• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

HÄller med, priserna har stigit som sjutton de senaste Ären. Dyker inte upp lika ofta heller lÀngre. SÄldes dock ett gÀng hÀr för inte sÄ lÀnge sedan.
- GÄr det överhuvudtaget att hitta en original fin fungerande om man Àr beredd att betala bra (dvs tom mer Àn vad som nÀmns ovan)?
Kan Àven tÀnka mig att betala premium för stÄlversionen om den Àr riktigt fin och fungerar perfekt.

Senast Àndrad:
Hirsch naturgummi, inte sĂ„ vackert men bekvĂ€mt. FortsĂ€ttning följer vad gĂ€ller band 🙂
9A568455-1151-41B8-BC53-BC3D441A96CC.jpeg

Det har ju stimmats lite om gummin nyligen sÄ pÄ det temat - Zuludivers tropic Àr det enda gummit jag nÄgonsin kommit överens med. Om detta 24mm pÄ lÀnken nedan Àr av beslÀktad kvalitet Àr det garanterat bra. För att kunna ha deras Tropic pÄ armen var jag tvungen spÀnna fast en klocka pÄ det och det var en Squale ska nÀmnas. Förtjusande vaniljaromer och som bebisrumpa mot ny.

Helvete. Har till och frĂ„n varit sugen pĂ„ en aqualand. Höll pĂ„ att spontanköpa en idag. Var med grabben och handla skor i en galleria i grannkommunen. DĂ€r i skylten fanns en aqualand för 2998:- osĂ€ker pĂ„ vad de normalt kostar nya men tyckte det verkade rimligt. Gick in för att prova och klĂ€mma lite. Men som ”tur” var hade expediten noll och inget intresse av att sĂ€lja och saknade all form av service. SĂ„ det blev ingen klocka

Tillbaka
Topp