Cleeeeean fÀrgkomboOch dÀr trillade nytillskottet in
Nöjer mig med att konstatera att den Àr ruskigt trevlig för nu men Äterkommer gÀrna pÄ detaljnivÄ om intresse finnes...?
BN2031-85E
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Cleeeeean fÀrgkomboOch dÀr trillade nytillskottet in
Nöjer mig med att konstatera att den Àr ruskigt trevlig för nu men Äterkommer gÀrna pÄ detaljnivÄ om intresse finnes...?
BN2031-85E
Visar reserven för EcoDriven i normallÀget. GÄr över till Ready (dyklÀge) nÀr sensorn pÄ högersidan automatiskt kÀnner av fukt...rÀcker med att lÀgga pÄ ett svettigt finger mÀrkte jag precisSnyggt! Vad visar Empty/Ready-indikatorn?
Ah, coolt! Gissar och hoppas pÄ nÄgra dykbilder framöver nu dÄVisar reserven för EcoDriven i normallÀget. GÄr över till Ready (dyklÀge) nÀr sensorn pÄ högersidan automatiskt kÀnner av fukt...rÀcker med att lÀgga pÄ ett svettigt finger mÀrkte jag precis
Den gissningen Àr det ganska lÄga odds pÄ har jag hörtAh, coolt! Gissar och hoppas pÄ nÄgra dykbilder framöver nu dÄ
BenhÄrd!! Grattis till nyförvÀrvet!!Och dÀr trillade nytillskottet in
BN2031-85E
Ăr ocksĂ„ sugen pĂ„ en sprillans. Fortfarande ball modell.Jaha, det fick bli en sprillans JP! MĂ„ste sĂ€ga att jag Ă€ndĂ„ föredrar de Ă€ldre modellerna, efter att bara ha burit dem de senaste Ă„ren. Men med det sagt, Ă€lskar Ă€ndĂ„ den hĂ€r, och det var ju Ă€ndĂ„ med en JP2000 som man debuterade i trĂ„den back in 2016
FÄr se vad som hÀnder med min gamla C022⊠FÄr bli att försöka fixa, alternativt sÀlja som repobjekt. Men det tar vi dÄ. Till dess njuter jag av den hÀr
Mer sÄntSnabbdoppad, testad och invigd...eller nÄt
Den gjorde verkligen ingen besviken!
...och dÄ sÀger jag i min tur, mer sÄnt
Hehe det skulle jag tro, den kan tÀndas och blinka iaf. Noob som jag Àr tog det mig en vecka och stÀlla tiden, och lyckades tillslut fÄ rÀtt tid (pÄ fel sÀtt)...och dÄ sÀger jag i min tur, mer sÄnt
Noob som jag Àr pÄ Aqualands fick jag söka pÄ referensen. TemperaturmÀtare och grejer, just den komplikationen stÄr högt upp pÄ önskelistan hÀr!
Ăr den röda pluppen under Citizenloggan nĂ„n aktiv indikator för nĂ„t tro?
En dykarklocka som fÄr dyka pÄ riktigt, najsSnabbdoppad, testad och invigd...eller nÄt
Den gjorde verkligen ingen besviken!
MackapÀrer som tÀnds och blinkar Àr kul, vad det nu betyder spelar mindre rollHehe det skulle jag tro, den kan tÀndas och blinka iaf. Noob som jag Àr tog det mig en vecka och stÀlla tiden, och lyckades tillslut fÄ rÀtt tid (pÄ fel sÀtt)
Men den Àr hÀftig faktiskt, och till salu om du skulle va pepp?
Haha exakt sÄMackapÀrer som tÀnds och blinkar Àr kul, vad det nu betyder spelar mindre roll
En riktigt ball pjÀs indeed, diggar visarna som tusan! Avböjer dock vÀnligen för nu, tÀnkte försöka hÄlla mig till modernare varianter till att börja med Ätminstone.
Vad Àr det för band ? Kan det vara den hÀr : https://www.amazon.se/Klockarmband-...efix=diver+watch+rubber+strap,aps,101&sr=8-18Hittade ett silikon armband frÄn Amazon som passade perfekt och Àr mycket mjukare. Flyttade över lÄs och bandhÄllare frÄn original bandet.
Japp, de Àr precis det.
Om du Àr pÄ jakt efter ett kan jag Àven rekommendera det hÀr:
DessvÀrre inte pÄ modernare varianter mig veterligen men hade inte tackat nej om funktionen fannsMin farsa har denna referens av aqualand som han anvÀnde nÀr han dök
Det var Àven denna klocka som vÀckte mitt klockintresse som liten
En funktion jag minns den hade förutom djupmĂ€tare var att man kunde kika temperaturen i vattnet. Ăr detta nĂ„got som Ă€r möjligt pĂ„ alla aqualand? Typ jp2000 eller vad den heter.
Oh, tÀnk "klassisk" JP ish med Eco-Drive Ä termometer!
Hade förmodligen pensionerat resten av samlingen pÄ studs
Ănska kan man vĂ€l fĂ„ göra, har ni nĂ„got mer att tillĂ€gga nĂ€r vi Ă€ndĂ„ Ă€r i farten?
MedhÄll 100%. LÀgger till 22mm mellan bandhornen ocksÄ sÄ börjar vi nÀrma oss en vinnare av rangHÄller med. Mina övriga önskemÄl:
âąKunna stĂ€nga av knappljuden (utom larmet förstĂ„s).
âąNedrĂ€kningstimer som komplement till timern.
Sen Àr det OWG-varning