VÀlkommen!Fick hem min idag, flÄng i kartong frÄn chrono24. StÀller mig i ledet av, lÄt oss kalla det, Alpinister.
Jag Àr sÄ glad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen!Fick hem min idag, flÄng i kartong frÄn chrono24. StÀller mig i ledet av, lÄt oss kalla det, Alpinister.
Jag Àr sÄ glad.
Tack!VĂ€lkommen!
Du valde precis rÀtt trÄd ocksÄ!Tack!
Satt som en rallarsving i solar plexus att just det dÀr var mitt första inlÀgg i forat ocksÄ.
Nu Ă€r det dags att hitta ett lĂ€mpligt band. Ăr nato-torsk sedan lĂ€nge men den tanken skaver lite. Det kĂ€nns för lĂ€tt. Det blir snyggt utan anstrĂ€ngning.
Det behöver vara nÄgot som kan tolkas som sportigt och propert pÄ samma gÄng. Sett endel bilder nÀr den sitter pÄ meshlÀnk. Men det Àr vinter nu. Och vinter och lÀnk Àr inget jag hÄller pÄ med.
Ja, dÀr har jag faktiskt tittat. Har ett GeckotalÀder som Àr 22mm. Kanske gÄr att skohorna in men frÄgan Àr hur det ser ut nÀr man vill ha det pÄ en 22:a igen.Du valde precis rÀtt trÄd ocksÄ!
Det finns ju en del fina armband pÄ watchgecko. De Àr ju inte hutlöst dyra och hÄller bra kvalitet, jag har en meshlÀnk frÄn dem till övers om du vill köpa en att nÀr det vÀl blir vÄr/sommar.
Ja det kanske Àr bÀttre att investera i ett nytt!Ja, dÀr har jag faktiskt tittat. Har ett GeckotalÀder som Àr 22mm. Kanske gÄr att skohorna in men frÄgan Àr hur det ser ut nÀr man vill ha det pÄ en 22:a igen.
à hÄ, ett Oblique mÄhÀnda?
Ja det kanske Àr bÀttre att investera i ett nytt!
Jag har deras classic milanese, Àr lite mer följdsamt Àn deras Oblique.
Grattis - och trevligt, men: bilder!Fick hem min idag, flÄng i kartong frÄn chrono24. StÀller mig i ledet av, lÄt oss kalla det, Alpinister.
Jag Àr sÄ glad.
DÀr var ju en bild. HÀrligt. Bra klocka, det dÀr! Tog mig fyra stycken att inse att den mÄste keep:as.à kte pÄ ett grÄtt Phoenix-nato nu. Herrejösses!
Men du, det dÀr Àr intressant!
Ja, det var antiklimatiskt att inte ha med en bild...DÀr var ju en bild. HÀrligt. Bra klocka, det dÀr! Tog mig fyra stycken att inse att den mÄste keep:as.
Om man kunde skruva tillbaka tiden ... sÄ mÄnga Ängrade försÀljningar!Ja, det var antiklimatiskt att inte ha med en bild...
Man ska inte sÀlja grejer. Mina saker kommer aldrig upp i sitt rÀtta vÀrde.
Det Àr bara att skicka ett pm! Du kan fÄ det för 150 riksdalerà kte pÄ ett grÄtt Phoenix-nato nu. Herrejösses!
Men du, det dÀr Àr intressant!
Hur kÀnns den och vad fick du ge för den? Den ser ju bra ut iafLÀnk frÄn Wish
LÀnk frÄn Wish
Helt klart vÀrd 89kr fick Àven med verktyg till att korta lÀnk samt ett till pins.Hur kÀnns den och vad fick du ge för den? Den ser ju bra ut iaf
Det Àr ju ÀndÄ en billig peng för ett experiment!Helt klart vÀrd 89kr fick Àven med verktyg till att korta lÀnk samt ett till pins.
Men rasslig.
Vad brukar man fÄ ge för ett nytt 6r15?Onödigt och dyrt att serva en alpinist. Köp nytt urverk pÄ Ebay och be en urmakare byta ut gamla mot nya.
Jag fick betala 400 kronor för att rucka mitt verk. Fann ett verk för 140 dollar pÄ ebayVad brukar man fÄ ge för ett nytt 6r15?
NejdÄ, var man har sin Äsikt. Riktigt snygg klocka dock!Kornig tavla Àr bÀttre Àn sunburst (fel trÄd för ett sÄnt pÄstÄende?).
Trots dess namn har trÄden för lÀnge sedan muterats till en AllmÀn AlpinisttrÄd (AA), vilket Àr helt ok dÄ en sÄdan behövs!Kornig tavla Àr bÀttre Àn sunburst (fel trÄd för ett sÄnt pÄstÄende?).
Ja det Ă€r hĂ€r det hĂ€nder för alpinisterna. Kanske borde heta âAlpint plĂ„gar migâ.Trots dess namn har trĂ„den för lĂ€nge sedan muterats till en AllmĂ€n AlpinisttrĂ„d (AA), vilket Ă€r helt ok dĂ„ en sĂ„dan behövs!
Jag övervÀgde sjÀlv just den modellen men Àr av den motsatta Äsikten, varför det för mig Àr sunburst som gÀller.
Den dĂ€r Pillan Wiberg, alltsĂ„!âAlpint plĂ„gar migâ.
Menar du artisten?Den dÀr Pillan Wiberg, alltsÄ!
Hon gjorde i och för sig en lÄt (Privilege) men Àr nog mer kÀnd för sina mÄnga medaljer i alpina grenar, bl a tvÄ OS-guld och fyra VM-guld.Menar du artisten?