• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

IMG_0933.jpeg
 
Stoppade min Aqualand i byxfickan och efter en halvtimme stannade klockan och den började pipa med ett konstant ihÄllande pip. NÄgon som vet varför? Den tystar nÀr man skruvar av baklocket men fortsÀtter sÄ fort det gÀngas pÄ igen. Batteritorsk?
IMG_3618.jpeg
 
Stoppade min Aqualand i byxfickan och efter en halvtimme stannade klockan och den började pipa med ett konstant ihÄllande pip. NÄgon som vet varför? Den tystar nÀr man skruvar av baklocket men fortsÀtter sÄ fort det gÀngas pÄ igen. Batteritorsk?
Testa och byt batteri och se vad som hĂ€nder. Den ser ut att vara i otroligt fint skick 👌
 
Stoppade min Aqualand i byxfickan och efter en halvtimme stannade klockan och den började pipa med ett konstant ihÄllande pip. NÄgon som vet varför? Den tystar nÀr man skruvar av baklocket men fortsÀtter sÄ fort det gÀngas pÄ igen. Batteritorsk?
IMG_3618.jpeg
Efter hjÀlp frÄn en forumkompis Àr nu klockan pÄ banan igen efter en ÄterstÀllning, som sedermera Àven ledde till ett batteribyte.
 
Tillbaka
Topp