• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Ingen som vill ta över den vita? SlÀpper för 2800, gav 3500 nyligen. Inkluderar dÄ Àven ett extra gummi. Kom och köp Aqualand-nördar! :D
20220216_152234-01.jpeg

Jag har problem att fÄ min CO22 att gÄ bra. Plockade upp den ur lÄdan efter mÄnga Ärs paus, satte i nya batterier och efter att fysiskt ha hjÀlpt sekundvisaren lite pÄ traven sÄ kom den igÄng.
Problemet Àr att den gÄr hur bra och lÀnge som helst nÀr verket Àr ur boetten, men sÀtter jag ihop den sÄ stannar den efter allt frÄn nÄgra timmar till nÄgra dagar.
Har skÀmt bort den med ytterligare en ny omgÄng batterier, Renata den hÀr gÄngen, men den trilskas ÀndÄ.
Vad kan det bero pÄ? NÄgot som klÀms ihop nÀr man skruvar ihop den? Eller kronan som stör verket ner den sticka in igen?

Hej
Hamnade hÀr igen efter ca 1Är pÄ utsidan.
Köpte en lÀnk till den direkt, men eftersom orginal lÀnk Àr utrotningshotad köpte jag en pÄ Amazon för kaffepengar.
Lite för kort gods i endbitarna för att kunna fila och böja till en Aqualand, men för en beater till en gubbe med lÀsglas blev det ganska ok efter nÄgra halvtimmars plÄt arbeta.
Sitter nĂ„gon pĂ„ ett svart tropic liknande Ă€r det ok att skriva till mig đŸ„°
FĂ„r bli min OWG 2022 klocka.

20220225_161927.jpg

20220224_164701.jpg

Fick till och med ett verktyg att korta lÀnken med :)

Hej
Hamnade hÀr igen efter ca 1Är pÄ utsidan.
Köpte en lÀnk till den direkt, men eftersom orginal lÀnk Àr utrotningshotad köpte jag en pÄ Amazon för kaffepengar.
Lite för kort gods i endbitarna för att kunna fila och böja till en Aqualand, men för en beater till en gubbe med lÀsglas blev det ganska ok efter nÄgra halvtimmars plÄt arbeta.
Sitter nĂ„gon pĂ„ ett svart tropic liknande Ă€r det ok att skriva till mig đŸ„°
FĂ„r bli min OWG 2022 klocka.

20220225_161927.jpg

20220224_164701.jpg

Fick till och med ett verktyg att korta lÀnken med :)
Snyggt jobbat. 👍 Hur mycket smalnar lĂ€nken av vid lĂ„set?

Ja, precis sorry...Inget band man plockar med sig frĂ„n nĂ„t random afterwork😁
För alla med Aqualand och Panerai Àr Anders nÄgot av en hovleverantör.
Har bestÀllt band frÄn Aw och mycket nöjd men sista Ären har @oddface ordnat band till mig :) grymt nöjd o vÀntar pÄ en bestÀllning jag gjort dÀr, ett av banden Àr till min titenezo

Tillbaka
Topp