Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev sÄ inspirerad i denna trÄd att jag bestÀllde en skxHar varit sÄ uppslukad av G-shocks men idag hade jag skx pÄ!
![]()
![]()
Blev sÄ inspirerad i denna trÄd att jag bestÀllde en skxEfter att snabbt ha lÀst lite recensioner sÄ verkar det vara en vansinnigt prisvÀrd modell.
PÄ mindre Àn 24 tim har jag inhandlat 2 Seiko diversVart ska detta sluta ?
Köpte en Prospex Padi SRPA21K1Vilken mer köpte du? Man gÄr igenom olika stadier i livet. Seiko stadiet Àr en obligatorisk fas!
VÀlkommen som sagt, snart sitter du dÀr utan fru och hus men med en klocklÄda full av dyra klockor.PÄ mindre Àn 24 tim har jag inhandlat 2 Seiko diversVart ska detta sluta ?
Köpte en Prospex Padi SRPA21K1
Jag valde stÄllÀnk till bÄda modellerna.
VÀlkommen som sagt, snart sitter du dÀr utan fru och hus men med en klocklÄda full av dyra klockor.![]()
SÄ lÄngt ska det nog inte behöva gÄPrecis. Lyssna pÄ yonsson. Tror dom flesta hÀr har förlorat sina hus men Àr nöjda ÀndÄ!
Ăr nog lugnt men jag kan Ă€ndĂ„ relatera till att prioriteringarna vad gĂ€ller klockor ligger högtVĂ€lkommen som sagt, snart sitter du dĂ€r utan fru och hus men med en klocklĂ„da full av dyra klockor.![]()
Ăr ganska sĂ€ker pĂ„ sttt det Ă€r 1,5mm tjocklek. Jag hade köpt ett kitt frĂ„n eBay med 1,5mm tjocklek i varierande storlekar. Kostar inte sĂ„ mycket och dĂ„ har du sĂ„ du klarar dig i flera Ă„r.Bandsprintarna till spĂ€nnet pĂ„ min JubilĂ©-lĂ€nk (original JubilĂ©-lĂ€nken till SKX 007) hĂ„ller pĂ„ att ge upp. Tycks vara 18 mm breda men Ă€r det nĂ„gon som vet hur tjocka sjĂ€lva Ă€ndarna Ă€r? AlltsĂ„ tjocklek vid hĂ„len i spĂ€nnet.. Vad ska man bestĂ€lla?
@yonsson kanske vet?
Gott mos, tack för tips!Ăr ganska sĂ€ker pĂ„ sttt det Ă€r 1,5mm tjocklek. Jag hade köpt ett kitt frĂ„n eBay med 1,5mm tjocklek i varierande storlekar. Kostar inte sĂ„ mycket och dĂ„ har du sĂ„ du klarar dig i flera Ă„r.
Vilken modell Àr detta ?Turtle dag idag.
![]()
SRP777Vilken modell Àr detta ?
RÀtt lik SKX007 va ? Kanske bara Àr mitt otrÀnade seiko öga
Lik i den mÄn att bÀgge tvÄ Àr dykare och har en svart tavla? DÀr tar nog likheterna slut.RÀtt lik SKX007 va ? Kanske bara Àr mitt otrÀnade seiko öga![]()
Jag lÀr nog göra detLik i den mÄn att bÀgge tvÄ Àr dykare och har en svart tavla? DÀr tar nog likheterna slut.
Du fÄr nog lÀsa pÄ en del om turtle modellerna
http://wornandwound.com/the-return-of-the-turtle-seiko-brings-back-a-classic/
Ăr det en SKX007 som du har ?![]()
Seiko-söndag! Ăr sĂ„ otroligt nöjd med min skx.
SKX007 = svart tavla, svart vridring. SKX009 = blĂ„ tavla, blĂ„röd (Pepsi) vridring.Ăr det en SKX007 som du har ?
Ahaaa jag förstÄr. Tack för infonSKX007 = svart tavla, svart vridring. SKX009 = blÄ tavla, blÄröd (Pepsi) vridring.
Snygg! Jag bestÀllde 5 st Seiko klockor i olika utföranden dÀr igÄr. Galet men kul