• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🏔 Alpinist-trĂ„den

Fick hem min idag, flÄng i kartong frÄn chrono24. StÀller mig i ledet av, lÄt oss kalla det, Alpinister.

Jag Àr sÄ glad.
VĂ€lkommen!
20201216_180216.jpg
 
Tack!

Satt som en rallarsving i solar plexus att just det dÀr var mitt första inlÀgg i forat ocksÄ.

Nu Ă€r det dags att hitta ett lĂ€mpligt band. Är nato-torsk sedan lĂ€nge men den tanken skaver lite. Det kĂ€nns för lĂ€tt. Det blir snyggt utan anstrĂ€ngning.
Det behöver vara nÄgot som kan tolkas som sportigt och propert pÄ samma gÄng. Sett endel bilder nÀr den sitter pÄ meshlÀnk. Men det Àr vinter nu. Och vinter och lÀnk Àr inget jag hÄller pÄ med.
 
Tack!

Satt som en rallarsving i solar plexus att just det dÀr var mitt första inlÀgg i forat ocksÄ.

Nu Ă€r det dags att hitta ett lĂ€mpligt band. Är nato-torsk sedan lĂ€nge men den tanken skaver lite. Det kĂ€nns för lĂ€tt. Det blir snyggt utan anstrĂ€ngning.
Det behöver vara nÄgot som kan tolkas som sportigt och propert pÄ samma gÄng. Sett endel bilder nÀr den sitter pÄ meshlÀnk. Men det Àr vinter nu. Och vinter och lÀnk Àr inget jag hÄller pÄ med.
Du valde precis rÀtt trÄd ocksÄ!
Det finns ju en del fina armband pĂ„ watchgecko. De Ă€r ju inte hutlöst dyra och hĂ„ller bra kvalitet, jag har en meshlĂ€nk frĂ„n dem till övers om du vill köpa en att nĂ€r det vĂ€l blir vĂ„r/sommar. 🙂
 
Du valde precis rÀtt trÄd ocksÄ!
Det finns ju en del fina armband pĂ„ watchgecko. De Ă€r ju inte hutlöst dyra och hĂ„ller bra kvalitet, jag har en meshlĂ€nk frĂ„n dem till övers om du vill köpa en att nĂ€r det vĂ€l blir vĂ„r/sommar. 🙂
Ja, dÀr har jag faktiskt tittat. Har ett GeckotalÀder som Àr 22mm. Kanske gÄr att skohorna in men frÄgan Àr hur det ser ut nÀr man vill ha det pÄ en 22:a igen.

ÅhĂ„, ett Oblique mĂ„hĂ€nda? 😗
 
Ja, dÀr har jag faktiskt tittat. Har ett GeckotalÀder som Àr 22mm. Kanske gÄr att skohorna in men frÄgan Àr hur det ser ut nÀr man vill ha det pÄ en 22:a igen.

ÅhĂ„, ett Oblique mĂ„hĂ€nda? 😗
Ja det kanske Àr bÀttre att investera i ett nytt!
Jag har deras classic milanese, Ă€r lite mer följdsamt Ă€n deras Oblique. 🙂
 
Och sen kommer den dör förbannade bandklÄdan likt en analklÄda som pockar pÄ uppmÀrksamhet dygnet runt ...
 
Kornig tavla Àr bÀttre Àn sunburst (fel trÄd för ett sÄnt pÄstÄende?).
8CD46918-3C9E-42E2-A574-74DE28233D36.jpeg
Trots dess namn har trĂ„den för lĂ€nge sedan muterats till en AllmĂ€n AlpinisttrĂ„d (AAâ„ąïž), vilket Ă€r helt ok dĂ„ en sĂ„dan behövs!

Jag övervÀgde sjÀlv just den modellen men Àr av den motsatta Äsikten, varför det för mig Àr sunburst som gÀller. :)
 
Trots dess namn har trĂ„den för lĂ€nge sedan muterats till en AllmĂ€n AlpinisttrĂ„d (AAâ„ąïž), vilket Ă€r helt ok dĂ„ en sĂ„dan behövs!

Jag övervÀgde sjÀlv just den modellen men Àr av den motsatta Äsikten, varför det för mig Àr sunburst som gÀller. :)
Ja det Ă€r hĂ€r det hĂ€nder för alpinisterna. Kanske borde heta ”Alpint plĂ„gar mig”.
 
Tillbaka
Topp