• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens, eftersom den Àr sÄ grymt bra!
snapseed-jpg.597800
 
Hej,

Jag rÄkade nu med för mycket vÄld deformera en av mina ihÄliga ÀndlÀnkar pÄ min seiko oysterlÀnk, jag kan inte hitta vart man kan köpa nya... vet nÄgot vart man kan köpa dessa? för 22mm, eller om nÄgot sitter pÄ en eller tvÄ och vill sÀlja vore det nÄgot ocksÄ :)

tack pÄ förhand!
 
Hej,

Jag rÄkade nu med för mycket vÄld deformera en av mina ihÄliga ÀndlÀnkar pÄ min seiko oysterlÀnk, jag kan inte hitta vart man kan köpa nya... vet nÄgot vart man kan köpa dessa? för 22mm, eller om nÄgot sitter pÄ en eller tvÄ och vill sÀlja vore det nÄgot ocksÄ :)

tack pÄ förhand!
Kolla Klockmaster Globen eller FÀltöversten.
 
Man kanske borde ta och köpa sig en padi! Riktigt snygg och grym bild pÄ den! Boetten Àr ju stor men nÀr jag provade den tyckte jag den funkade okej pÄ en smal handled ÀndÄ. Om jag klickar hem en skyller jag pÄ din bild om damen blir förbannad ;)
Om du bara Àr ute efter PADI sÄ finns det ju andra varianter. Personligen gillar jag Sumon.
seiko_padi_sumo__73577.1477494776.351.326.PNG
 
Man kanske borde ta och köpa sig en padi! Riktigt snygg och grym bild pÄ den! Boetten Àr ju stor men nÀr jag provade den tyckte jag den funkade okej pÄ en smal handled ÀndÄ. Om jag klickar hem en skyller jag pÄ din bild om damen blir förbannad ;)
IMG_2779.JPG

Köp!
Mycket klocka för pengarna och sÄ lÀnge du inte bankar den i vÀggar bör du fÄ tillbaka pengarna vid beg köp/sÀlj.
 
Tillbaka
Topp