Mycket trevlig vridring! Gjort nÄgot speciellt för att fÄ den att se ut sÄ?
Var sÄn nÀr jag köpte den. Kommer inte ihÄg vem det var som moddade den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket trevlig vridring! Gjort nÄgot speciellt för att fÄ den att se ut sÄ?
Fick feeling! Inte burit min pÄ nÄgra veckor. (Tror jag)SÄ fort jag gÄr in i denna trÄd sÄ börjar jag öka efter annonser.. Hade en mycket bra Ärsklocka (85:a) som jag gav till en polare pga han tyckte den va coolast av mina klockor
Snyggt! Hur Àr lÀngden? Samma som originalbandet?Hittade ett silikon armband frÄn Amazon som passade perfekt och Àr mycket mjukare. Flyttade över lÄs och bandhÄllare frÄn original bandet.
Var det inte sÄ de sÄg ut för trettio Är sedan typ. Jag hade den 1995 och dÄ tror jag att det var en ND skala pÄ armbandet.Hittade ett silikon armband frÄn Amazon som passade perfekt och Àr mycket mjukare. Flyttade över lÄs och bandhÄllare frÄn original bandet.
Hittade ett silikon armband frÄn Amazon som passade perfekt och Àr mycket mjukare. Flyttade över lÄs och bandhÄllare frÄn original bandet.
Stort tack!
Kul att se den i sitt rÀtta element! Hur tycker du dykfunktionerna fungerar?Hej, nu har Àven jag en sÄn hÀr sen nÄgra veckor tillbaka
En kul och finurlig liten rackare minsann, Àr supernöjd! Har förstÄtt att originalbandet fÄtt en del kritik, men tycker faktiskt det Àr helt ok hittills
(fÄr man stryk nu? )
Den gillar att vara i vattnet helt klart!Kul att se den i sitt rÀtta element! Hur tycker du dykfunktionerna fungerar?
Snyggt! Vad visar Empty/Ready-indikatorn?Och dÀr trillade nytillskottet in
Nöjer mig med att konstatera att den Àr ruskigt trevlig för nu men Äterkommer gÀrna pÄ detaljnivÄ om intresse finnes...?
BN2031-85E