Det Àr bara att köra @Hans B 1955, inget att tveka pÄ. Riktigt bra pÄ lÀnk med möjlighet att justera vilket jag vet att du uppskattar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TKOOrange timvisare? SĂ„na nymodigheterâŠ
Batterier bestÀllda!Batteribytardags! Hungrig rackare...
Har du bytt pÄ den förut? Om inte har jag ett tips.Batterier bestÀllda!
Har bytt flera gÄnger, tappat bort skruvar, dragit sönder gÀngor, sprÀtt ivÀg fjÀdern till alarmet. SÄ gÀrna tipsHar du bytt pÄ den förut? Om inte har jag ett tips.
Inte jag heller men tack för erbjudandetOk, det var den elÀndiga fjÀdern till larmet jag tÀnkte pÄ. Men dÄ vet du att den existerar och Àr jÀtte jÀtte liten, det visste inte jag första gÄngen.
- Inget orange gummiband tillgÀngligt nÀr du ÀndÄ Àr igÄngBlev tvungen att testa och resultatet blev ganska kul.
Efter din protestaktion vÄgar jag knappast, orkar inte leta pÄ Äterbruket heller för den delen. Men lite hejarop vore sÄ klart inte dumt- Inget orange gummiband tillgÀngligt nÀr du ÀndÄ Àr igÄng
- Har försökt se till att inga i 24mm skall kunna hittas hela pÄ Äterbruket för att förhindra att Aqualanden skall behöva bli besudlad framöver.Efter din protestaktion vÄgar jag knappast, orkar inte leta pÄ Äterbruket heller för den delen. Men lite hejarop vore sÄ klart inte dumt
Orange Àr livet, likasÄ kebab, dÀr vet jag att vi kan enas Mr.kebabpizza- Har försökt se till att inga i 24mm skall kunna hittas hela pÄ Äterbruket för att förhindra att Aqualanden skall behöva bli generad framöver.
- Ăver en kebabpizza eller burgare Ă€r allt förlĂ„tetOrange Ă€r livet, likasĂ„ kebab, dĂ€r vet jag att vi kan enas Mr.kebabpizza
Nja, ISO 6425 som Promaster:n Àr specad efter krÀver bl.a. att varje klocka ska klara 25% mer Àn vad som stÄr pÄ tavlan sÄ den dÀr Àr god för 1250m och fullstÀndigt utklassar SD:n med flera famnarTrots att min promaster ser ut att Àta upp min dweller, Àr dwellern tÀt till 1220m nÀr promaster ger upp vid blotta 1000m.
Trots att min promaster ser ut att Àta upp min dweller, Àr dwellern tÀt till 1220m nÀr promaster ger upp vid blotta 1000m.
Inget gÄr upp mot en Dweller. Redan de gamla romarna visste det.Trots att min promaster ser ut att Àta upp min dweller, Àr dwellern tÀt till 1220m nÀr promaster ger upp vid blotta 1000m.
Visst Àr det lurigt? Jag tror det beror pÄ att om man mÀter vid vridringen sÄ Àr den endast 38 mm.Var rÀdd att den skulle vara för stor för mina ganska smÄ handleder men blev positivt överraskad. KÀndes vÀldigt bra, typ som en Turtle i size. Gillar den ganska tuffa intrycket klockan gör, bandet var vÀl inte jÀtteskönt men tycker samtidigt det passar med klockan.
FÄr vÀl se om det möjligtvis blir ett svart MN band i framtiden, tycker det ser vÀldigt bra ut.
Haha ja verkligen. Blir nog en perfekt beater och badklocka i sommar!Visst Àr det lurigt? Jag tror det beror pÄ att om man mÀter vid vridringen sÄ Àr den endast 38 mm.
Jepp, dags att byta batteri!Har köpt en Aqualand, JP1098-17E dÀr sekundvisaren hoppar 2sek Ät gÄngen och misstÀnker att det Àr dags för batteribyte. NÄgon som vet ?
Haha, snopet!Har köpt en Aqualand, JP1098-17E dÀr sekundvisaren hoppar 2sek Ät gÄngen och misstÀnker att det Àr dags för batteribyte. NÄgon som vet ?
Hur Àr bandet pÄ den dÀr? JÀmfört med tex hÄrdplastremsan pÄ JP2000Go kvÀll..
Bra, men hÄrd o lite ohanterligHur Àr bandet pÄ den dÀr? JÀmfört med tex hÄrdplastremsan pÄ JP2000