• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Jamen vafan.. snart fĂ„r man ju ta helg! :woot: đŸ„ł

AA1.jpg
Ruskigt snyggt band.. vart bestÀller man ett sÄnt?

Herregud vilket skönt pris!
VĂ€ldigt glad jag köpte den titanaren pĂ„ eBay frĂ„n Italien (den ska va 100% fungerande) kommer troligtvis i slutet av nĂ€sta vecka 😊 vĂ€gde lĂ€nge medan Enzo,aerospace o skydiver men efter mkt funderande sĂ„ landa den solklart pĂ„ Enzo.. haft en svarting i stĂ„l men va lite som daydate i Tudor.. iaf sjukt taggad đŸ’Ș

Det kanske gÄr att diskutera med sÀljaren. Jag kontaktade honom angÄende funktion mm och fick följande svar och bilder. Jag Àr inte intresserad utan bara nyfiken sÄ fÀltet Àr naturligtvis fritt för er andra.
Screenshot_20220205-145938_Blocket.jpg
- Fick samma svar. Feghet och okunskap gör att jag inte vĂ„gar köpa den. Fin och bra fungerande dĂ€remot sĂ„ hade jag nog tagit en tur till Enköping 🙂

Vet nÄgon i vilken ur o Penn i Göteborg man fÄr denna förpackning nÀr man köper klockan.. blir allergisk nÀr de plockar fram den svarta kartongen! Tack pÄ förhand
Prova butiken i Femman,Nordstan.
Jag köpte en separat box dÀr för typ 2 Är sedan, de hade ett gÀng pÄ lagret dÄ i alla fall. Pris ca 300:- om jag minns rÀtt. Ur & Penn tar alltsÄ ett tillÀgg om du vill ha den finare boxen istÀllet för standard.

Mm de tar 295 kr extra vid köp av aqualand klockan om man skall ha "tuben" istÀllet för den generiska asken.. trodde de var standard förpackning för proserie serien men inte enligt Ur o Penn som tar 10% av klockans pris för en förpackning.. kasst i min mening

Mm de tar 295 kr extra vid köp av aqualand klockan om man skall ha "tuben" istÀllet för den generiska asken.. trodde de var standard förpackning för proserie serien men inte enligt Ur o Penn som tar 10% av klockans pris för en förpackning.. kasst i min mening
- Men de har vÀl ÀndÄ absolut lÀgsta priset för en JP2000?

- Men de har vÀl ÀndÄ absolut lÀgsta priset för en JP2000?
Beror pÄ hur man ser pÄ det, stÀmmer att sjÀlva klockan e billigast dÀr men att ta extra betalt för en sak som Àr "standard" Àr att mjölka det ytterligare till 3293kr, inget jÀttegap till nÀsta stora aktörer som Amazon .Fr .de enligt mig ett fult sÀtt att sÀlja en produkt.. samma sak som att köpa en bil som har Continental dÀck pÄ, sÀljare byter ut dem till Kina dÀck vid försÀljningen och begÀr en extra kostnad för Continental dÀcken som satt pÄ frÄn fabrik/importören.. men men.. smaken e som baken

Beror pÄ hur man ser pÄ det, stÀmmer att sjÀlva klockan e billigast dÀr men att ta extra betalt för en sak som Àr "standard" Àr att mjölka det ytterligare till 3293kr, inget jÀttegap till nÀsta stora aktörer som Amazon .Fr .de enligt mig ett fult sÀtt att sÀlja en produkt.. samma sak som att köpa en bil som har Continental dÀck pÄ, sÀljare byter ut dem till Kina dÀck vid försÀljningen och begÀr en extra kostnad för Continental dÀcken som satt pÄ frÄn fabrik/importören.. men men.. smaken e som baken
Tror dom flesta som köper en klocka för dom pengarna inte bryr sig nÀmnvÀrt om vilken lÄda den kommer i, klockan kommer anvÀndas och lÄdan/tuben slÀngs in i en garderob dÀr den aldrig ser dagsljus igen. BÀttre dÄ att kunna spara nÄgra kronor pÄ affÀren.

Tror dom flesta som köper en klocka för dom pengarna inte bryr sig nÀmnvÀrt om vilken lÄda den kommer i, klockan kommer anvÀndas och lÄdan/tuben slÀngs in i en garderob dÀr den aldrig ser dagsljus igen. BÀttre dÄ att kunna spara nÄgra kronor pÄ affÀren.
InstÀmmer, inget fel med det.. som jag skrev, det e sÀttet de sÀljer produkten pÄ man har anmÀrkning pÄ ...

Tillbaka
Topp