Skanes
Basic
Ser framemot packetöppning och bilder pÄ alla nÀr de anlÀnder!Snygg! Jag bestÀllde 5 st Seiko klockor i olika utföranden dÀr igÄr. Galet men kul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser framemot packetöppning och bilder pÄ alla nÀr de anlÀnder!Snygg! Jag bestÀllde 5 st Seiko klockor i olika utföranden dÀr igÄr. Galet men kul![]()
AbsolutSer framemot packetöppning och bilder pÄ alla nÀr de anlÀnder!![]()
Bra shoppingrunda! Vilka mer Àn SKX011 blev det?Snygg! Jag bestÀllde 5 st Seiko klockor i olika utföranden dÀr igÄr. Galet men kul![]()
Blev SSC021P1, SSC017P1, SKX007K2, SKX009J1Bra shoppingrunda! Vilka mer Àn SKX011 blev det?
Drabbats av dykarsjuka?Blev SSC021P1, SSC017P1, SKX007K2, SKX009J1
Jag tror detDrabbats av dykarsjuka?![]()
Ta en vanlig tunn matkniv eller hellre en Victorinox-kniv, tejpa kniven först.Hur plockar man av vridningen pÄ Padi/Turtle? Har kört med smörkniv av plast pÄ andra fabrikat men lyckas inte med Seikon.
Typ som man gör med alla klockor dÄ?Sommarens beater
Jag har bestÀmt mig för att verkligen testa vad en av mina Seiko divers gÄr för i sommar.
Det innebÀr att jag tÀnker vÀlja ut en utav dom och verkligen utsÀtta den för alla möjliga situationer.
TÀnkte börja med att den fÄr hÀnga med utomlands och den ska inte fÄ lÀmna armen en sekund utan ska vara med i havet, poolen,strandlek med sonen osv.
Ska posta en före och efterbild nÀr det Àr dags.
TÀnker troligtvis anvÀnda en SKX011J1 som offer för beater testet.
Blir spÀnnande![]()
Typ som man gör med alla klockor dÄ?![]()
Eller köp en Seiko style boettkniv frÄn cousins. Det Àr bÀst för att plocka bort vridningar.Ta en vanlig tunn matkniv eller hellre en Victorinox-kniv, tejpa kniven först.
SÄ hÀr skulle jag vilja att det sÄg ut:![]()
Kolla www.dlwwatches.comSÄ hÀr skulle jag vilja att det sÄg ut:![]()
Fick tyvÀrr ingen trÀff pÄ eBay och pÄ Yobokies fanns bara med fÀrgat (blÄtt) glas
Dlw har som sagt slut
Fler tips?
Riktigt snygg, grattis!![]()
Precis varit och hÀmtat ut denna![]()
Tack & tackRiktigt snygg, grattis!![]()
Blev det nÄgon tullkostnad?Min SKX007 anlÀnde idag frÄn Creationwatches.![]()
Sjukt snabb leverans, bestÀllde i mÄndags.
NixBlev det nÄgon tullkostnad?![]()
Imponerande leveranstid! Hur Àr ditt första intryck av klockan?Min SKX007 anlÀnde idag frÄn Creationwatches.![]()
Sjukt snabb leverans, bestÀllde i mÄndags.