• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Min KS 5246-5000 var jÀkligt flammig nÀr jag fick den, min polare fick för sig att försiktigt polera med nÄgon bilvÄrdsprodukt pÄ boetten. Blev ovÀntat bra! SvÄrt att fÄnga ordentligt med mobilkameran dock

Före

IMG_20160901_222358.jpg

Efter

DSC_1530.JPG

Jag Ă€r pĂ„ jakt efter en Seiko SKX009. Äger ingen Seiko sen tidigare men har fastnat för den modellen!
Har ett par frÄgor som jag hoppas att ni Seikoexperter kan svara pÄ:

1) Vad Àr skillnaden mellan SKX007 och SKX009? Antar storleken men hittar olika svar.
2) Vad ligger bandbredden pÄ för SKX007 respektive SKX009?
3) Jag bor i London och har letat lite efter IRL shoppar utan resultat. TÀnkte dÀrför köpa online för första gÄngen. NÄgra tips pÄ seriösa sidor dÀr jag kan tÀnks hitta SKX009?

Tack för ett grymt fourm!

Jag Ă€r pĂ„ jakt efter en Seiko SKX009. Äger ingen Seiko sen tidigare men har fastnat för den modellen!

1) Vad Àr skillnaden mellan SKX007 och SKX009? Antar storleken men hittar olika svar.
3) Jag bor i London och har letat lite efter IRL shoppar utan resultat. TÀnkte dÀrför köpa online för första gÄngen. NÄgra tips pÄ seriösa sidor dÀr jag kan tÀnks hitta SKX009?

Tack för ett grymt fourm!
007 Àr svart och 009 pepsi. Samma dimensioner, 22mm bandbredd.

Du har bra smak!:)
@Psykel har redan svarat pÄ frÄga 1 och 2. PÄ 3:an sÀger jag monsterwatches.nl (har dock inte kollat att de har ngn i lager).
Kolla hÀr, finns en hel trÄd i Àmnet: https://klocksnack.se/threads/bÀsta-stÀllet-att-köpa-seiko-skx009.50533/
Bjussar pÄ en bild av min SKX009:
000000000000000000000000000001-jpg.384353

Tillbaka
Topp