D
Deleted member 4412
Guest
Kanske Ärets sista glas rosé
Ps! Den e till salu nu..
Ps! Den e till salu nu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Det gör ju ont i sjÀlen men mÄste dÄ en DJ vÀntar runt hörnet..Solen skiner alltid pÄ en aqualand sÄ du hinner med ett glas eller tvÄ till innan du sÀljer den
Tackar! Det gör ju ont i sjÀlen men mÄste dÄ en DJ vÀntar runt hörnet..
Jo de e sant. Kommer dock att Ängra hÀcken av mej, renovera ju den för att ja skulle ha kvar den. Fan kanske behÄller den ÀndÄ hahaFörstÄr det kan svida dÄ den var nyservad men en liten tröst kan vara att det gÄr att köpa en ny att slita in nÀr DJ Àr betald och klar
FÄr ja inga bra bud i helgen behÄller ja den. Skippar man 2 krogbesök sÄ Àr ju pengarna "intjÀnade" ÀndÄ haha
SÄ sant! Tar bort annonsen efter helgen. Ska ÀndÄ bort till fÀstmöns förÀldrarExakt, sÄ behÄll den. Ta en whisky hemma nÀr DJ kommit och njut av bÄda klockorna =dubbel glÀdje.
SÄ sant! Tar bort annonsen efter helgen. Ska ÀndÄ bort till fÀstmöns förÀldrar
Grattis!Stort tack Janne2000 för att du slÀppte klockan trots inlÀgg om att du skulle behÄlla den...du Àr en hedersman.
Picture live and direct
Edit:Klockan var dessutom i precis sÄ bra skick som du beskrev den.
Tack Trots den modesta köpesumman om man jÀmför med annat pÄ forumet sÄ Àr jag vansinnigt glad och nöjd. Nu ska jag göra som joh.jonsson tipsade tidigare Àgare om, dvs lÀsa hela trÄden och söka inspiration till nÄgot nytt band att smycka ut den med.Grattis!
Tack sjÀlv för en snabb affÀr! Den sitter dÀr den ska pÄ dejStort tack Janne2000 för att du slÀppte klockan trots inlÀgg om att du skulle behÄlla den...du Àr en hedersman.
Picture live and direct
Edit:Klockan var dessutom i precis sÄ bra skick som du beskrev den.
Vid slutet av regnbÄgen...
svart zulu med pvd-ringar
Orange zulu med pvd-ringar
Utav alternativen ovan Àr vÀl svart zulu med guld snyggast.
MÄ vara partisk med svart band och guldspÀnne Àr min favoritOkej alla Aqualand-nördar. Behöver lite input.
Vilket band Àr bÀst kombo:
Original:
Svart 5-rings guld-Zulu:
GrÄtt 3-rings PVD-Zulu:
Jag har en favorit... Men jag vill inte pÄverka panelen, sÄ jag sÀger ingenting...
Tack pÄ förhand! SÄga loss!
Ps.
Den som börjar sÀlja patinerade Nato-band har en given succéprodukt...
/R