• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Det hÀr Àr riktig nostalgi för mig. NÀr jag för mycket lÀnge sedan köpte nÄn Aqualand pÄ Kreta fick man den alltid i en sÄn hÀr.
PÄ Ur o Penn idag fÄr man vÀl oftast klockan i en generisk pappask?
DĂ€rför tyckte jag det var extra kul att fĂ„ klockan i en sĂ„n hĂ€r nu, onödigt eller inte 🙂
F3B8ACE6-DBBD-40A6-A201-B8D5E3A7CAEC.jpeg
Vet nÄgon i vilken ur o Penn i Göteborg man fÄr denna förpackning nÀr man köper klockan.. blir allergisk nÀr de plockar fram den svarta kartongen! Tack pÄ förhand

NÄgon som provat en aqualand pÄ Barton elite silicone och kan bjuda pÄ en bild?
Har kollat instagram och googlat, men inte hittat nÄgot. Tycker Originalbanden Àr lite för bulkiga, jag dyker inte ens :)

C022 Nov -91, meter. Kanske en americas eller bytt ringen nĂ„ngĂ„ng. Kan hitta mycket godis pĂ„ loppis 💰

Tack, jag vet lite om dom hÀr klockorna sÄ jag förstÄr inte americas?
För amerikanska marknaden?
Att klockan klockan sÄlts dÀr för att senare importerats till Japan lÄter mindre troligt Àn att ringen har blivit utbytt.

HÀr baksidan pÄ dom 2 andra.

3B2FDBD5-5BFB-4E09-BA44-7F3FD585F366.jpeg

Nu kanske jag Äker pÄ stryk

Men den hÀr klockan Àr vÀldigt lik Aqualand och mÀter tryck ocksÄ fast presenterat i mbar.
Kan vara bra om man gÄr mycket upp och ner i trappor och vill hÄlla reda pÄ vilken vÄning man Àr pÄ.
Hade varit lite bÀttre med nÄgot stöddigare visare och index.

E0FE6F70-595A-4739-8BFF-9623888E0B44.jpeg

BEB0F9E8-AF5A-4FEA-B2D0-973B9A09B275.jpeg

4D2B402B-3DBF-46A4-B9F7-9C30B3FB7FDC.jpeg

Senast Àndrad:
Har sett sydamerikaner med guld i ringen, C022 Àr meter. C023 (fot) Àr för USA marknaden. Vi Àr ju ett resande folk sÄ mÄnga som sÀljs beg i Sve Àr nog köpta nÄgon annanstans. Har/haft 2 Brassar t.ex. C026 Àr juli -87, C022 juli -90. Behöver du skruv till C022 sÄ skicka pm.

UrsÀkta att jag varit otydlig, alla dom hÀr klockorna Àr inköpta i Japan och jag tror det Àr ovanligare att japaner köper japanska klockor utomlands Àn svenskar som
drÀller runt lite hipp som happ.
Tack för skruverbjudandet, jag antar att det Àr M1.6?

Visste ni att ur o penn tar nu 295kr extra betalt för dykartuben ?! Trodde det var standard förpackningen för promaster serien...

Tillbaka
Topp