Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Vad pratar man ungefÀr om för pengar om man hittar en fin fullt fungerande?Har nu HELT bestÀmt mig att min omega pre Bond fÄr lÀmna för jakten pÄ en Enzo i titan (har haft den svarta stÄl varianten förut) sÄ alla tips tas gÀrna emot
TÀnker runt 10-13k skulle jag nog betala beroende pÄ skicket- Vad pratar man ungefÀr om för pengar om man hittar en fin fullt fungerande?
- GÄr det överhuvudtaget att hitta en original fin fungerande om man Àr beredd att betala bra (dvs tom mer Àn vad som nÀmns ovan)?HÄller med, priserna har stigit som sjutton de senaste Ären. Dyker inte upp lika ofta heller lÀngre. SÄldes dock ett gÀng hÀr för inte sÄ lÀnge sedan.
VÀldigt sugen pÄ att trycka pÄ köp men hittar den tyvÀrr inte :-/ men som jag skrev förut fÄr du gÀrna lÀnka vid tillfÀlleLigger en fin TitEnzo pÄ Ebay, 13k inkl frakt. Italien sÄ ingen 25% moms som ebay envisas med att lÀgga pÄ nuförtiden.
- Osett frÄn ItalienLigger en fin TitEnzo pÄ Ebay, 13k inkl frakt. Italien sÄ ingen 25% moms som ebay envisas med att lÀgga pÄ nuförtiden.
- Tack, den Ă€r precis inköpt i butik, sĂ„ 2011 verkar logiskt. SĂ„g en tidigare âguideâ och blev osĂ€ker nĂ€r det stĂ„r 9 och inte 09.Sept 2021, tror inte de hade börjat med etsat nummer sĂ„ tidigt som 2011.
Sept 2021, U&P sÀljer en hel del av dessa sÄ den Àr sÀkert nytillverkad. Etsade nummer kom tidigast 2017 enl denna trÄden, en massa andra goa teorier ocksÄ.
Meddela gÀrna vad dutycker!Nytt band i brevlÄdan idag (frÄn Watchwear)
- Orange âŠ
- Bandet Àr mjukt o fint, lÄset lite för stort (Paneraistyle).Meddela gÀrna vad dutycker!
Den nedersta ska sitta pÄ en Alpinist kÀnner jagIsofrane liknande & AmmolÀder. LÀdersamlingen utökad, de 2 översta blir fina band. De nedersta passar nog bÀst pÄ Seiko & annat krafs...