Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sol och ljusblÄ himmelSol till mörkret med SLA059 likadant![]()
![]()
SÄ det blev den, nice!En liten sol pÄ handleden nu nÀr mörkret Àr hÀr.
![]()
SÄ lÀcker den dÀr! Man blir liksom bara glad av denEn liten sol pÄ handleden nu nÀr mörkret Àr hÀr.
![]()
Jag tog det lÀtta och snabba alternativet, tack!SÄ det blev den, nice!Riktigt snygg!
![]()
HÄller med dig, den livar upp och ger en hÀrlig kÀnslaSÄ lÀcker den dÀr! Man blir liksom bara glad av den![]()
Snyggt!Posten levererade Uncle Seiko waffle idag.
![]()
![]()
Ambitiöst med tejpPosten levererade Uncle Seiko waffle idag.
![]()
![]()
Jag tror det finns sĂ„ mĂ„nga som tĂ€nkt samma sak att det ska mycket till för att en oanvĂ€nd SKX utan obruten box och papper kommer betinga stora vĂ€rden. Ăven obruten Ă€r nog mÄÄnga Ă„r bort, om nĂ„gonsin, innan de sticker. Roligare att anvĂ€nda den.GodkvĂ€ll alla glada! Kom över en oanvĂ€nd skx007 hĂ€romdagen och sitter o klurar pĂ„ om man ska spara pĂ„ den dĂ„ dom inte görs lĂ€ngre eller finns det sĂ„ mĂ„nga sĂ„ man bara ska skaffa en lĂ€nk o anvĂ€nda den istĂ€llet. Vad tycker ni som kan Seiko?
(Ăr Watch only tyvĂ€rr.)
![]()
Som jag misstĂ€nkte. LĂ€r ju tillverkats en hel del. FĂ„r bli att slita pĂ„ den istĂ€lletJag tror det finns sĂ„ mĂ„nga som tĂ€nkt samma sak att det ska mycket till för att en oanvĂ€nd SKX utan obruten box och papper kommer betinga stora vĂ€rden. Ăven obruten Ă€r nog mÄÄnga Ă„r bort, om nĂ„gonsin, innan de sticker. Roligare att anvĂ€nda den.
En cool Seiko till⊠HAQ och perpetual cal.![]()
![]()
Lysande!![]()
Den Àr riktigt bra.
Den var riktigt lÀckerGillade denna fÀrg
HÄll hÄrt i den dÀr, sÄ ball!Min favoritkronograf idag!
![]()
Ref: 6139-6002 "Pouge"
Ă r: 1977
HÄll inte hÄrt i den dÀr, sÄ ball!SÀlj till RI
![]()