Jag har ett grönt frÄn AW straps (@Anders W ). Han kanske har grÄa ocksÄ.Skulle behöva ett grÄtt canvas 24mm. NÄn som har nÄt tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ett grönt frÄn AW straps (@Anders W ). Han kanske har grÄa ocksÄ.Skulle behöva ett grÄtt canvas 24mm. NÄn som har nÄt tips?
10 av 10 i âmatchningâ skulle jag sĂ€ga. Snyggt!Köpte ett nytt Nato till den blaue Aqualanden.
Tyckte det blev bra mÄ ja sÀga
Gick rÀtt högt ÀndÄ? SÀrskilt med tanke pÄ att den kanske inte gÄr igÄng nÀr man sÀtter i nya batterierBommade en twotone pÄ tradera nyss
Den som vann mÄste ha lagt bud nÀr det va 0,002 sekunder kvar haha! Jagandet fortsÀtter!
Exakt! Hade nog gjort och tÀnkt likadant om jag var som digJa men verkligen! Klassiska auktionsnerven. Jag slutar pÄ 3.. aja 3,5 haha! Men trist att ev. köpa grisen i sÀcken för dom pengarna
Japp Det finns nĂ„gra referenser att samlaâŠdubbeltrubbel!
Usch, Àr det sÄhÀr mÀrkes/modell specifikt samlande börjar!?
24mm
Vad var det för bandbredd pÄ dessa? Minns inte.
Hade för övrigt tappat bort denna. Letade sÄ in h-vete. Tömde hela garderoben och letade pÄ alla stÀllen jag kunde komma pÄ. Backtrackade foton och kom fram till att jag inte burit den sedan september. Tydligen hade jag lagt den i en klocklÄda som jag aldrig anvÀnder.
Tack för det. Strap swap men behöll originalspÀnnet. Tur att jag hade massa 24mm band liggande.
Vart servar du C022an ?
Mycket viktigt arbetsredskap under ytan som ovan.
Nu nĂ€r C022an TT Ă€r ivĂ€g pĂ„ service och âklock-spaâ fĂ„r JPn dra tyngre lass
LÄt oss hoppa över till PM! Delar vidare hÀr i trÄden nÀr den Àr hemma igenVart servar du C022an ?
OcksÄ intresserad sen nÀr det oundvikligt att det behövs serviceLÄt oss hoppa över till PM! Delar vidare hÀr i trÄden nÀr den Àr hemma igen