• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

IMG_20241023_002546.jpg

GodkvÀll alla glada! Kom över en oanvÀnd skx007 hÀromdagen och sitter o klurar pÄ om man ska spara pÄ den dÄ dom inte görs lÀngre eller finns det sÄ mÄnga sÄ man bara ska skaffa en lÀnk o anvÀnda den istÀllet. Vad tycker ni som kan Seiko?

(Är Watch only tyvĂ€rr.)

IMG_2399.jpeg

GodkvÀll alla glada! Kom över en oanvÀnd skx007 hÀromdagen och sitter o klurar pÄ om man ska spara pÄ den dÄ dom inte görs lÀngre eller finns det sÄ mÄnga sÄ man bara ska skaffa en lÀnk o anvÀnda den istÀllet. Vad tycker ni som kan Seiko?

(Är Watch only tyvĂ€rr.)

IMG_2399.jpeg
Jag tror det finns sĂ„ mĂ„nga som tĂ€nkt samma sak att det ska mycket till för att en oanvĂ€nd SKX utan obruten box och papper kommer betinga stora vĂ€rden. Även obruten Ă€r nog mÄÄnga Ă„r bort, om nĂ„gonsin, innan de sticker. Roligare att anvĂ€nda den.

Jag tror det finns sĂ„ mĂ„nga som tĂ€nkt samma sak att det ska mycket till för att en oanvĂ€nd SKX utan obruten box och papper kommer betinga stora vĂ€rden. Även obruten Ă€r nog mÄÄnga Ă„r bort, om nĂ„gonsin, innan de sticker. Roligare att anvĂ€nda den.
Som jag misstĂ€nkte. LĂ€r ju tillverkats en hel del. FĂ„r bli att slita pĂ„ den istĂ€llet 🙂

Tillbaka
Topp