Tissot1947
Silver
Tack!SEIKO har samma tavelramen pÄ massa olika tavlor, inget att fastna för om resten stÀmmer. "T" stÄr för tritium.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack!SEIKO har samma tavelramen pÄ massa olika tavlor, inget att fastna för om resten stÀmmer. "T" stÄr för tritium.
Zuludiver > Resten.
Min stavning blev lite knas dÀr men tror du hÀngde med ÀndÄ.
Ăntligen har jag fattat vem som döljer sig bakom den nya avataren/nicketBörjar bli vansinnigt förtjust i denna 39:millimetarn!
Ăntligen har jag fattat vem som döljer sig bakom den nya avataren/nicket
Metal up your ass !
Kolla Klockmaster Globen eller FÀltöversten.Hej,
Jag rÄkade nu med för mycket vÄld deformera en av mina ihÄliga ÀndlÀnkar pÄ min seiko oysterlÀnk, jag kan inte hitta vart man kan köpa nya... vet nÄgot vart man kan köpa dessa? för 22mm, eller om nÄgot sitter pÄ en eller tvÄ och vill sÀlja vore det nÄgot ocksÄ
tack pÄ förhand!
Saknar faktiskt min skx031 lite som sÄldes till en vÀn. Den har riktigt bra storlek! Men Àr den inte 40mm?Börjar bli vansinnigt förtjust i denna 39:millimetarn!
Den var riktigt fin! Tavlan ser ut som papper, tjusigtKing Quartz
Yeps, 0853-8020. Lite bÀttre bilder pÄ den grymma texturen pÄ ovansidan klockan och pÄ lÀnken.Den var riktigt fin! Tavlan ser ut som papper, tjusigt
Edit: Ăr det en 0853?
SÄ sjukt bra!Yeps, 0853-8020. Lite bÀttre bilder pÄ den grymma texturen pÄ ovansidan klockan och pÄ lÀnken.
Underbar ju! Har ocksÄ haft en 0853 tidigare, gillade linjerna pÄ den, men din tycker jag Àr klart finare!Yeps, 0853-8020. Lite bÀttre bilder pÄ den grymma texturen pÄ ovansidan klockan och pÄ lÀnken.
Ăverlag gillar jag King Quartz-linjen. Robusta urverk, prisvĂ€rda och vĂ€ldigt intressant design. KĂ€nns inte alls som om de kom frĂ„n 70/80-talet.Underbar ju! Har ocksĂ„ haft en 0853 tidigare, gillade linjerna pĂ„ den, men din tycker jag Ă€r klart finare!
InstĂ€mmer till 100 %! Det finns mĂ„nga godingar att vĂ€lja pĂ„ dĂ€rĂverlag gillar jag King Quartz-linjen. Robusta urverk, prisvĂ€rda och vĂ€ldigt intressant design. KĂ€nns inte alls som om de kom frĂ„n 70/80-talet.
Man kanske borde ta och köpa sig en padi! Riktigt snygg och grym bild pÄ den! Boetten Àr ju stor men nÀr jag provade den tyckte jag den funkade okej pÄ en smal handled ÀndÄ. Om jag klickar hem en skyller jag pÄ din bild om damen blir förbannad
Sommarklockan n1
Om du bara Àr ute efter PADI sÄ finns det ju andra varianter. Personligen gillar jag Sumon.Man kanske borde ta och köpa sig en padi! Riktigt snygg och grym bild pÄ den! Boetten Àr ju stor men nÀr jag provade den tyckte jag den funkade okej pÄ en smal handled ÀndÄ. Om jag klickar hem en skyller jag pÄ din bild om damen blir förbannad
Man kanske borde ta och köpa sig en padi! Riktigt snygg och grym bild pÄ den! Boetten Àr ju stor men nÀr jag provade den tyckte jag den funkade okej pÄ en smal handled ÀndÄ. Om jag klickar hem en skyller jag pÄ din bild om damen blir förbannad
Har redan haft en Sumo och gillar verkligen klockan. TyvÀrr var den lite biting för mina smÄ handleder. Tycker "sköldpaddorna" upplevs mindre pga boettdesignen.Om du bara Àr ute efter PADI sÄ finns det ju andra varianter. Personligen gillar jag Sumon.