• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

OWG med denna för tillfÀllet, SBGX059. Men snart fÄr den sÀllskap ...

IMG_3031.JPG

Min fÞrste post her! VÊrt inne Ä smyglest en del, fint forum dere har og kult at dere har fÄtt deres egen del (med heftig navn!):)
Er pÄ vei til Ä gjÞre meg svensk sÄ hÄper og bli litt aktiv her inne etterhvert. HÄper det gÄr greit med litt norsk.
Bruker anledningen til Ä takke @Peanutboy for ryddig handel! Da har jeg endelig fÄtt salt til maten:)
2817f579-62ca-4065-826f-d42521100f32_zpsounmyztb.jpg

Kolla @Molle hur mörk tavlan har blivit. Den ljusa Àr tagen i mars och den mörka för en vecka sedan. Den har varit pÄ service och legat isÀrplockad vad jag kan förstÄ. Kan luften ha pÄverkat?
DSC_0396-01.jpeg
DSC_1860-01.jpeg

Min fÞrste post her! VÊrt inne Ä smyglest en del, fint forum dere har og kult at dere har fÄtt deres egen del (med heftig navn!):)
Er pÄ vei til Ä gjÞre meg svensk sÄ hÄper og bli litt aktiv her inne etterhvert. HÄper det gÄr greit med litt norsk.
Bruker anledningen til Ä takke @Peanutboy for ryddig handel! Da har jeg endelig fÄtt salt til maten:)
2817f579-62ca-4065-826f-d42521100f32_zpsounmyztb.jpg
Trevliga klockor!
VĂ€lkommen hit och till Sverige.
Hoppas du fÄr det riktigt bra hÀr!

Kolla @Molle hur mörk tavlan har blivit. Den ljusa Àr tagen i mars och den mörka för en vecka sedan. Den har varit pÄ service och legat isÀrplockad vad jag kan förstÄ. Kan luften ha pÄverkat?
DSC_0396-01.jpeg
DSC_1860-01.jpeg
Shit, trodde det var dÄligt ljus pÄ bilden du la upp. MÀrkligt. Den var isÀrplockad precis innan du köpte den dÄ Svante fixade nytt glas. Ser ut som om nÄgon andats cigarrök pÄ den.

Shit, trodde det var dÄligt ljus pÄ bilden du la upp. MÀrkligt. Den var isÀrplockad precis innan du köpte den dÄ Svante fixade nytt glas. Ser ut som om nÄgon andats cigarrök pÄ den.

Jag ska ta en bild imorgon i dagsljus i bilen, som den första bilden. Men den har blivit mycket mörkare.

La precis in en order pÄ en Seiko SKX009 frÄn shoppinginjapan.net! VÀntar med spÀnning. Har ett fint Bulang & Sons-strap som jag tÀnkte slÀnga pÄ. Bilder kommer! :seiko::)
Grattis! Dom har ruggigt bra kundservice! Skickade meddelande och frÄgade hur chapter ring och bezel sÄg ut pÄ dom Sumos dom hade inne nÀr jag bestÀllde min dÀrifrÄn. Min sales rep kollade och meddelade att dom som fanns tyvÀrr var lite off, men att jag kunde vÀnta till nÀsta batch, vilket tog nÄn vecka extra. Sen valde hon personligen ut det bÀsta exemplaret Ät mig i den batchen.
That's Japan for ya! :D

Tillbaka
Topp