsÀtter att stortrivas med min 7549-7009. Blev om möjligt Ànnu bÀttre med SBBN013-band, mycket bekvÀmt...

goldtuna600m_06.jpg

Önskar alla Seikonauter en trevlig helg!
Snyggt! Skicka det gamla gummit till mig? Behöver inte guldet :)

Nytt i all Àra men 001 Àr en modern klassiker.
Du kan fÄ en fin fin för 10-12k beggad annars med lite tÄlamod. LÀgg ut en köpesannons vettja. :)

Nu skall pappa Äka och hÀmta sin Seiko Zimbe :)

Skall Àven lÀgga ut tvÄ st PADI till försÀljning. En Àr frÄn fÀltöversten och den andra kommer frÄn gruppköpet.
Är det nĂ„got problem med PADIn att sĂ„ mĂ„nga sĂ€ljer den efter 1 mĂ„nad? Funderar pĂ„ att köpa en men blir liksom tveksam nĂ€r mĂ„nga verkar tröttnat pĂ„ den sĂ„ snabbt. DĂ„ skulle jag kanske satsa pĂ„ en sumo istĂ€llet.

Är det nĂ„got problem med PADIn att sĂ„ mĂ„nga sĂ€ljer den efter 1 mĂ„nad? Funderar pĂ„ att köpa en men blir liksom tveksam nĂ€r mĂ„nga verkar tröttnat pĂ„ den sĂ„ snabbt. DĂ„ skulle jag kanske satsa pĂ„ en sumo istĂ€llet.
Äh var bara vĂ€ldigt mĂ„nga som köpte. 10ggr snyggare Ă€n Sumo imo.

Wtf:banghead:
Skulle stÀlla klockan och plopp...
NÄgot som Àr enkelt att lösa och inte kostar mer Àn klockan....?

Orkar du fixa sjÀlv? Köp ny krona pÄ Chronograph.com i sÄ fall,
Öppna, lossa stĂ€llaxeln, dra ut den, sĂ€tt i ny krona och stĂ€llaxel. Tar 5min och kostar typ 250kr.

Tillbaka
Topp