StÀmmer! Du har haft den, sÄ tar för givet att den Àr tipptopp!Ser ut som min gamla Dec -85. KS fynd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀmmer! Du har haft den, sÄ tar för givet att den Àr tipptopp!Ser ut som min gamla Dec -85. KS fynd?
Vet nÄgon i vilken ur o Penn i Göteborg man fÄr denna förpackning nÀr man köper klockan.. blir allergisk nÀr de plockar fram den svarta kartongen! Tack pÄ förhandDet hÀr Àr riktig nostalgi för mig. NÀr jag för mycket lÀnge sedan köpte nÄn Aqualand pÄ Kreta fick man den alltid i en sÄn hÀr.
PÄ Ur o Penn idag fÄr man vÀl oftast klockan i en generisk pappask?
DÀrför tyckte jag det var extra kul att fÄ klockan i en sÄn hÀr nu, onödigt eller inte
Trevlig trio! Vad Àr det för gummi du har pÄ din JP2000?Min familj för nÀrvarande. JP2000, C023 och C026. I min vÀrld ska gamla dykarklockor se vÀlanvÀnda ut sÄ jag gillar patina.
Bandet pÄ Enzon Àr frÄn Borealis. Tycker de Àr grymt bra för pengen.
Det Àr frÄn Tid & Ting. Tror samma finns pÄ Aliexpress om man orkar vÀnta. Bra kvalitet (FKM) sÄ det drar inte till sig en massa damm.Trevlig trio! Vad Àr det för gummi du har pÄ din JP2000?
Grymt, tack!Det Àr frÄn Tid & Ting. Tror samma finns pÄ Aliexpress om man orkar vÀnta. Bra kvalitet (FKM) sÄ det drar inte till sig en massa damm.
Satan i gatan, konstigt men den med ljus urtavla men mÀktig samlingLagom samling.
Citizen Multiscreen Classic Collection 35 piece only complete C022 C023 C026 C028 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Citizen Multiscreen Classic Collection 35 piece only complete C022 C023 C026 C028 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Du har inte fler sÄna dÀr band till salu? Eller nÄgot annat som passar en Aqualand?Jag fyller pÄ med mer patina.
Bandet pÄ första bilden finns inte kvar men jag har ett annat som Àr lite ljusare i nyansen. Tillverkat av militÀrtÀlt och avsmalnande frÄn 24-22mm för att bÀras lite nÀttare. Skicka ett PM om du Àr intresserad.Du har inte fler sÄna dÀr band till salu? Eller nÄgot annat som passar en Aqualand?
Ăr det bandet som jag köpte?Bandet pĂ„ första bilden finns inte kvar men jag har ett annat som Ă€r lite ljusare i nyansen. Tillverkat av militĂ€rtĂ€lt och avsmalnande frĂ„n 24-22mm för att bĂ€ras lite nĂ€ttare. Skicka ett PM om du Ă€r intresserad.
Nej det har ju du..?Ăr det bandet som jag köpte?
TÀnkte att det var en gammal bild pÄ det innan du fixade en treudd pÄ.Nej det har ju du..?
Nej jag försöker inte att erbjuda nÄgon annan ditt band.TÀnkte att det var en gammal bild pÄ det innan du fixade en treudd pÄ.
FörlÄt, jag lÀste lite dÄligt sÄ hÀr pÄ kvÀllskvisten.Nej jag försöker inte att erbjuda nÄgon annan ditt band.
C022 Nov -91, meter. Kanske en americas eller bytt ringen nÄngÄng. Kan hitta mycket godis pÄ loppis
Ăr ev intresserad av bandet om ingen köpt de men vill gĂ€rna se kulören förstĂr det bandet som jag köpte?
Mitt band kommer att stanna om det var det du menade? @SpaceAce gjorde en treudd pĂ„ det Ă„t mig med.Ăr ev intresserad av bandet om ingen köpt de men vill gĂ€rna se kulören först
Har sett sydamerikaner med guld i ringen, C022 Àr meter. C023 (fot) Àr för USA marknaden. Vi Àr ju ett resande folk sÄ mÄnga som sÀljs beg i Sve Àr nog köpta nÄgon annanstans. Har/haft 2 Brassar t.ex. C026 Àr juli -87, C022 juli -90. Behöver du skruv till C022 sÄ skicka pm.
Kom nyss pÄ Blocket. Dyr och död, för tillfÀllet iaf, men ÀndÄ.