Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt gedigen och skön att bÀraImponerande leveranstid! Hur Àr ditt första intryck av klockan?
Ouch, har du slÀpat den stackarn i backen eller? skönt att ha en beater pÄ riktigt.
Den har blivit redigt misshandlad senaste 5 Ären! Ska bestÀlla nytt insertOuch, har du slÀpat den stackarn i backen eller? skönt att ha en beater pÄ riktigt.
DÄ gör det sÀkert det för mig ocksÄJa leveranstiden imponerar. 3 dagar frÄn Singapore till norra Norrland kan man inte klaga pÄ. Trodde jag ocksÄ klarade mig undan tull, dock dök det ner en sÄdan hÀr nÄn/nÄgon dag efter bestÀllning dÀrifrÄn.![]()
Kan ju alltid hoppas att det inte gör det.DÄ gör det sÀkert det för mig ocksÄ
Vad blev det för klockmodell för dig ?
Den modellen Àr riktigt snygg. Posta gÀrna en bild med det orangea gummit pÄ.Kan ju alltid hoppas att det inte gör det.
Det blev en SNZH53J1 Àr nöjd faktiskt, men satte dit ett orange gummi istÀllet. Lite less pÄ lÀnk.
Den modellen Àr riktigt snygg. Posta gÀrna en bild med det orangea gummit pÄ.
Kul, hoppas du blir lika nöjd som jag. Annars Àr det ju inga större summor det handlar om.Snyggt! Du inspirerade precis mig att bestÀlla en![]()
Grym och udda! Fiskeklocka, kanske?RÀtt tuff och udda mÄnfasdykare. Finns nÄgon mer pÄ forumet?
Referens 6F24-7010
![]()
Jajjemen nÄgon slags fiskeklocka.Grym och udda! Fiskeklocka, kanske?
Men ska jag vara helt Àrlig sÄ tror jag nog att jag vinner nÀr det kommer till mÄnfas-Seiko!![]()
Min mÄnfas sÀger hej. HÀr tidigare nedproppad i min aloe vera-kruka pÄ jobbet, eftersom man försöker vara lite artsy-fartsy.Jajjemen nÄgon slags fiskeklocka.
![]()
Riktigt fetMin mÄnfas sÀger hej. HÀr tidigare nedproppad i min aloe vera-kruka pÄ jobbet, eftersom man försöker vara lite artsy-fartsy.
Automat, 1975.
![]()
Tja, dom Àr riktiga i den bemÀrkelse att dom inte Àr inbillade iallafall!Riktigt fet
Riktiga stenar?
Vart bestÀllde du natobandet ?Blumon blev sÄ snyggt med denna nato att tÄrarna nÀstan börjar rinna
![]()
Endmill ser mer spÀnnande ut, kör pÄ de!InvÀntar en skx007. TÀnkte köpa ett stÄlarmband till den, velar om jag ska ha endmill eller oyster. Nyfiken pÄ era Äsikter.
![]()
![]()
Det Àr vÀl casio vad jag vet som gör nya sÄnaFrugan skickade bilden nedan och sa att hon gÀrna skulle vilja ha en sÄdan eller nÄgot liknande.
NĂ„gon som har ett bra tips? GĂ€rna en liknande modell fast nyare.
![]()
Det Àr vÀl casio vad jag vet som gör nya sÄna
![]()
Tackar