• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

MedhĂ„ll 100%. LĂ€gger till 22mm mellan bandhornen ocksĂ„ sĂ„ börjar vi nĂ€rma oss en vinnare av rang đŸ€˜đŸŒ

Det Àr absolut en lockande tanke Àven jag haft men dÄ Àr man ute och skÀndar originalformen som Àr helig. Tillföra funktioner i all Àra men inte rubba originaliteten skulle jag sÀga.

• Like
Reactions: v0n
Det Àr absolut en lockande tanke Àven jag haft men dÄ Àr man ute och skÀndar originalformen som Àr helig. Tillföra funktioner i all Àra men inte rubba originaliteten skulle jag sÀga.
En jĂ€kligt bra poĂ€ng, tar tillbaka den genast 😄
"Be careful what you wish for" osv

PĂ„ förekommen anledning var aftonens val av klocka ganska enkelt. Älskar den!
IMG_20230814_202935.jpg
IMG_20230814_201842.jpg
IMG_20230814_202528.jpg
IMG_20230814_201732.jpg

Tjena!
Hittade denna i farsans klocklÄda, nÄn som vet vart jag kan hitta ring och bezel för den? Har kollat runt pÄ eBay lite men hittar inte för just C026 spelar det nÄgon roll eller passar det bara de Àr utav de Àldre modellerna?

Bilagor

• 3D40E484-DCE2-4F0D-89D8-CF1FF74082FF.jpeg
    3D40E484-DCE2-4F0D-89D8-CF1FF74082FF.jpeg
    925.3 KB · Visningar: 26
  • 38999295-F35B-498C-A71D-F8039AA44FA8.jpeg
    38999295-F35B-498C-A71D-F8039AA44FA8.jpeg
    511.6 KB · Visningar: 26
Tjena!
Hittade denna i farsans klocklÄda, nÄn som vet vart jag kan hitta ring och bezel för den? Har kollat runt pÄ eBay lite men hittar inte för just C026 spelar det nÄgon roll eller passar det bara de Àr utav de Àldre modellerna?
Nice find!
Skulle gissa att ring+bezel Àr samma pÄ enzo, stÄl-enzo och tvÄtons.

NÄgon som har ett eller flera förslag pÄ ett bra gummi som smalnar av till 20mm? Dvs 24/20mm.

Originalbandet till JP2000 Àr galet hÄrt och aldrig gillat utseendet.

NÄgon som har ett eller flera förslag pÄ ett bra gummi som smalnar av till 20mm? Dvs 24/20mm.

Detta Àr det enda 24/20-gummi jag hittat. Zuludiver Àr ju inget skrÀp men tycker nog priset blivit lite vÀl girigt. Samma band Àr visserligen nÄgot billigare pÄ Watchgecko, men dessa kostade ju mindre Àn hÀlften sÄ mycket för ett Är sedan.

Detta Àr det enda 24/20-gummi jag hittat. Zuludiver Àr ju inget skrÀp men tycker nog priset blivit lite vÀl girigt. Samma band Àr visserligen nÄgot billigare pÄ Watchgecko, men dessa kostade ju mindre Àn hÀlften sÄ mycket för ett Är sedan.

Gillar dem helt klart. Har tvÄ i 20mm. Men som du skriver, priset har gÄtt banans + att frakten blir dyr.

Är duktigt sugen pĂ„ det hĂ€r. RĂ„kar dock samtidigt digga originalbandet sĂ„ avvaktar med köp för nu...

jag har ett Isofrane-ish band som smalnar av till 20 pÄ min. Ganska hÄrt i gummit men har format till sig bra nu. Det bÀsta jag hittat hittills. Ska se om jag kan hitta sÀljaren. Köpte pÄ ebay. Tror det Àr modellerat efter Omegas 24mm isofrane med 20mm spÀnne.

Tillbaka
Topp