Sunde
Basic
Tydligare bild pÄ visarna. NÄgot Äldrade med kanske inte tillrÀckligt?Visarna Àr garanterat bytta, man ser pÄ tavlan att markören Àr naggade av tiden, men inte visarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tydligare bild pÄ visarna. NÄgot Äldrade med kanske inte tillrÀckligt?Visarna Àr garanterat bytta, man ser pÄ tavlan att markören Àr naggade av tiden, men inte visarna!
Fin klocka! Men om du tittar noga ser du att de vita pÄ markören Àr borta men inte pÄ visarna.Tydligare bild pÄ visarna. NÄgot Äldrade med kanske inte tillrÀckligt?
Jag skulle titta efter 6139 6002, de andra sĂ„ldes vanligtvis i Asien/USA. De jag har sett har varit gula men jag har inte hittat nĂ„gon information om att det inte skulle finnas blĂ„a. Silver finns inte original med svenskt dagskiva. De flesta verkar vara överens om att de med silvertavla endast sĂ„ldes i Hongkong och möjligtvis Australien.Ăr det nĂ„gon inbiten nörd som har koll pĂ„ exakt vilka modeller som fanns med svenskt daghjul? FrĂ€mst de gula tavlorna men om det gjordes andra Ă€r det ocksĂ„ intressant att veta
True, i dubbel bemĂ€rkelseNi som vetâŠ.ni vet
(UrsÀkta för dÄligt ljus)
![]()
Mkt fin silverfisk (mÄste vart en idiot som sÄlde en sÄ fin 6139
6139-6002 frĂ„n 1976.Ăr det nĂ„gon inbiten nörd som har koll pĂ„ exakt vilka modeller som fanns med svenskt daghjul? FrĂ€mst de gula tavlorna men om det gjordes andra Ă€r det ocksĂ„ intressant att veta