Snyggt! Var köper man ett sÄnt?
Edit: SÄg nu att man kunde zooma i bilden. FrÄgan besvarad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
10-poÀngare...(sorry)En till
//Simon
Tyckte den var satans ful i början nÀr man sÄg modellen lite hÀr och dÀr men nu tycker jag den Àr skittuff! Liknar inget annat och billig pÄ det, en keeper!Nytillskott i lÄdan! Mitt första monster.
NÄgra första tankar: Absolut inte den vackraste klockan, men den har vÀldigt mycket karaktÀr. Designen ser kanske mer vÄgad ut pÄ bild Àn pÄ armen. Trevligt djup i tavlan och riktigt starkt lysande lume. Gillar hur ljuset reflekteras pÄ bezel och kristall. BekvÀm lÀnk och storlek.
Slutsats:
![]()
Sneglade pÄ den sjÀlv innan jag snöade in pÄ vintage. Verkar rÀtt trevlig! PVD, lugholes och datum klockan sex Àr en trevlig combo. Kan nog bli rÀtt lÀcker pÄ ett nato i nÄgon spÀnnande fÀrg med PVD-detaljer.Letat efter en lÀmplig beater ett tag och klickade precis hem en Seiko Nano Universe SCVE039 Limited. Bara att invÀnta leverans frÄn Japan nu...
NĂ„gon som har erfarenhet av denna klocka?
![]()
ser bra ut. Hur stor Àr den?Letat efter en lÀmplig beater ett tag och klickade precis hem en Seiko Nano Universe SCVE039 Limited. Bara att invÀnta leverans frÄn Japan nu...
NĂ„gon som har erfarenhet av denna klocka?
![]()
Vilken blev det?Impulsköpte precis en Brightz till. (en sÄdan LE 500 modell)
Silikon, blĂ€, gĂ„r inte göra nĂ„got Ă„t tyvĂ€rr. Ăven matta band i naturgummi tar till sig en del damm, tyvĂ€rr.Gummistrapet till SRP7xx Ă€r ju jĂ€ttemjukt och skönt, men drar ju Ă„t sig smuts och damm hela tiden. Ăr det nĂ„n som kĂ€nner igen fenomenet och om man kan göra nĂ„t Ă„t det?
God damn it stop teasing me!
Hur Ă€r waffle strapet dĂ„?(sĂ„g just i en annan trĂ„d att du hade ettSilikon, blĂ€, gĂ„r inte göra nĂ„got Ă„t tyvĂ€rr. Ăven matta band i naturgummi tar till sig en del damm, tyvĂ€rr.
Gummistrapet till SRP7xx Ă€r ju jĂ€ttemjukt och skönt, men drar ju Ă„t sig smuts och damm hela tiden. Ăr det nĂ„n som kĂ€nner igen fenomenet och om man kan göra nĂ„t Ă„t det?
Det Àr mycket bÀttre, mjuknar lite och formas efter handleden efter ett tag. Bonettos flatvent Àr ocksÄ nice men lite för mjukt och tunnt för min smak.Hur Àr waffle strapet dÄ?(sÄg just i en annan trÄd att du hade ett![]()
Vilken wafflestrap har du? Ăr sugen pĂ„ att skaffa ett till min srp777. SĂ„g att det fanns pĂ„ Uncle Seiko. NĂ„gon som har koll pĂ„ kvalitĂ©n pĂ„ dem?Det Ă€r mycket bĂ€ttre, mjuknar lite och formas efter handleden efter ett tag. Bonettos flatvent Ă€r ocksĂ„ nice men lite för mjukt och tunnt för min smak.
Jag kör med Wjean.Vilken wafflestrap har du? Ăr sugen pĂ„ att skaffa ett till min srp777. SĂ„g att det fanns pĂ„ Uncle Seiko. NĂ„gon som har koll pĂ„ kvalitĂ©n pĂ„ dem?
Fan va snyggt! Grattis! Nu kanske det börjar bli dags att slÀppa din 013 till mig dÄ?
![]()
Debut pÄ gummi. HÀrlig sommarkÀnsla infinner sig![]()
Snyggt, tycker padiŽn gör sig riktigt bra pÄ blÄ/mörkblÄ nato (vet inte vad det heter du har pÄ din).
Snyggt, tycker padiŽn gör sig riktigt bra pÄ blÄ/mörkblÄ nato (vet inte vad det heter du har pÄ din).