Barricello
Guld
Jag Àr mÄllös ..försöker yttra mej men de GÄÄÄr inte . Coolt11 boetter blÀstrade, Cerakote Armour Black blir det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag Àr mÄllös ..försöker yttra mej men de GÄÄÄr inte . Coolt11 boetter blÀstrade, Cerakote Armour Black blir det.
Vid gissning... Den Àr redan sÄld?Ingen som vill ta över den vita? SlÀpper för 2800, gav 3500 nyligen. Inkluderar dÄ Àven ett extra gummi. Kom och köp Aqualand-nördar!
Stort grattis!Titenzo anlÀnt frÄn Italien
Titenzo anlÀnt frÄn Italien
Tack till Ernholm som lÀmnade över stafettpinnen.Det dÀr Àr en riktigt schysst klocka. Bild frÄn Blekfisbezelklubbens Ärsmöte nedan.
Snyggt jobbat. Hur mycket smalnar lÀnken av vid lÄset?Hej
Hamnade hÀr igen efter ca 1Är pÄ utsidan.
Köpte en lÀnk till den direkt, men eftersom orginal lÀnk Àr utrotningshotad köpte jag en pÄ Amazon för kaffepengar.
Lite för kort gods i endbitarna för att kunna fila och böja till en Aqualand, men för en beater till en gubbe med lÀsglas blev det ganska ok efter nÄgra halvtimmars plÄt arbeta.
Sitter nÄgon pÄ ett svart tropic liknande Àr det ok att skriva till mig
FĂ„r bli min OWG 2022 klocka.
Fick till och med ett verktyg att korta lÀnken med
Tanx, men ingen expert pÄ omrÄdet.Snyggt jobbat. Hur mycket smalnar lÀnken av vid lÄset?
Lovely bro! Enjoy!@Barricello har sagt det förut men jag sÀger det igen....grymt skönt strap frÄn AW. Hade ju tÀnk byta runt och prova lite andra men....nÀ
- AW ?@Barricello har sagt det förut men jag sÀger det igen....grymt skönt strap frÄn AW. Hade ju tÀnk byta runt och prova lite andra men....nÀ
Ja, precis sorry...Inget band man plockar med sig frÄn nÄt random afterwork
Har bestÀllt band frÄn Aw och mycket nöjd men sista Ären har @oddface ordnat band till mig grymt nöjd o vÀntar pÄ en bestÀllning jag gjort dÀr, ett av banden Àr till min titenezoJa, precis sorry...Inget band man plockar med sig frÄn nÄt random afterwork
För alla med Aqualand och Panerai Àr Anders nÄgot av en hovleverantör.
Oddface Àr den andra hovleverantören i trÄden Har ett par fina band frÄn honom ocksÄ.Har bestÀllt band frÄn Aw och mycket nöjd men sista Ären har @oddface ordnat band till mig grymt nöjd o vÀntar pÄ en bestÀllning jag gjort dÀr, ett av banden Àr till min titenezo